< inapoi la EXPERTI IAB Romania

IAB Romania anunta primii experti din panelul oficial al industriei online

public affairs sum up

IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online din Romania, afiliata la IAB Europe si IAB US, anunta astazi primii membri ai panelului  “Experti IAB”, creat pentru a stimula dezvoltarea profesionista a fiecarui segment de industrie.  Panelul contine pentru inceput un set de specialisti pentru cele mai fierbinti categorii ale momentului: Social Media, Mobile, Cercetari si Studii Online, Measurement & Metrics, Digital Video si Future Trends, insa va fi completat in scurt timp si cu specialistii din celelalte segmente ale marketingului digital, toti membrii IAB care vor sa participe fiind invitati sa se inscrie.

Panelul Experti IAB Romania este compus din persoane cu experienta, rezultate si know-how pe segmente/categorii ale mediului digital, care doresc sa impartaseasca din experienta lor, sa contribuie direct la cresterea industriei si a viitoriilor specialisti in marketing digital, sa reprezinte industria si asociatia acesteia, IAB Romania, in grupuri de lucru si proiecte locale si internationale.

Expertii IAB Romania sunt validati de Consiliul Director al asociatiei IAB Romania iar ocazia de a participa activa in acest panel este o recunoastere a experientei si know-how-ului acumulat in domeniul sau de specialitate de fiecare din ei.

In continuare, va prezentam primii Experti IAB Romania.

Mobile Marketing:

Alex Putineanu (Managing Director, Mobileworks);

Andrei Brad (Marketing Director, Simplus);

Dimitris Sideridis (Country Manager MSPS Romania & Head of Creative Technology @ Momobi)

Social Media:

Ionut Oprea (General Manager Standout si Managing Partner Facebrands);

Constantin Magdalina (Knowledge Management Officer,Ernst&Young);

Cercetari si Studii online

Arina Ureche (Director General, BRAT);

Gabriel Pătru (Integrated Communication Manager, Media Direction);

Cateva categorii au, pentru inceput, cate un singur reprezentant:

Measurement & Metrics

Adrian Motirlichie (Director Proiect Internet BRAT);

Digital Video

Cosmin Preda (Key Account Manager, Internet ProTV);

Future Trends

Alex Cernatescu (CEO, Head of Strategy and Innovation, Infinit Solutions)

Primele activitati in care vor fi implicati Expertii IAB vor fi vizibile in urmatoarele saptamani.

In schimbul activitatii lor in interesul industriei, Expertii IAB vor primi recunoasterea asociatiei IAB Romania: fi recomandati in reteaua internationala IAB, vor semna materialele informative IAB la care au contribuit si vor reprezenta industria si IAB Romania la evenimente si seminarii. De asemenea, vor avea o sectiune dedicata pe site-ul IAB Romania unde vor fi notate si activitatile de industrie in care s-au implicat. De asemenea, Expertii IAB pot conduce cate un Grup de Lucru atunci cand este cazul.

Proiectul de constituire a panelului de Experti IAB este continuu. Specialistii care au realizat deja necesitatea unor activitati de industrie si au devenit membri deplini sau colaboratori ai IAB Romania pot trimite propriile nominalizari pentru participarea in panelul Experti IAB. Componenta panelului Experti IAB Romania este validata de Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania, ales prin vot de catre Adunarea Generala a acesteia.

Urmatoarele domenii pentru care cautam Experti IAB sunt: Performance Marketing & Lead Generation, Display Advertising & Online Branding, B2B Digital Marketing, Legislatie si politici publice, Ad Serving/Aspecte tehnice, Future Trends, Measurement & Metrics, Video Digital.

Cine poate fi EXPERT IAB?

Orice specialist din randul membrilor IAB sau a membrilor colaboratori IAB (cu cotizatia platita la zi) care  a acumulat suficienta experienta dovedita si recunoscuta (min 4 ani si peste – depinzand de subiect) si cunostinte pe una din temele de mai sus si care, prin manifestarea dorintei de a fi inclusa in panel, isi ia angajamentul de a contribui activ si responsabil la actiunile si activitatile IAB atunci cand este necesar.

Candidatul la titulatura de Expert IAB intelege necesitatea alocarii de timp cand este cazul pentru prezentari publice, sustinerea de seminarii sau cursuri – sau contributia la ele – in cadrul proiectelor educationale IAB sau pentru a raspunde unor intrebari menite sa alcatuiasca un material de presa etc.