Bruxelles, 14 Februarie 2013 – “Batalia ecranelor: Competitie sau colaborare?” este tematica celei de-a 7a editii a conferintei anuale Interact, organizata de IAB Europe, care va avea loc la W Hotel in Barcelona pe 23 – 24 Mai.

Subiectul conferintei de anul acesta va aduce in atentie provocarea crescanda a fragmentarii media si modul in care companiile pot livra o experienta mai buna pentru consumator in relatia cu brandurile, prin intermediul multiplelor ecrane cu care acesta interactioneaza.

Advertiserii, Georges-Edouard Dias, Senior Vice President, Digital business, L’Oréal, Patrick Hoffstetter, Director of The Digital Factory, Renault, Geoff Seeley, Global Communications Planning Director la Unilever si Pete Blackshaw, Global Head of Digital & Social Media, Nestlé vor sustine prezentari si vor dezbate modul in care comportamentul consumatorului s-a modificat substantial odata cu explozia utilizarii smartphone-urilor si a tabletelor.

Multiplicarea ecranelor ca puncte de interactiune cu utilizatorul genereaza provocari pentru advertiseri in ceea ce priveste captarea atentiei utilizatorului si gasirea celei mai bune metode de a obtine rezultate maxime din campaniile integrate, avand in vedere totodata si bugetele pe care le au la dispozitie.

Prin tematica aleasa – ‘Batalia ecranelor: Competitie sau colaborare?’ – evenimentul incearca sa identifice oportunitatile existente pentru advertiseri, agentii si publisheri, de a crea experiente puternice si relevante pentru utilizator si a valorifica intregul potiential al diferitelor platforme disponibile.

Interact 2013 reuneste advertiseri de top din Europa, agentii si media owneri, autoritati si organisme de reglementare pentru a sustine prezentari si dezbateri de-a lungul celor 2 zile de conferinta.

In prima zi a evenimentului – pe 23 Mai – experti din industrie vor analiza si prezenta cele mai noi subiecte ce tin de  mediul digital in cadrul a 3 sectiuni:

– Digital Business Trends (inclusiv rezultatele studiului anual Adex, reprezentand valoarea pietei de publicitate online la nivel European) – cercetari in randul consumatorilor si initiative de standardizare in Europa.

– Noutati legislative – limitari, reglementari si riscuri ale noilor prevederi privind confidentialitatea si protectia datelor atat online cat si in perspectiva universului “multi-screen”, precum si initiativele de autoreglementare in privinta publicitatii targetate comportamental

– Inspirational Stream – pentru si din partea industriei de advertising – se vor prezenta studii de caz, campanii premiate, ultimele tehnologii si inovatii in domeniul digital.

Ziua a 2a a conferintei se va axa pe strategii si tactici prezentate de lideri in domeniul digital pe subiecte precum:
– Cum raspund agentiile la provocarea multi-screen
– Inovatie in valorificarea experientei utilizatorului in relatie cu continutul si brandurile pe diferitele device-uri
– Initiative din partea brandurilor de top de implicare a utilizatorilor prin intermediul diferitelor ecrane
– Strategii de succes in publishing
– Cele mai recente instrumente de masurare a audientei si de evaluare a impactului publicitatii

In acelasi timp, in cadrul Interact Gala Awards Dinner se vor derula prestigioasele premii MIXX Awards Europe si Research Awards – concursul care rasplateste cele mai bune campanii interactive din Europa si premiaza cele mai relevante proiecte de cercetare ale anului 2012.

Alain Heureux, Presedinte si CEO al IAB Europe declara: “In ciuda unei situatii economice nu tocmai favorabile, industria digitala a continuat sa creasca in 2012 si a ajutat intregul ecosistem European sa creeze produse si servicii inovatoare, care imbogatesc experienta navigare multi-ecran a consumatorului. Cei care vor participa la Interact 2013 vor avea ocazia sa ii asculte pe unii dintre cei mai importanti reprezentanti ai industriei digitale Europene vorbind despre bune practici si actiuni menite sa modeleze viitorul publicitatii digitale. In calitate de voce a mediului de afaceri digital, IAB Europe organizeaza cel mai important eveniment al industriei, ajutand afacerile din sectorul nostru sa inoveze continuu si sa se dezvolte, sa impartaseasca know-how si sa inteleaga provocarile actuale”

Inscrierile se pot face incepand de astazi pe site-ul evenimentului. Membrii IAB Romania beneficiaza de un discount de 30% din tariful biletelor, pe baza unui cod de discount. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne scrieti la contact@iab-romania.ro. Pentru o perioada limitata de timp, in cadrul evenimentului sunt disponibile oportunitati de prezentare sau sponsorizare.

Pentru inscrierea in cadrul competitiilor MIXX Awards sau Research Awards va rugam sa ne contactati pe noi sau sectiunile din site-urile dedicate.

Despre IAB Europe
IAB Europe  este o federatie a IAB-urilor nationale si o asociatie de afaceri din toata Europa. Scopul sau este sa promoveze cresterea pietelor de maketing interactiv din Europa prin evenimente, parteneriate si comunicare, sa protejeze interesele industriei printr-un program activ de public affairs si sa demonstreze valoarea pietei prin cercetari si educare. Sustinuta de cele mai mari grupuri media, agentii, portaluri, furnizori de tehnologie si servicii, vocea sa reprezinta interesul a peste 5500 de membri, 29 de asociatii nationale si peste 90% din veniturile din publicitatea digitala din lume.  Tarile membre sunt: Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia,  Republica Ceha, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Olanda, Macedonia, Norvegia, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia, Ucraina si UK. Printre companiile membre se numara: Adconion Media Group, Adobe, ADTECH, Alcatel-Lucent, AOL Advertising Europe, AudienceScience, BBC, CNN, comScore Europe, CPX Interactive, Criteo, eBay International Advertising, Ernst & Young, Expedia Inc, Fox Interactive Media, Gemius, Goldbach Media Group, Google, GroupM, Hi-media, InSites Consulting, Koan, Microsoft Europe, Millward Brown, MTV Networks International, Netlog, News Corporation, nugg.ad, Nielsen Online, Orange Advertising Network, Prisa, Publicitas Europe, Sanoma Digital, Selligent, Specific Media, Tradedoubler, Truvo, United Internet Media, ValueClick, White & Case, Yahoo! si Zanox.