< inapoi la Stiri

Speranta nu este o strategie. Sfaturi practice de la FAN Courier, mobilPay, Google si ProfitShare

TeCOMM Cluj: Reprezentantii companiilor FAN Courier, mobilPay, Google si ProfitShare vor participa la dezbaterea “Hope is not a Strategy”

Au ramas mai putin de 30 de zile pana la cel mai important eveniment de eCommerce din aceasta toamna din Cluj-Napoca: TeCOMM, ce va avea loc in 21-22 octombrie si va aduce impreuna oamenii de afaceri care detin magazine online, dar si pe cei din domeniile conexe.

Controleaza-ti business-ul online, “Speranta nu este o strategie” – debate in cadrul TeCOMM – eCommerce Conference&Expo Cluj-Napoca

Una dintre tematicile dezbaterilor din prima zi a evenimentului poarta titlul “Speranta nu este o strategie”. La aceasta dezbatere, vor lua parte reprezentanti ai companiilor FAN Courier, mobilPay, Google si ProfitShare.

Un studiu realizat de Daedalus Millward Brown sustine ca 70% dintre romani se documenteaza din mai multe surse de pe internet inainte de a lua o decizie de cumparare. Prin urmare, investitiile proprietarilor de magazine online sunt justificate si necesare pentru pastrarea clientilor existenti şi atragerea potentialilor cumparatori. Totodata, s-a dovedit faptul ca, in general, pe site-ul unui magazin online ajung 3 tipuri de vizitatori: cei care nu vor cumpara niciodata, cei decisi ca vor sa cumpere si cei care trebuie convinsi sa cumpere. Pentru FAN Courier, cartea de vizita inseamna un mix intre calitate, promptitudine si seriozitate. Drept urmare, strategia noastra de business a fost construita bazandu-ne pe acesti trei piloni. Studiile arata ca FAN Courier este primul brand de curierat pe care-l mentioneaza o persoana spontan, cand este intrebata ce firma de curierat cunoaste. Aceasta popularitate nu se castiga nici cu preturi mici, nici cu promisiuni neonorate, ci cu respectarea unor promisiuni”, afirma Adrian Mihai, Managing Partner FAN Courier (liderul serviciilor de curierat rapid din Romania).

Proprietarii de business-uri online trebuie sa faca fata unui client pretentios, care compara imediat pretul si serviciile pe care le primeste, iar pretul nu mai este singurul factor de decizie inainte sa faca o achizitie: “Experienta clientului trebuie sa fie perfecta din momentul in care acesta vede anuntul publicitar si pana in momentul in care plateste si cumpara acel produs. Trebuie luata in calcul si experienta de cumparare, urmata de experienta de plata si apoi de fidelizare a unui client deja existent. Ca sa avem succes trebuie sa vindem unui client mai multe produse, in repetate randuri, usor si placut acestuia”, afirma Horia Grozea, Director Card Payments, mobilPay (cel mai mare procesator de plati din Romania).

Vanzarile in mediul online pot creste, in functie de strategia abordata in fiecare stadiu de cumparare in care se afla clientul. Fiecare canal de comunicare, fiecare categorie de produse si frecventa de cumparare atrag clienti cu un comportament diferit. Claudiu Farcas, Manager ProfitShare (lider de piata in marketing afiliat), unul dintre cei mai cunoscuti specialisti din tara, cu mai bine de 6 ani de experienta in mediul ecommerce, considera ca:“Pentru ca un program de marketing afiliat sa fie unul de succes trebuie sa fie sustinut atat de strategia magazinelor online, cat mai ales de comunicarea dintre magazin si afiliati. Foarte important este ca magazinele sa ii vada pe afiliati ca parteneri ai business-ului lor, sa ii asculte si mai ales sa le comunice obiectivele campaniilor. In final, dincolo de orice forma de promovare si de obiective in vanzari important este clientul sa fie multumit de alegerea facuta.”

In mediul de business online si nu numai, puterea de decizie este in mainile consumatorului. Avem de-a face insa cu segmente de clienti care pot fi abordati in mod diferit, influentand decizia lui in functie de ce strategii avem in fiecare aspect al contactului cu el. Ana Sipciu, Industry Manager, Google, peste 10 ani experienta in toate ariile industriei online, de la strategie de continut si publishing pana la dezvoltare web, publicitate online si strategie de media: “Strategia fara tactici este cea mai lenta cale spre victorie. Tacticile fara strategie nu sunt decat zgomotul dinaintea infrangerii. Si in marketingul online  avem nevoie de “arme”, plan de atac si resurse. In aceasta dezbatere vom discuta despre diferenta intre strategie si tactici, vom descoperi cateva unelte online care ne ajuta sa aflam informatii necesare pentru dezvoltarea strategiei si vom trece in revista criteriile corecte prin care putem  evalua rezultatele eforturilor de marketing.” 

TeCOMM, eveniment organizat de Libero Events, ofera si o serie de workshopuri tematice, prin exemple de strategii de orientare catre client si loializarea lui. Anabela Luca (Managing  Director, adLemonade), va sustine workshop-ul “7 Secrets that will help you NOT to lose money”, in care accentul va fi pus pe cum sa investim corect bugetul de publicitate, care sunt instrumentele oferite de Google AdWords si Facebook Ads, prin care obtinem vizibilitate online coroborata cu  scalabilitatea rapida a business-ului si un ROI pozitiv.

In workshopul “Empower your users”, sustinut de Dragos Smeu (Performance Manager la Kubis Interactive), cu peste 5 ani de experienta in campanii de PPC, bugete de peste 1 milion de euro si 150 de clienti, participantii vor afla tehnici si strategii de imbunatatire a comunicarii cu utilizatorii, cum pot dezvolta strategii din interior spre exterior, focalizand campaniile media si eforturile de comunicare catre utilizatori, comunitati si clienti.

Birtha Attila (Specialist Online Marketing la proClick.ro – agentie de performance marketing de top din Romania) va sustine workshop-ul: Stay ahead your competitors with Google Adwords Scripts. Se va pune accentul pe crearea de campanii care se schimba in functie de prognoza vremii si de comunicarea pretului produselor in anunturile Adwords.

Inscrie-te pentru 21 si 22 Octombrie, la cea de-a cincea editie TeCOMM eCommerce Conference&Expo , in cadrul caruia speakerii iti vor oferi sfaturi practice despre cum poti sa iti cunosti mai bine consumatorii si cum sa le anticipezi deciziile de cumparare. Vezi aici agenda si speakerii confirmati pana in prezent.

Pana la data de 11 octombrie vei putea beneficia de reduceri pentru orice tip de bilet achizitionat. Preturile pentru conferinta pornesc de la 49 euro, mai mult, organizatorii ofera si reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preturile.

TeCOMM is Powered by Urgent Cargus.

Gold Sponsors:  Mastercard si FAN Courier.

Recommended payment processor: mobilPay

Partners: ProfitShare, Conectoo, MxHost, Mediatic, WensTravel, United Business Center.

 

Despre Libero Events

Libero Events este agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targul Touristica. 

 

Laura Biris

Project Manager Libero Events

0728484102

laura@liberoevents.ro