< inapoi la Stiri

A 7-a editie GPEC – 30 octombrie 2012

gpec

Se apropie cea de a 7-a editie a celui mai important eveniment de comert electronic din Romania – Gala Premiilor eCommerce (GPeC) – unde vor fi decernate premiile pentru magazinele anului in comertul online, cat si pentru bancile procesatoare de plati alaturi de furnizorii de servicii si solutii dedicate industriei e-commerce. Evenimentul are loc pe 30 octombrie 2012, in Bucuresti, la Crystal Palace Ballrooms, iar potrivit organizatorilor accesul este gratuit, pe baza de invitatie.

Cea de a 7-a editie a Galei Premiilor eCommerce a luat startul pe 23 aprilie, fiind singura competitie din online care se desfasoara timp de jumatate de an. In urma inscrierilor, 90 de magazine au fost acceptate in concurs, acestea intrunind criteriile de preselectie constand in respectarea legislatiei in vigoare si a unui set de bune practici in comertul online. Magazinele care au trecut de preselectie, au primit atestarea TRUSTED.ro – Programul National de Certificare a Magazinelor Online si au fost acceptate in competitie la GPeC 2012.

Ulterior, fiecare magazin online a trecut prin doua etape de jurizare, fiind analizat de specialistii pietei prin prisma a peste 80 de criterii menite sa surprinda cele mai importante aspecte pentru orice business online.

In urma primei etape de evaluare, juratii GPeC s-au intalnit fata in fata cu reprezentantii magazinelor online pentru a le explica notele acordate si pentru a le oferi recomandari despre cum isi pot remedia problemele semnalate.

Potrivit organizatorilor, magazinele online au avut la dispozitie o perioada de 2 luni in care sa isi corecteze erorile, intrand in etapa de jurizare finala din septembrie 2012 mai bine pregatite.

“GPeC nu este doar un eveniment, ci un proces in urma caruia incercam sa ridicam standardele magazinelor online romanesti in asa fel incat consumatorul final sa aiba parte de o experienta placuta de cumparare si, astfel, sa crestem piata de comert electronic”, spune Andrei Radu, organizatorul Galei. “Relevanta unui premiu se masoara in chestiuni concrete care ajuta magazinele sa se dezvolte, nu in aplauze. Iar GPeC a fost dintotdeauna un eveniment axat pe rezultate. Spre surprinderea mea, inca suntem singurul eveniment din online-ul romanesc care acorda rapoartele de jurizare participantilor in mod transparent, in asa fel incat acestia sa cunoasca exact unde stau bine si unde nu”, adauga Radu.

Voice of Customer

Pe langa evaluarea asigurata de 18 specialisti (membrii in juriul Galei Premiilor eCommerce), organizatorii evenimentului au pus la dispozitie magazinelor participante in competitie un tool numit “Voice of Customer”. Mai exact, utilizatorii au avut ocazia sa raspunda la un scurt sondaj (de tip 4Q), exprimandu-si opinia despre site-ul vizitat – ce le-a placut si ce nu.

Chestionarul s-a derulat timp de 1 luna, incheindu-se pe 20 octombrie 2012 cu peste 11.000 de raspunsuri valide per totalul magazinelor online care au implementat sondajul – aprox. 50 de magazine din cele 90 inscrise la GPeC 2012.

Rezultatele sondajului pe industrii vor fi prezentate in cadrul Galei Premiilor eCommerce, pe 30 octombrie 2012.

Festivitatea de Premiere GPeC 2012

Gala Premiilor eCommerce 2012 se va desfasura pe 30 octombrie, in Bucuresti, la Crystal Palace Ballrooms. Toti cei direct implicati in industrie sunt asteptati sa participe, accesul fiind gratuit, dar pe baza de invitatie din parte organizatorilor, intrucat locurile sunt limitate.

Organizatorii promit o editie deosebita, un adevarat show de e-commerce presarat cu momente memorabile, intr-o atmosfera calda, in cadrul careia “cu totii devenim o voce comuna”, dupa cum declara Andrei Radu.

Agenda evenimentului va fi anuntata public pana cel tarziu miercuri, 24 octombrie 2012, pe website-ul Galei la www.gpec.ro.

GPeC 2012 este un eveniment powered by Allegro Group

Susținut de: Orange Romania, VISAFAN Courier, UIS, DPD Romania, Cronos Mobile, Zumzi, Koyos si Euroweb.

Cu sprijinul: CasaDeTraduceri, Tudor Tailor

Parteneri media: Wall-Street, 9AM, Startups.ro, AvocatNet, 2Parale, Kiss FM, LTV.ro, StandOut, FaceBrands, IAB Romania, Elevate, ComunicateDePresa, ShopMania, Trafic.ro, LaptopNews, ComputerBlog.

Bloggeri parteneri: Chinezu.eu; Sorin.Rusi.ro; LiviuTaloi.ro; CristianFilimon.com; Chetroni.com; LigiaAdam.ro; iYli.ro; Clickio.ro; VictorKapra.ro