IAB Romania va aduce in atentie un set de bune practici pentru derularea campaniilor de Direct Response, document elaborat in cadrul unui grup de lucru dedicat format din reprezentanti ai unor membrii IAB. Ghidul de recomandari isi propune sa furnizeze companiilor implicate in aceste activitati, principiile general acceptate de comportament de afaceri. Acest document contine o serie de bune practici Business-to-Business (B2B) privind relatiile dintre publisheri si advertiseri/agenţii cu privire la detinerea de date, stimulente, originea si managementul leadului precum si la activitati promotionale.
Documentul contine 6 capitole care abordeaza recomandari privind diferite aspecte ale derularii campaniilor de direct response: tranzacţionarea de leaduri catre terti, stimulente / pre-selecţia ofertelor, lead / proprietatea asupra datelor cu caracter confidential, coduri de monitorizare a sursei leadurilor, structura platilor Clientului catre Publisher si 13 recomandari pentru derularea campaniilor de Direct Response.
Setul de bune practici poate fi descarcat de aici:
Comentarii recente