< inapoi la Evenimente

O nouă ediție Digital Publishing & Advertising Day – 14 mai 2013

llogo DPAD

Ajuns la a treia ediție, cel mai important eveniment dedicat publishingului online autohton –  DPAD 2013 – va avea loc pe data de 14 mai, la Grand Hotel Continental, și va dezbate subiecte fierbinți ale momentului din industrie. Ca si anul trecut, conferinta este organizata de Zitec, unul dintre cei mai importanți producători locali de aplicații software, împreună cu IAB România și Agora.“Piața de online publishing a căpătat nuanțe diferite în ultimii ani, iar pe plan local au început să apară noi produse media. Mai mult decât atât, pe lângă faptul că sunt confirmate diverse produse din zona de publishing, migrarea în zona online a prins avânt, ceea ce înseamnă că vor urma schimbări pozitive pe această piață în următoarea perioadă”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO & Founding Partner Zitec.

Astfel, Digital Publishing & Advertising Day 2013 își propune să aducă în discuție teme variate, care fac referire la tehnicile, uneltele și tehnologiile de publishing utilizate în prezent, la strategiile editoriale și de conținut ale publicațiilor online, la monetizarea conţinutului, precum și la publicitatea făcută în acest spațiu, dar și la provocările actuale ale acestei industrii.

“La fel ca şi anul trecut, ne dorim ca prin acest eveniment să susţinem industria românească de publishing cu know-how, instrumente, tehnologii, studii de caz şi cercetări. Este o perioadă crucială pentru publishing-ul online autohton şi, de aceea, este nevoie de o rigurozitate mai mare a strategiilor de dezvoltare şi finanţare şi de un conţinut relevant, pentru ca industria să îşi atingă potenţialul”, a spus Ioana Anescu, Director Executiv IAB România.

“Clasic sau online, social, corporate, crowd sau oricare combinaţie între acestea, publishing-ul își caută o nouă identitate. În contextul în care totul se schimbă, şi în această industrie vor rezista, în viitor, acele forme care aduc valoare, însă nu celor care le gândesc, cât celor care le consumă. De aceea, sper ca a treia ediție a Digital Publishing & Advertising Day să ne aducă o privire proaspătă înspre publishing-ul de mâine”, a  precizat Romulus Maier, Managing Partner Agora Group.

Speakerii conferinței DPAD 2013 sunt Sorin Kosz (Online Publisher, Realitatea.net), Petrișor Obae (Owner, Paginademedia.ro), Mihaela Ganciu (Direct Sales Manager, Simplus), Lucian Daia (Lead Software Engineer, Zitec), Mihai Ionașcu (Editor, Editura HAC), Alin Popescu (Managing Partner, AvocatNet), Cristina Bazavan (Jurnalist Freelancer, bazavan.ro), Cristian Lupșa (Editor, Decât o Revistă), Elisabeta Moraru (Industry Manager, Google România), Tomasz Musial (Regional Manager CEE, Smart AdServer), Traian Năstase (Online Project Manager & Senior Consultant, GfK), Cristian Tomescu (Marketing, Communication & Business Development PwC).

Inscrieri si mai multe detalii despre vorbitorii acestei editii gasiti pe site-ul evenimentului.

Digital Publishing & Advertising Day 2012 şi-a propus şi a reuşit să aducă împreună peste 120 de reprezentanţi de top ai industriilor de publishing, publicitate, PR, web development şi ai agenţiilor de social media. Evenimentul a fost susținut de speakeri de talie internaţională ce au atacat teme precum trenduri, tehnologie şi conţinut relevant. Cei mai importanţi vorbitori au fost Romulus Maier (Managing Partner, Agora Group), Alex Lăpuşan (CEO, Zitec), Ioana Anescu (Director executiv, IAB România), Doru Panaitescu (Consultant independent, Marketeer. net), Andrei Teşcan (Sales Manager, Gemius Research), Iulian Comănescu (Managing Partner, “Comanescu”), Valentin Oeru (Executive Manager, TradeAds Interactive), Jakub Oleksy (Country Manager Poland & CEE, Smart AdServer), Andrei Brad (Marketing and New Business Director, SimPlus), Ionel Năftănăilă (OBA Project Manager, IAB Europe), Tudor Iacob (Marketing Specialist, Conectoo) şi Eduard Barbu (Marketing Specialist, Cinemagia.ro).