< inapoi la Evenimente

A patra ediție a Internet & Mobile World vizeaza 7.300 de participanți

logo mic

Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), cel mai mare eveniment „business to business” din România dedicat soluțiilor digitale, mobile și de software, ajuns la a patra ediție, se mută anul acesta în Pavilionul Central al Romexpo și așteaptă peste 7.300 de participanți business. IMWorld  a înregistrat din 2012 și până în prezent o rată medie anuală de creștere de 31%.

La evenimentul care se va desfășura în perioada 7-8 octombrie 2015 vor fi prezente peste 130 de companii expozante atât autohtone, cât și regionale, care vor aduce în atenția publicului soluții de business de ultimă generație, accentul fiind pus pe inovație. De asemenea, IMWorld 2015 se va bucura și de prezența a peste 120 de speakeri locali și internaționali, pe scenele deja cunoscute din anii anteriori – „Main Stage”, „Business Software Stage”, „Digital & E-commerce Stage” – , plus o scenă nouă: „Developers Stage”.

„Noutățile cu care vine IMWorld în acest an sunt secțiunea pentru start-up-uri și scena specială, pe care vor fi prezentate ultimele tendinţe in dezvoltarea de aplicaţii mobile şi de web. În condițiile în care România este deja recunoscută la nivel mondial pentru specialiștii în IT pe care îi are, dar și pentru inventivitatea de care aceștia dau dovadă în materie de software, de aplicații mobile și online, vrem să le oferim cât mai multora dintre ei posibilitatea de a-și prezenta
invențiile și de a-și face cunoscute ideile. Totodată, participarea la IMWorld 2015 poate fi și o rampă de lansare pentru start-up-urile locale”, a declarat Alexandra Dabu, Project Managerul IMWorld 2015.

Astfel, din cele patru scene pe care companiile participante își vor prezenta noutățile în materie de soluții digitale, mobile și de software, Developers Stage va fi dedicată programatorilor din zona de front și back-end, dornici să interacționeze cu ultimele tehnologii folosite în cele mai mari companii locale și internaționale.

Datorită combinației ideale dintre infrastructura tehnologică existentă, care plasează țara noastră pe primele locuri în regiune și creativitatea tinerilor care lansează pe bandă rulantă soluții autohtone de succes, România atrage anual tot mai mulți investitori străini în acest domeniu cheie.

„Începând cu ediția din acest an, Universum, organizatorul  IMWorld, va susține și va dezvolta în cadrul evenimentului Conceptul „România – hub regional de tehnologie”, tocmai pentru că noi credem că țara noastră, dintre toate țările din Europa Centrală și de Est,  are cele mai bune perspective pentru a aduce valoare adăugată, chiar la nivel mondial, domeniului de Internet & Mobile,” a adăugat Project Managerul IMWorld 2015.

Potrivit Universum, inovația, creativitatea și viziunea sunt conceptele care definesc cel mai bine noua generație de specialiști în soluții digitale – produsul care tinde să devină cel mai de succes export al României în întreaga lume, iar IMWorld 2015 oferă acestei generații șansa de a se prezenta și de a veni în contact cu străinii interesați de creațiile lor.

În acest sens, în cadrul expo-conferinței, va exista și un spațiu special amenajat, dedicat camerelor de comerț străine, unde firmele și dezvoltatorii autohtoni vor putea intra în contact cu reprezentanții investitorilor care tatonează piața românească, în căutarea unor oportunități de afaceri în tehnologie.

„În cadrul IMWorld 2015, vor exista cinci zone de networking și aceste două zone noi: Start-ups Area, pentru încurajarea inițiativelor locale, și International Area, în condițiile în care evenimentul capătă tot mai mult un aspect regional atât în privința expozanților, cât și în privința vizitatorilor. În acest an, expo-conferinţa va atrage tot mai mulți participanți din Europa Centrală și de Est, devenind un eveniment de referință în regiune în domeniul tehnologiei, contribuind astfel la imaginea unei Românii a inovației”, a mai spus Alexandra Dabu.

La IMWorld 2015, companiile participante vor avea sesiuni de prezentare și demo-uri, în cadrul cărora își vor expune noile produse și soluții tehnologice, iar la standurile care vor ocupa peste 6.000 de metri pătrați din Pavilionul Central al Romexpo, cei interesați vor putea testa produsele propuse și vor putea interacționa cu reprezentanții companiilor. Până la începutul lunii august, 75% din spațiul destinat companiilor expozante a fost deja contractat.

Accesul la IMWorld 2015 se face pe bază de înregistrare prealabilă, iar biletele pot fi cumpărate online, accesând imworld.ro.

Date suplimentare despre IMWorld 2015:

IMWorld 2015 este  un eveniment marca Universum Events, unul dintre principalii jucători de pe piața de evenimente corporate din România.

Evenimentul este susţinut de Lenovo România și MasterCard, în poziția de parteneri de scenă, și de Xerox, Fortinet, Avangate, Free Wifi, Transart și Mini CRM, ca sponsori ai evenimentului. Internetul va fi oferit de Voxility, iar partenerii digitali sunt Kubis Interactive și Quart Creative Agency. Evenimentul este realizat și cu sprijinul partenerilor media principali: Playtech și Wall-street. Parteneri media sunt: Incont.ro, Comunicații Mobile, Yoda.ro, , IT Trends, Economica.net, Romania-insider.com, BlitzTv, Startup Cafe, Cariere Online, RomâniaTV, IT Channel, Agora, Magazinul Progresiv, Today Software Magazine, iBusiness, Business Arena, (AD)HUGGER ,The Diplomat Bucharest, Business24, Ziare com, Easy Engineering,  Easy Engineering TV, Connect, Iqads.ro, Transilvania Business, Agerpres, Elevate, DoingBusiness.ro, Găzduire Web SRL, Communicate de presa, Market Watch, Tech Café, Media Trust, News Outdoor Getica OOH și The Trends.
Partenerii institutionali sunt ANIS, EuroCloud, ARIES și IAB Romania

Mai multe informații despre eveniment găsiți pe www.imworld.ro și pe www. universum.ro.