Bruxelles – 25 Octombrie 2012. IAB Europe are placerea sa anunte lansarea DIVE Europe , singurul site care reuneste toate evenimentele viitoare ce promoveaza marketingul digital din intreaga Europa. DIVE Europe isi propune sa ofere o solutie la problema tot mai dificila a identificarii celor mai relevante evenimente legate de marketingul digital si interactiv din Europa. Platforma ofera o baza de date usor de utilizat si inteles pentru marketeri, atat pentru cei pan-Europeni cat si pentru cei focusati pe o anumita zona sau regiune.

DIVE Europe are doua functionalitati importante: furnizeaza marketerilor un motor de cautare ce reuneste evenimentele digitale pan-Europene si nationale si ofera organizatorilor o platforma pentru a-si promova evenimentele.

Toti cei interesati de evenimentele din industria marketingului digital pot utiliza DIVE Europe pentru a cauta evenimentele relevante ce urmeaza sa aiba loc, atat la nivel European, cat si regional sau national. Criteriile de filtrare includ locatia evenimentului, data, tema si subiectele abordate, numarul de vizitatori si alte informatii care ajuta marketerii sa isi niseze cautarea in functie de nevoile proprii.

Organizatorii de evenimente – care folosesc abonamentele premium oferite de DIVE vor avea la dispozitie un template usor de utilizat pentru a-si promova si anunta evenimentele rapid si simplu. Oportunitatile oferite de platforma se refera la o vizibilitate  mai mare si un focus crescut pe furnizarea unui serviciu de valoare pentru comunitatea de publicitate digitala. DIVE Europe ofera organizatorilor ocazia de atransmite informatii, stiri, , continut interactiv si display pentru promovarea evenimentelor.

“DIVE Europe se aliniaza perfect cu misiunea noastra de a promova, sustine, proteja si profesionaliza industria digitala in Europa,creste accesibilitatea la informatii legate de evenimentele europene si ajuta la incurajarea schimbului de continut valoros si best practice din intreaga regiune. DIVE Europe este un tool esential pentru a tine marketerii informati despre mediul dinamic si in continua schimbare al marketingului digital”, a declarat Alain Heureux, presedinte si CEO al IAB Europe

“Pentru Romania, DIVE Europe este un beneficiu evident pentru membrii IAB, dar si pentru marketeri in general. Mai mult, este un instrument important care va face cunoscuta vocea organizatorilor romani de evenimente la nivel european. In plus, o mai buna informare asupra evenimentelor din Europa genereaza o mai buna gestionare a calendarului de evenimente de la nivel local. Si, nu in ultimul rand, cu ajutorul DIVE pot fi identificate oportunitati de speaking si parteneriate europene ceea ce creste implicarea companiilor locale in mediul de business European.” a declarat Ioana  Anescu, Director Executiv IAB Romania. Mai multe informatii despre platforma si optiuni pot fi descarcate din prezentarea alaturata – DIVE Europe Presentation 2012.

Aflati mai multe despre DIVE Europe pe site-ul oficial sau urmarind DIVE Europe pe Twitter sau Facebook
Pentru alte informatii puteti contacta: Bénédicte Blondel, Communications Manager, IAB Europe
communication@iabeurope.eu

Despre IAB Europe:

IAB Europe  (www.iabeurope.eu)  este o federatie a IAB-urilor nationale si o asociatie de afaceri din toata Europa. Scopul sau este sa promoveze cresterea pietelor de maketing interactiv din Europa prin evenimente, parteneriate si comunicare, sa protejeze interesele industriei printr-un program activ de public affairs si sa demonstreze valoarea pietei prin cercetari si educare. Sustinuta de cele mai mari grupuri media, agentii, portaluri, furnizori de tehnologie si servicii, vocea sa reprezinta interesul a peste 5500 de membri, 29 de asociatii nationale si peste 90% din veniturile din publicitatea digitala din lume.  Tarile membre sunt: Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia,  Republica Ceha, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Romania, Rusia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia, Ucraina si UK. Printre companiile membre se numara: Adconion Media Group, Adobe, ADTECH, Alcatel-Lucent, AOL Advertising Europe, AudienceScience, BBC, CNN, comScore Europe, CPX Interactive, Criteo, eBay International Advertising, Ernst & Young, Expedia Inc, Fox Interactive Media, Gemius, Goldbach Media Group, Google, GroupM, Hi-media, InSites Consulting, Koan, Microsoft Europe, Millward Brown, MTV Networks International, Netlog, News Corporation, nugg.ad, Nielsen Online, Orange Advertising Network, Prisa, Publicitas Europe, Sanoma Digital, Selligent, Specific Media, Tradedoubler, Truvo, United Internet Media, ValueClick, White & Case, Yahoo! si Zanox.