IAB Europe are placerea sa anunte ca Didac Lee – directorul, fondatorul si membru in boardul FC Barcelona – se va numara printre vorbitorii celui mai prestigios congres de publicitate online al anului- Interact Congress care va avea loc in perioada 30-31 Mai la Barcelona. Tema congresului in acest an este Digital Brandscape si se va explora rolul strategiei digitale inovative in dezvoltarea brandurilor.
Didac Lee va prezenta, in a doua zi a conferintei, tehnici pe care le-a dezvoltat de-a lungul timpului si care au dus la transformarea echipei FC Barcelona intr-un brand de mare succes international. El se alatura unei impresionante liste de speakeri cum ar fi Lothar Höcker, Purchasing Group Manager, Procter & Gamble, Peter Blackshaw, Global Digital Chief, Nestlé, Pierre Delsaux, Deputy Director General, Comisia Europeana si Igor Beuker, forndatorul si managerul LaComunidad. Guy Phillipson, CEO, IAB UK va conduce o serie de dezbateri despre formatele digitale premium.
Vor fi de asemenea prezentate studii de caz de catre James Kirkham, Co-founder, Holler, Laurent Delaporte, EMEA Vice President, Microsoft Advertising, si Inga Hlín Pálsdóttir, Director, Marketing & Visit Iceland, Promote Iceland care va fi acompaniata in prezentarea studiului de catre Mads Holmen, Planning Director Goviral si Laura Wood, Partner, The Brooklyn Brothers.
Cercetarea si reglementarea peisajului Digital
In prima zi se va dezbate pe tema viitorului industriei europene de publicitate online. Rezultatele anuale ale studiului AdEx (echivalentul studiului RoADS in Romania) va dezvalui importanta a patru trenduri cheie: branding si storytelling, video, mobile advertising si inovare. Participantii vor avea ocazia sa vada in premiera rezultatele Mediascope despre consumul de media din 28 de tari europene.
Panelul European pentru reglementare format din Stephen Noller, CEO nugg.ad, Erhard Neumann, CEO ADTECH si René Lamsfuss, Vice President Market Governance & Data Strategy Online Nielsen si moderat de Tim Elkington Director of Research & Strategy IAB UK va discuta despre “online ad awareness” folosind studii de caz precum Starbucks, Nestle si GSK.
Research Awards si MIXX Awards vor aduce recunoastere celor mai bune lucrari din industrie
IAB Europe va celebra in cadrul IAB Europe Research Awards contributia cercetarii, care joaca un rol important in succesul marketingului digital. Premiile se vor axa pe 7 categorii cheie care includ: branding, eficienta campaniilor, comportamentul si atitudinea consumatorului, mobile internet, social media, cross media si masurarea audientei.
Premiile Marketing and Interactive Excellence (MIXX) Awards vor promova si recompensa cele mai interactive campanii ale anului avand un prestigious panel de jurati care vor analiza campaniile in functie de creativitate si impact.
I2C premiaza incurajarea inovatiei in publicitatea online
IAB Europe are placerea sa anunte incorporarea Interact Innovation Camp (I2C) in cadrul congresului. I2C va promova inovatia prin prezentarea activitatii a 20 de tinere companii care si-au dezvoltat afacerea folosind informatii furnizate de catre top-executivi pan Europeni in cadrul mai multor sesiuni de la Interact.
Alain Heureux, Presedinte si CEO IAB Europe declara “Interact ofera o perspectiva unica asupra modului in care astazi brandurile de top integreaza avantajele mediului digitale. In acest an evenimentul va oferi oportunitatea de a beneficia de expertiza liderilor pe care ii aducem si vom reflecta asupra potentialului industriei de publicitate online, la fel vom celebra si dezvoltarea unor noi afaceri in cadrul Innovation Camp.
Inscrieri si detalii referitoare la Interact gasiti aici.
Comentarii recente