Publicitate targetata comportamental

\

Este de datoria si in avantajul nostru, ca industrie, sa cream o experienta placuta de navigare pentru utilizatorii de Internet. De aceea, ca asociatie a industriei, dezvoltam, adoptam si incurajam masurile care evita utilizarea metodelor care ii pot deranja pe acestia, inainte ca ei sa fie nevoiti sa ia masuri impotriva noastra.

Standardele in publicitate online recomandate de Asociatia IAB Romania sunt un prim pas in directia autoreglementarii industriei, astfel incat forma in care sunt transmise utilizatorilor de internet mesajele clientilor de publicitate sa fie cat mai eficienta, in conditiile respectarii intereselor, preferintelor si experientelor lor.

Standardele pentru display elaborate de IAB Romania se aliniaza la standardele IAB recunoscute international, permitand astfel uniformizarea campaniilor derulate in mai multe piete.

Demersurile de autoreglementare exprima cu putere atitudinea constructiva fata de creatia online, fata de rezultatele campaniilor publicitare pe internet, si, in final, fata de utilizatorii de Internet.

Puteti descarca documentul de standarde de display de aici sau puteti folosi ghidul nostru online.

Pentru sesizari, propuneri si sugestii referitoare la standarde va rugam sa ne scrieti la adresa standarde@iab-romania.ro.