Inscrierile IAB MIXX Awards vor avea loc intre 15 martie si 20 aprilie

Agentiile de comunicare din Romania isi pot inscrie campaniile de marketing digital si interactive in cadrul competitiei IAB MIXX Awards. Ajunsa la cea de-a sasea editie, aceasta competitie reprezinta etapa locala a uneia dintre cele mai extinse competitii internationale de profil.

IAB MIXX Awards este cea mai buna oportunitate pentru industria de comunicare sa obtina recunoastere la nivel european, precum si sa educe piata despre bunele practici in marketing digital. In plus, ne propunem ca in fiecare an sa inspiram industria cu cele mai noi practici si trenduri in ceea ce priveste campaniile de Mobile, Social media, digital PR sau Interactive” declara Ionut Oprea, presedinte IAB Romania.

Competitia este structurata in unsprezece categorii:

Best Brand Campaign
Best Performance Campaign
Best Native Advertising Campaign or Project
Best Mobile Branded App
Best Video Campaign
Best Content Marketing Project
Best Digital PR Campaign
Best Social Media Campaign
Best Interactive Experience
Most Experimental & Innovative Campaign
Best Mobile Campaign

Agentiile vor fi evaluate de un juriu format din marketeri, executivi din agentii de digital dar si consultanti independenti sunt pregatiti sa evalueze si sa premieze inovatia, creativitatea si eficienta campaniilor de marketing online autohtone desfasurate in perioada mai 2016 – aprilie 2017. Lista completa a juriului este disponibila pe http://www.mixxawards.ro/jury/

Agentiile premiate in cadrul IAB MIXX Awards vor detine un premiu oferit de filiala din Romania a reputatei retele International Advertising Bureau, cu 44 de reprezentante in toata lumea. In plus, campaniile castigatoare au ocazia sa se inscrie la premiile IAB MIXX Awards Europe, decernate in fiecare an in cadrul festivalului european INTERACT – platforma anuala de intalnire intre cei mai importanti reprezentanti ai pietei de advertising si digital la nivel european.

Toate detaliile despre IAB MIXX Awards, precum si formularul de inscriere sunt disponibile pe http://www.mixxawards.ro/submit-a-case/.
Fee-ul pentru inscrierea unei campanii este de 100 euro pentru membrii IAB si 150 pentru non-membrii. Campaniile inscrise pana pe 30 martie au un discount de 50%.

Pentru a veni in sprijinul agentiilor, IAB Romania organizeaza pe 24 aprilie un seminar dedicate scrierii unui brief de concurs. Seminarul se adreseaza in special Agentiilor (Accounts, Client Service, Strategisti, Creativi) care au in atributii transpunerea in briefuri de concurs a campaniilor derulate. Trainer este Andreea Bozoi, mai multe detalii aici.

Gala IAB MIXX Awards va avea loc pe 15 iunie, sub forma unui eveniment special gazduit in cadrul ICEEFest, cel mai mare festival de internet si new media din Europa Centrala si de Est.

Parteneri IAB MIXX Awards: ICEEFest, Belle Maison SPA, Douglas
Parteneri media: Wall-Street, IQAds, Ctrl-D

 

XXX

International Advertising Bureau (IAB) Romania face parte din reputata retea internationala IAB, cu 44 de reprezentante in toata lumea si o reprezentanta la nivel regional in Bruxelles. Misiunea retelei IAB este de a-si sustine membrii in a deveni lideri digitali la nivel global.
IAB Romania este asociatia industriei de marketing si publicitate online din Romania, membru al retelei IAB Europe. Fondata in 2006, reuneste in prezent agentii de publicitate, regii de media, publisheri autohtoni si companii prestatoare de servicii dedicate industriei de publicitate online. Este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania pentru a sustine dezvoltarea acestui mediu si pentru a facilita accesul la resurse pentru cei care activeaza in acest domeniu. In plus, IAB Romania isi propune sa elaboreze standarde ale industriei de publicitate online si sa creeze cadrul pentru autoreglementare.