< inapoi la Evenimente & Training

Utilizatorul roman de Internet sub lupa la IAB Forum 2013

ID-10080952

IAB Forum Romania, evenimentul de referinta al industriei locale de publicitate, prezinta in premiera rezultatele studiului de profilare a utilizatorilor de internet din Romania, gemiusAudience. Studiul, realizat pentru prima oara in Romania de catre agentia de cercetare Gemius, contine date despre profilul utilizatorilor romani de internet, frecventa de folosire a internetului si un clasament al celor mai populare site-uri.

In cadrul editiei a treia a IAB Forum Romania de pe 1 octombrie 2013, Gemius, lider in domeniul cercetarii internetului in regiunea EMEA, va prezenta primele rezultate ale studiului gemiusAudience. Studiul are ca scop determinarea profilului utilizatorilor de internet, analizarea comportamentului acestora pe internet in general, dar si pe anumite site-uri in particular, si, nu in ultimul rand, realizarea unui clasament al celor mai populare site-uri.

Studiul gemiusAudience ofera informatii unice referitoare la utilizatorii romani de internet si pune la dispozitie rezultate utile pentru intreaga industrie locala. Publisherii pot adapta continutul pentru a satisface mai bine nevoile utilizatorilor, pot determina cele mai bune modalitati de promovare a site-ului si pot oferi o imagine completa a comportamentului utilizatorilor de pe site-ul lor.  Agentiile de media pot identifica site-urile cele mai frecventate de publicul tinta al campaniilor publicitare online, astfel incat sa maximizeze audienta atinsa si sa comunice  cu  utilizatorii  acolo unde acestia isi petrec cel mai mult timp. Folosind studiul gemiusAudience, advertiserii pot intelege mai bine utilizatorii de internet si pot indentifica cele mai bune  metode  de  utilizare a  mediului online in comunicarea cu clientii lor.

„Studiul prezinta o imagine completa a mediului online din Romania, oferind informatii despre persoanele (Utilizatorii Reali) care viziteaza site-uri. Utilizatorul Real este un metric care pune accentul pe calitatea audientei, facilitand evaluarea activitatilor din mediul online si compararea acestora cu alte canale media. gemiusAudience este un studiu continuu, care ofera date lunare ce permit urmarirea trendurilor din mediul online romanesc.”, declara Catalin Emilian, Country Manager Gemius Romania.

IAB Forum Romania este un eveniment dedicat sustinerii unei dezvoltari durabile a industriei de publicitate online din Romania. Ca in fiecare an, IAB Forum isi propune sa transmita informatii relevante pentru specialistii interesati sau cei care activeaza in domeniu, oferind, in acelasi timp, si un cadru calitativ de networking pentru acestia.

Mai multe informatii despre program, inscriere si detalii despre eveniment pot fi accesate pe site-ul www.iabforum.ro.

*Image courtesy of FreeDigitalPhotos.net