Agora, Zitec si IAB Romania, organizeaza Digital Publishing & Advertising Day 2012 pe 27 aprilie la Hotel Intercontinental. Cea de-a doua editie a singurului eveniment din Romania dedicat publisherilor va dezbate teme precum: tehnologii de publishing, utilaje si platforme; trenduri si inovatie; strategie editoriala si de content; publicitate si monetizare.
Dupa o prima editie reusita, telul DPAD 2012 este sa ofere informatie relevanta pietei de publishing online, care va ajuta la sustinerea si dezvoltarea intregii industrii, prin furnizarea de know-how, tehnologie si inspiratie tuturor reprezentantilor sai.
“Vrem sa aducem prin intermediul acestui eveniment cat mai multe idei si solutii pentru dezvoltarea publishingului online. Fie ca este vorba de platforme, instrumente, know-how, fie ca este vorba de exemple de success, fie ca este vorba de provocari de care publisherii trebuie sa fie constienti, prin intermediul DPAD 2012 vrem sa punem aceasta categorie a industriei online fata in fata cu specialisti romani si straini care sa furnizeze raspunsuri la intrebari, cunostinte si idei care sa fundamenteze strategii mai bune de dezvoltare pentru publishingul romanesc online”, a explicat Ioana Anescu , Director Executiv IAB Romania.
DPAD 2012 isi propune sa aduca in Sala Fortuna peste 120 de reprezentanti de top ai industriilor de publishing, publicitate, PR, web development, agentiilor de social media. Evenimentul este sustinut de speakeri de talie internationala ce vor ataca teme precum trenduri, tehnologie si continut relevant. Printre speakerii din acest an se numara: Alexandru Iosef (Managing Partner Imedia), Ionel Naftanaila (OBA Project Manager, IAB Europe), Alex Lapusan (CEO Zitec), Iulian Comanescu (Managing Partner, Comanescu), Jakub Oleksy (Country Manager Poland & CEE SmartAdServer), Andrei Brad (Marketing and New Business Director – SimPlus).
„Suntem din pacate inca intr-o perioada de dificila pentru publisheri, insa cu atat mai mult exista o nevoie de platforme si solutii tehnice eficiente, preferabil fara costuri de licentiere si cu costuri minimale de operare. DPAD 2012 va acoperi si acest subiect, prin urmare ii asteptam pe toti cei interesati de solutii eficiente si de ce nu, inovatoare”, a declarat Alex Lapusnean, CEO Zitec.
La randul sau, Romulus Maier, Presedinte Agora, considera ca publishing-ul se afla la o rascruce. “Pe ce cale sa mergi cata vreme drumurile nu sunt sigure si verificate? Ce strategie sa adopti pe noua piata online, atat de fragmentata? Ce va conta mai mult in viitor, continutul, tehnologia sau un mix al acestora? Cum sa monetizezi mai eficient ceea ce produci? …acestea sunt doar cateva din intrebarile care speram sa se mai desluseasca in cadrul conferintei DPAD 2012. Va asteptam sa fiti actori activi in acest proces”, a concluzionat Romuls Maier.
Evenimentul este sponsorizat de Simplus si Smart AdServer.
Accesul la eveniment se va face pe baza platii unei taxe de 10 euro care poate fi achitata si prin SMS. Numarul de locuri este limitat. Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati http://www.dpad.ro/.
Comentarii recente