< inapoi la Evenimente & Training

Cercetari, branding, tehnologie si comportamentul utilizatorului la IAB Forum 2013

photo evenim fb

Ediția a treia a IAB Forum România, evenimentul de referință al industriei locale de publicitate online, va pune accent pe know-how-ul oferit de speakeri locali și pe prezentarea unor studii de impact pentru industria de comunicare digitală din România. Evenimentul va avea loc pe 1 octombrie 2013, la White-Club București.Unele dintre cele mai interesante și de actualitate studii prezentate la IAB Forum 2013 vizează:

•”Life on Digital Planet Brand”, studiu prezentat de GfK – proiectul demonstrează impactul mediului digital asupra obiectivelor de brand și analizează modul în care marketerii se pot folosi de online pentru a crește awareness-ul anumitor branduri sau pentru a schimba percepții în legătură cu altele; prin compararea a trei campanii diferite, studiul GfK evaluează contribuția mediului online într-un mix de comunicare;
• Informații despre comportamentul utilizatorului român de Internet – vor fi prezentate primele rezultate ale studiului gemiusAudience-un studiu de profilare al utilizatorilor de internet din Romania. Studiul are ca scop determinarea profilului utilizatorilor de internet, analizarea comportamentului acestora pe internet in general dar si pe anumite site-uri in particular si nu in ultimul rand realizarea unui clasament al celor mai populare site-uri.
• Utilizarea Paid, Owned & Earned Media în procesul de branding, studiu prezentat de MediaDirection; studiul face o analiză a noului ecosistem comunicațional și evidențiază modalitățile în care marketerii se pot folosi de media pentru a ajunge la consumatori.

IAB Forum România va avea trei secțiuni principale de discuții și prezentări, pentru a oferi o perspectivă de 360 de grade asupra industriei digitale locale: content, context și tehnologie în mediul online.

În secțiunea de content, se va discuta despre storytelling în online și importanța conținutului în mediul digital. Secțiunea de context va avea în vedere factorii determinanți pentru a atrage un utilizator în online și pentru a-i crea acestuia o experiență pozitivă de navigare. În secțiunea de tehnologie, vor fi prezentate cele mai noi tendințe în online – utilizarea tehnologiilor mobile în publicitatea digitală. Prezentările vor aduce insight-uri valoroase despre tehnologiile mobile și folosirea lor în relația dintre brand și consumatori.

Printre speakerii ediției de anul acesta se numără: Yannis Piperakis (Business Unit Director, OgilvyOne Greece), Caroline Henne (Director for Digital Market Intelligence in CEE-META, GfK), Cristina Bazavan (Blogger), Ștefan Chirițescu (Planner, BBDO), Raluca Barbu (Marketing Specialist, Piraeus Bank), Marius Ursache (Chief Creative Officer, Grapefruit), Vasile Alboiu (Creative Director, SeniorHyper), Gabriel Pătru (Senior Strategic Planner, MediaDirection) & Lăcrămioara Loghin (Managing Director, MediaDirection), Mihai Pocorschi (Co-founder & CEO, moBuy Solutions), Krystyna Bebenek (Gemius).

”Ne bucurăm foarte mult că anul acesta avem mai mulți speakeri din România la IAB Forum. Sperăm ca acest lucru să dea evenimentului o mai bună identitate locală. De asemenea, vrem ca ediția de anul acesta să dea industriei mai multă încredere în expertiza, forțele și resursele proprii”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv IAB România și membru în board-ul IAB Europe.
IAB Forum este un eveniment dedicat susținerii unei dezvoltări durabile a industriei de publicitate online din România. Ca în fiecare an, IAB Forum își propune să transmită informații relevante pentru specialiștii interesați sau cei care activează în domeniu, oferind, în același timp, și un cadru calitativ de networking pentru aceștia.

Înscrierile la eveniment în regim early-bird sunt disponibile până la data de 20 septembrie – taxa de participare este de 40 de euro pentru non-membri și 30 de euro pentru membrii IAB România.

Mai multe informații despre program și detalii despre eveniment pot fi accesate pe site-ul www.iabforum.ro. Sponsorii evenimentului în acest an sunt Microsoft, Gemius și Piraeus Bank, iar parteneri tradiționali – Hostway, MakeSense PR, Communique și Momobi.