Alaturi de alte tari membre IAB si aliniindu-se la politica de autoreglementare a publicitatii online a IABurilor din intreaga lume, IAB Romania a adoptat la 1 septembrie 2007 primul set de standarde pentru display advertising si email marketing. In 2011 aceste standarde au fost actualizate pentru a respecta evolutia publicitatii online si pentru o mai buna aliniere la standardele IAB recunoscute si acceptate la nivel european.
Standardizarea publicitatii online este un prim pas catre autoreglementare. Pe langa standardele in email marketing si display, IAB Romania a elaborat un ghid de recomandari si bune practici pentru campaniile de direct response si, alaturi de IAB Europe, un cadru de autoreglementare pentru publicitatea targetata comportamental (OBA Framework).
Tinand cont de tendintele de dezvoltare ale mediului online este planificata elaborarea de standarde pentru video advertising online si social media si mobile advertising.
In cazul in care doriti sa contirbuiti la aceste standarde si/sau sa va exprimati opinia referitor la alte tipuri de standarde necesare industriei va rugam sa ne scrieti la standarde@iab-romania.ro
Comentarii recente