< inapoi la Evenimente

Comertul electronic se reuneste la Timisoara – EcomTIM 2013

ecomtim-visa

Bucuresti, 24 ianuarieReprezentatii celor mai importanti jucatori din comertul electronic romanesc (magazine, procesatori de plati online si emitenti de carduri), dar si specialisti in SEO, afiliere, social media sau analytics din tara si din strainatate vor participa pe 13-14 martie la ecomTIM 2013, cea de-a treia editie a celui mai important eveniment regional din Romania de e-commerce si marketing online. Evenimentul va avea loc la Timisoara si este organizat de catre cotidianul online de business Wall-Street.ro si 2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania.„Piata de comert electronic a ajuns la 600 de milioane de euro anul trecut, iar in 2013 ar putea avea o valoare de 750 de milioane de euro. Numarul de magazine online a ajuns la circa 3.500, iar tot mai multi romani renunta la plata ramburs si aleg sa plateasca prin card bancar atunci cand cumpara online. De asemenea, segmentul de mobile commerce s-a dezvoltat foarte mult. Astfel, cea de-a treia editie a ecomTIM vine intr-un moment in care piata de comert electronic se niseaza si se maturizeaza, asa ca anul acesta vom vorbi atat despre business-urile care au avut succes in e-commerce, dar mai ales despre “What’s next”, a declarat Claudiu Vrinceanu, redactorul-sef al cotidianului online de business Wall-Street.ro.

Printre cei care vor participa la cea de-a treia editie a ecomTIM se numara: Lisa Myers (CEO, Verve Search), Elisabeta Moraru (Industry Manager Google Romania), Roberto Gil Del Sol (Founder & CEO reallylatebooking.com), Catalin Cretu (Director general pentru Romania al Visa Europe), Daniel Nicolescu (Head of Business Development PayU Goup), Marius Ghenea (Fondator si presedinte FIT Distribution), Claudiu Murariu (Cofondator Padicode), Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale), Dorin Boerescu (CEO 2Parale), Alin Gherman (Director comercial DPD Romania) si Daniel Enescu (Fondator al Daedalus Group)

In cadrul primei zile a ecomTIM 2013 se va discuta despre tendintele pietei locale de comert electronic, mobile commerce, despre ecosistemul de care are nevoie un magazin online pentru a deveni un brand de incredere, dar si despre afacerile online romanesti de succes.

Cea de-a a doua zi a evenimentului, dedicata workshop-urilor, va pune in discutie teme precum promovarea site-urilor in social media, usability, afiliere sau analytics.

Biletele pentru prima zi din cadrul ecomTIM se pot achizitiona la pretul de 69 E iar cele care vor garanta accesul la workshop-uri se gasesc la preturile de 39E sau 59E, in functie de durata si complexitate. In perioada de early bird, pana pe 8 februarie, biletele se pot achiziona cu un discount de 35%.

Evenimentul este sustinut de: Visa, DPD, Allegro Group, Daedalus Millward Brown, PayU. Printre partenerii media care vor sustine ecomTIM se numara: The Next Web, IAB Romania, Avocatnet.ro, Magazinul Progresiv, Liga AC, PMR

La editiile anterioare ale ecomTIM au prezentat si au raspuns intrebarilor reprezentanti ai unor companii precum Google, PayPal, Microsoft, Metro, Magento, 3TS Capital Partners, Visa, TinaR sau SEOmoz.

Mai multe detalii despre eveniment, program si vorbitori sunt disponibile pe ecomtim.ro/2013/.

Organizatori:

Wall-Street.ro este unul dintre cele mai importante cotidiane online de business din Romania, cu o audienta de aproximativ 750.000 de clienti unici in decembrie anul trecut, conform datelor Studiului de Audienta si Trafic pe Internet (SATI). Publicatia a fost lansata in ianuarie 2005 de catre InternetCorp, unul dintre cei mai mari publisheri online din Romania despre care puteti afla mai multe pe www.internetcorp.ro

2Parale este prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania si Bulgaria, activa in prezent si pe pietele din Serbia, Irak si Cipru.  Face parte din Leo Burnett Group si este singura retea de marketing afiliat membra a IAB Romania. Portofoliul 2Parale include peste 230 de campanii si mai bine de 16.700 de afiliati, care au livrat 62 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor vanzari de peste 45,6 de milioane de lei (fara TVA). In plus, in cei patru ani de la aparitia pe piata, 2Parale a fondat mai multe evenimente dedicate dezvoltarii industriei online, precum ecomTIM si SEM Days.