Cine suntem

Misiune & Obiective

Misiunea Asociatiei este de a sustine, proteja si promova dezvoltarea industriei de publicitate online din Romania.

 

Obiectivele IAB Romania tin de a aduce valoare membrilor sai, in special, si industriei de publicitate digitala in general prin:

Autoreglementare/ Standardizare & Bune practici

Implementarea standardelor internationale privind formatele de publicitate online si email marketing si participarea activa la stabilirea lor pe plan local (Display, Email Marketing, Direct response, Publicitate bazata pe interes (OBA), Bune practici – Decalogul IAB, Manifestul pentru Calitate in Publicitate online, etc)

Educare

Dezvoltarea si promovarea de programe de transmitere de know-how (IAB Academy, Expertii IAB, IAB MIXX Awards, IAB Breakfasts etc)

 

Cercetare

Valoarea pietei de publicitate online (ROADS), Utilizarea AdBlockingului in Romania, Comportamentul de utilizare media in Romania (Digital Scope), Perceptia marketerilor fata de publicitatea online (Digital Pains & Gains) etc.

Protejare & Promovare

Implicarea in actiuni de suport si colaborare cu institutiile statului pentru protejarea industriei de publicitate online si pentru elaborarea de legi care sa sustina dezvoltarea mediului online in contextul European actual si in beneficiul utilizatorului.  Reprezentarea intereselor membrilor sai atat pe plan local cat si international (prezenta la evenimente si conferinte din strainatate (INTERACT, DMEXCO etc) sau locale (Internet & Mobile World, ICEEFest, etc); recomandari de speakeri & membri in jurii internationale).