Madhouse, furnizorul central european de solutii pentru publicitate mobile display, cu sediul la Budapesta, a deschis un birou la Bucuresti, in contextul trend-ului ascendent al consumului de media pe mobil si interesului crescator al advertiserilor pentru solutii locale si relevante. Madhouse se axeaza exclusiv pe mobile advertising si pe gasirea de solutii tehnologice care sa sustina aceasta activitate, livrand campanii unice, fie ca este vorba de solutii clasice, care utilizeaza geotargetarea, formate de bannere html5 sau rich media sau de solutii neconventionale, ce isi propun sa exploateze tendintele adoptate de catre utilizatori.

Mobile advertising nu mai este considerata doar o subcategorie in industria publicitatii, din moment ce platformele mobile devin din ce in ce mai importante si adoptate pe scara larga de catre utilizatori. In cazul acestora putem deja vorbi despre un comportament „cross screen”, astfel si companiile trebuie sa utilizeze solutii focusate pe consumator, adaptate acestei realitati. Cu o rata de penetrare a smartphone ce depaseste 35%, cu aprox. 30% din trafic venind de pe dispozitive mobile, nici Romania nu face exceptie de la acest trend. Desi bugetele de publicitate cheltuite pe mobile display sunt inca mici ca valoare absoluta, in 2013 piata a inregistrat o crestere de 242% fata de anul anterior.

” Romania este o piata importanta pentru noi, plina de oportunitati in ceea ce priveste piata de mobile advertising. Scopul nostru primordial este acela de a construi un adnetwork mobil Central-Est-European si sa putem veni in sprijinul advertiserilor cu solutii adecvate, acoperind mai multe piete din regiune.” afirma Gábor Brindza, CEO al Madhouse. Acesta adauga „Echipa Madhouse intelege foarte bine media si are o experienta relevanta in domeniul mobile advertising. Vrem sa introducem noi formate de bannere, respectiv solutii inovative pentru clientii nostrii, deoarece dispozitivele mobile ofera mult mai mult decat posibilitatea utilizarii unor bannere statice.”

Simona Otel, Sales Manager Madhouse Romania declara: “Grija pentru detalii, solutii adaptate pentru nevoile clientilor si servicii de suport excelente, sunt valorile de baza ale Madhouse.”

Despre Madhouse:

Madhouse, a fost infiintata in 2010, de catre Gábor Brindza, un veteran in media digitala, iar astazi isi desfasoara activitatea cu o echipa de 10 oameni. Pana la acest moment, Madhouse Ungaria a rulat mai multe campanii de success si a fost alaturi de clientii sai, majoritatea companii multinationale, in planificarea unor campanii dedicate exclusiv acestui canal,  lucruri care au facut din Madhouse unul dintre actorii principali pe piata de media digitala din Ungaria. Achizitia Madhouse de catre SmartAdNetwork kft in 2014 a permis dezvoltarea solutiilor tehnologice si extinderea la nivel regional  si  international. De curand, Madhouse a deschis un birou in centrul Bucurestiului, fiind reprezentata pe plan local, prin  intermediul unei echipe formata din doua personae. “Principalul obiectiv pe care il urmarim in Romania, este ca piata de mobile sa cunoasca solutiile pe care Madhouse le poate pune la dispozitie jucatorilor din aceasta industrie..” – Simona Otel Sales Manager Madhouse Romania
Fiind o companie care se axeaza exclusiv pe vanzarea de publicitate pe mobisite-uri si aplicatii pentru mobil, Madhouse poate oferi clientilor sai solutii inovative pentru promovarea pe acest canal, cat si un portofoliu diversificat, ceea ce poate maximiza rezultatul final al unei campanii.

Pentru mai multe informatii va rugam vizitati: http://madhouse.hu/en/

Contact Madhouse Romania:

SIMONA OȚEL Sales Manager
MADHOUSE mobile advertising network
e-mail: simona.otel@madhouse.hu
mobil: +40 722 548 929
web: www.madhouse.hu