< inapoi la Stiri

Școala IAA de Marketing și Comunicare anunta Modulul 3 – Leadership

scoala IAA

După succesul înregistrat de prima ediție a Modulului 3 – Leadership al Scolii IAA, avem plăcerea să anunțăm deschiderea înscrierilor pentru cea de-a doua ediție ce va debuta pe 19 noiembrie 2013.

După succesul înregistrat de prima ediție a Modulului 3 – Leadership al Scolii IAA, Asociatia IAA are plăcerea să anunțe deschiderea înscrierilor pentru cea de-a doua ediție ce va debuta pe 19 noiembrie 2013.

Modulul 3 – Leadership este un program de training intensiv adresat antreprenorilor și managerilor din marcomm cu peste 7 ani experiență și care dețin poziții de top management. Cursurile Modulului 3 urmăresc, în principal, dezvoltarea abilităților de leadership inspirațional, gestionarea şi susţinerea inovaţiei, conducerea proiectelor de schimbare şi transformare, dar și gestionarea aspectelor organizatorice și de conducere a resursei umane.

Prima editie a Modulului 3 al Școlii IAA de Marketing și Comunicare s-a desfășurat în perioada ianuarie-mai 2013. În cadrul primei ediții, 32 de Top Manageri din România au beneficiat de un training intensiv după modelul celor mai renumite școli de leadreship creativ din Europa: Berlin School of Creative Leadership (Germania) , University of St. Gallen (Elveția), University of Aix-Marseille (Franța) și University of Cambridge (Marea Britanie).

În cadrul acestui program cursurile sunt susținute de profesori cu reputație internațională, care predau la prestigioase școli de business din Europa: Stefan Krummaker, Jens Maier, Serge Oreal, Robert Weisz și Olivier Tabatoni. Nu în ultimul rând, în cadrul acestui modul participanții sunt implicați în unul dintre cele mai inovatoare și provocatoare exerciții de simulare de business din lume – Blue Ocean Strategy Simulation.

Cursurile celei de-a doua ediții a Modulului 3 – Leadership încep pe 19 noiembrie și se vor încheia în luna mai 2014.

Pe parcursul modului, participanții vor pregăti o teză finală, ce presupune prezentarea unei idei ce va duce la ridicarea standardelor de performanță în industie sau în organizația din care fac parte.

Numărul de locuri este limitat, fiind disponibile doar 24 de locuri în această ediție.

Pentru inscriere sunt necesare următoarele documente:
• CV-ul
• Fișa de înscriere
• Eseu pe tema  „Expuneţi observaţiile şi ideile voastre cu privire la modul în care aţi putea îmbunătăţi performanţele organizaţiei pe care o conduceţi sau performanţele industriei în care activaţi.” (aprox. 1 pagina).

Documentele de înscriere pot fi trimise până pe data de 26 octombrie către: laura.tampa@iaa.ro și ruxandra.radu@iaa.ro.

Taxa de participare este de 7,500 Euro + TVA (pentru membrii IAA, plata integrală), 8,000 Euro + TVA (pentru membrii IAA, plata în 4 rate lunare egale) și 10,000 Euro + TVA (pentru non-membri IAA).

Taxa de participare include și costurile de cazare și masa pentru cele 3 săptpămâni rezidențiale ce se vor organiza în Sinaia în lunile noiembrie 2013, ianuarie 2014 și martie 2014.

Extra Info

Şcoala IAA a fost prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice” şi este recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.

International Advertising Associtation este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

În România, IAA reuneste 120 companii, rolul său este să promoveze în standardele profesionale şi etice recunoscute în domeniul publicităţii.