< inapoi la Stiri

A 11-a editie anuala a GPeC – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din Romania – a luat startul!

Astazi, 21 Aprilie 2016, a fost lansat evenimentul de referinta in e-commerce-ul romanesc – GpeC 2016 – a 11-a editie anuala. Potrivit organizatorilor, incepand de astazi si pana in noiembrie urmeaza 8 luni de evenimente e-commerce Premium care se vor desfasura sub egida GPeC 2016. Data fiind cresterea accelerate din ultimii ani a acestei piete este si normal ca evenimentul sa cunoasca un numar din ce in ce mai mare de participanti.

GPeC 2016 va debuta cu evenimentul GPeC Summit 25-26-27 Mai, 3 zile intensive de conferinta si workshop-uri, in cadrul carora invitatii si trainerii sunt unii dintre cei mai mari specialisti romani si internationali din domeniile comertului electronic si digital marketing-ului.

GPeC Summit, 25-26-27 Mai 2016 – 3 zile de continut E-Commerce Premium!

GPeC Summit – cel mai important eveniment de e-commerce din Romania se va desfasura la Bucuresti, timp de 3 zile (25-26-27 Mai) si va reuni principalele magazine online si specialisti e-commerce din regiune.

Pe scena GPeC Summit vor urca nu mai putin de 8 speakeri internationali – toti experti practicieni, recunoscuti la nivel global drept adevarate autoritati in E-Commerce si Digital Marketing:

Alaturi de speakerii internationali vor urca pe scena GPeC Summit cei mai buni specialisti autohtoni, iar cele 3 zile de eveniment vor fi “un adevarat festin de E-Commerce Premium”, potrivit organizatorilor:

Ziua 1, 25 Mai 2016 – Conferinta GPeC & GPeC E-Commerce Expo

  • 1 zi de Conferinta Premium, plina de keynote-uri si panel-uri de dezbatere cu speakeri WOW, internationali si romani;
  • Subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentala & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistica & Curierat, Studii de Caz;
  • Cifre, statistici si tendinte de evolutie despre comertul online romanesc si european / market insights;
  • GPeC E-Commerce Expo: magazinele online se intalnesc si discuta cu principalii furnizori de solutii si servicii de comert electronic din Romania;
  • GPeC E-Commerce Party: dezlantuim networking-ul in super muzica si super petrecere!

Ziua 2 si Ziua 3, 26 & 27 Mai 2016 – Workshopurile GPeC

  • 2 zile de Workshopuri, adica 18 ore de continut aplicabil imediat;
  • Subiecte de maxim interes dezbatute in cadrul workshopurilor, de neratat pentru orice magazin online;
  • Workshopuri sustinute de cei mai buni traineri internationali si romani –  Alex Langshur (Co-Fondator si Senior Partner al Cardinal Path), Karl Gilis (Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL) si Chris Hague (Communication & Marketing Manager ZoomSphere) sunt doar primii 4 traineri anuntati

Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o Oferta Early-Bird, valabila pana pe 15 Mai 2016, inclusiv, potrivit careia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costa doar 147 euro (TVA inclus). Mai multe detalii despre politica de preturi, avantajele participarii, speakerii confirmati pana in prezent si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

Competitia Magazinelor Online GPeC 2016

De astazi pana pe 31 Mai 2016, magazinele online care vor sa isi evalueze website-urile si prezenta online, se pot inscrie in Competitia GPeC. Peste 20 de experti in e-commerce – membri in Juriul GPeC – vor analiza website-urile magazinelor tinand cont de 125 de aspecte esentiale pentru orice business online, aspecte care vizeaza: Usability, Customer Experience, Design, Functionalitati, Social Media, Mobile, SEO, Securitate, Aspecte Juridice si Profesionalismul si Calitatea Serviciilor magazinelor.

Cele 125 de criterii de jurizare GPeC reprezinta cel mai complex ghid despre cum sa ai un magazin online cu reale sanse de succes. “Ganditi-va la criteriile GPeC ca la fundatia unei case: orice magazin online care le intruneste are toate sansele sa construiasca mai departe un business de succes. Este ca si cum ai pune bazele unei fundatii care sa reziste la un cutremur de 9 grade pe scara Richter” – spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Ca in fiecare an, criteriile de jurizare GPeC au fost actualizate tinand cont de ultimele tendinte din e-commerce, in asa fel incat magazinele online sa obtina in urma evaluarii o adevarata radiografie a website-ului lor. Practic, fiecare magazin inscris in Competitie va cunoaste exact care sunt principalele probleme ale prezentei sale online si, mai ales, ce si cum trebuie sa remedieze pentru a vinde mai mult.

“Desi se numeste Competitia Magazinelor Online, suntem mult mai mult decat o competitie pentru ca le oferim magazinelor sansa de a primi un audit profesionist, facut de specialisti cu ani buni de experienta in e-commerce. Un astfel de audit le poate ajuta enorm sa identifice problemele pe care le au si cum le pot solutiona, iar asta se traduce in optimizarea conversiilor si in cresterea vanzarilor” – explica Andrei Radu.

Cine poate participa in Competitia GPeC 2016?

Orice magazin online care are o vechime minima de 6 luni pe piata.

Pentru a fi acceptate in Competitie, magazinele vor fi evaluate initial din punct de vedere al respectarii legislatiei in vigoare si a bunelor practici in e-commerce. De pilda, vor fi verificate informatii precum: publicarea tuturor coordonatelor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 14 zile calendaristice fara invocarea niciunui motiv din partea clientilor; informarea corecta a utilizatorilor cu privire la pretul final al produselor, modalitatile de plata acceptate, modalitatile de livrare, conditiile de garantie si service etc.

De indata ce criteriile de preselectie sunt intrunite, magazinele sunt acceptate in Competitia GPeC si primesc, gratuit pentru 12 luni, atestarea Trusted.ro – adica devin certificate drept Magazine de Incredere care respecta legislatia in vigoare.

Incepand de anul acesta, impreuna cu atestarea Trusted magazinele vor primi si acces gratuit pentru 12 luni la implementarea sistemului de feedback “Opinii de Incredere” dezvoltat de TRUSTED.ro. Sistemul le va permite magazinelor sa afle opiniile propriilor clienti despre calitatea serviciilor si despre gradul de satisfactie al acestora in raport cu magazinul lor.

Odata acceptate in Competitia GPeC 2016, magazinele online vor fi evaluate in doua etape diferite si tinand cont de cele 125 de criterii de jurizare si vor primi rapoartele de evaluare care contin notele Juriului GPeC pentru fiecare criteriu in parte, precum si scurte comentarii sau recomandari despre cum sa isi imbunatateasca anumite aspecte din website-urile lor.

Taxa de inscriere in Competitia GPeC porneste de la 260 EUR, dar magazinele online primesc servicii si beneficii in valoare de minimum 2.920 EUR! Lista completa de avantaje poate fi consultata pe website-ul GPeC la www.gpec.ro/avantajele-participarii/

Termenul limita de inscriere in Competitia GPeC este 31 Mai 2016, ora 23:59, dar organizatorii au pregatit si o Oferta Speciala Early-Bird valabila pana pe 20 Mai 2016 care aduce reduceri semnificative de pret magazinelor online interesate sa participe in Competitie.

8 luni de evenimente e-commerce Premium de la GPeC, editia de 11 ani

De astazi, 21 Aprilie, a luat startul cea de a 11-a editie anuala a GPeC – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din Romania.

Pe langa lansarea inscrierilor in Competitia Magazinelor Online si GPeC Summit 25-26-27 Mai 2016, urmeaza 8 luni de evenimente care vor aduce participantilor continut premium si consultanta avizata de la unii dintre cei mai buni specialisti romani si internationali: Intalnirile Consultative GPeC; Scoala de Vara de E-Commerce GPeC; GPeC Summit (editia de toamna – Noiembrie 2016) si Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic Romanesc, Gala Premiilor eCommerce (Noiembrie 2016).

Informatii detaliate despre toate actiunile GPeC regasiti pe website-ul evenimentului la www.GPeC.ro.

 

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, Retargeting.biz, Visa

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac  

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D, ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub