Predictia pentru 2017 este ca 50% din vanzarile din magazine vor fi afectate de continutul care exista in online si de campaniile care se desfasoara in online

Luna octombrie se termina in forta pentru comunitatea de eCommerce din zona Transilvaniei prin editia a cincea a ExpoConferintei de comert electronic TeCOMM, unde peste 30 de speakeri au sustinut prezentari, panel-uri si workshop-uri pe tema centrala a acestei editii: “Power to the Customers”, cu accent pe imbunatatirea strategiilor de comunicare, oportunitati de succes in eCommerce, din online in offline  si invers.Evenimentul s-a desfasurat pe durata a 2 zile, 21 si 22 octombrie si a reunit peste 400 de retaileri online si reprezentanti din domeniile conexe din Cluj-Napoca, Arad, Baia Mare, Satu-Mare, Targu-Jiu, Targu-Mures, Bucuresti, Sibiu, Timisoara, Oradea, Iasi si Deva. „Evenimentul ne-a depasit asteptarile, atat prin numarul mare de participanti, cat si prin interesul acestora pentru prezentarile speakerilor prezenti. Cei care ne-au fost alaturi ne-au demonstrat ca Transilvania este in continua cautare de informatii care sa ajute business-urile online sa aiba succesul dorit. Multumim inca o data tuturor! Cat despre planurile noastre de viitor, urmatoarea editie TeCOMM va avea loc in Bucuresti, in primavara anului viitor”, a afirmat Bogdan Ciocian, Managing Partner Libero Events (organizator).

Editia aV-a a reprezentat o sursa de idei inovatoare din eCommerce, unde participantii s-au intalnit cu experti recunoscuti pe plan international precum Chloë Thomas (UK), inclusa in Top 10 Analisti de eCommerce din lume, Kath Pay (UK), care face parte din World’s Top 50 Email Marketing Influencers, Nikita Kiselev (Lamoda, cel mai mare magazin online din Rusia) si Russell Sutton (UK- ConversionWorks). „Am fost extrem de incantata sa prezint in fata audientei de la TeCOMM, care a fost extrem de receptiva si dornica de informatii din partea noastra, a speakerilor” – Kath Pay, Founder, Holistic Email –Marketing (speaker UK)

In cadrul Conferintei, marii jucatori din comertul electronic romanesc (IKEA, Altex, Google Romania, Paravion, UrgentCargus, FAN Courier, MobilPay, MasterCard, ProfitShare, Conectoo, Bitdefender, Best Kids, Banca Transilvania, Flanco, la care se adauga o multime de alte nume importante din domeniu)  au vorbit despre situatia curenta a pietei, rezultate si solutii eficiente, oportunitati de dezvoltare, provocari si strategii despre cum trateaza expertii diferitele probleme din sfera ecommerce. „Am fost placut impresionat de executia evenimentului si de notorietatea lui. Atat invitatii cat si publicul au fost pe masura asteptarilor noastre”- Remus Visan, Managing Director Paravion (speaker).

In Transilvania, interesul pentru eCommerce este in continua dezvoltare, TeCOMM, ajuns la cea de-a cincea editie, a devenit o sursa de inspiratie pentru cei care activeaza in domeniul eCommerce: „Mii de multumiri si felicitari pentru evenimentul TeCOMM. Informatii extrem de utile, organizare de exceptie, un eveniment de mare valoare. Timp de calitate alaturi de profesionistii in domeniu” – Diana Socaciu, Marketing Maven – SimplyChic.ro (participant)

 

TeCOMM is Powered by Urgent Cargus.

Gold Sponsors:  MasterCard si FAN Courier.

Recommended payment processor: mobilPay

Premium media partner: Forbes

Partners: ProfitShare, Conectoo, Euro GSM, MxHost, Mediatic, WensTravel, Chic Ville, United Business Center.

 

Despre Libero Events

Libero Events este agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targuri: Touristica.

 

Laura Biris

Project Manager Libero Events

0728484102

laura@liberoevents.ro