Bucuresti, 05 februarie – PrestaShop, una dintre cele mai cunoscute platforme de ecommerce la nivel mondial, cu peste 125.000 de clienti, va fi prezenta in premiera pe piata locala in cadrul ecomTIM 2013. In cadrul evenimentului, un executiv de top al companiei va sustine un key speech pe marginea comertului electronic si a magazinelor online.

PrestaShop, companie lansata in 2007, ofera solutii open source pentru crearea de magazine online. PrestaShop este castigatoarea premiului Best Open-source Business Application in 2010 si 2011 si este tradusa in 53 de limbi.

In cadrul ecomTIM 2013, Laurent Crouet, COO pe Europa al PrestaShop, va sustine un key speech despre best practices, ponturi pentru magazine online, intrand in amanunte privind optimizarea si designul unei platforme de ecommerce.

„Atunci cand incepi design-ul magazinului tau, nu il construi asa cum ti-ai dori tu sa arate ci cum si-ar dori clientii sa navigheze pe el. Nu ezita sa ceri feedback-ul prietenilor – vei primi pareri sincere. Un alt pont, pe care il vom dezvolta si la ecomTIM, este faptul ca toti oamenii trebuie sa aiba incredere in site-ul tau asa ca explica cine esti, metodele de plata si procedurile de livrare. Pune la dispozitie un numar de telefon si email…si fa-le vizibile pe prima pagina!”, spune Laurent Crouet.

Reprezentatii celor mai importanti jucatori din comertul electronic romanesc (magazine, procesatori de plati online si emitenti de carduri), dar si specialisti in SEO, afiliere, social media sau analytics din tara si din strainatate vor participa, la Timisoara, pe 13-14 martie la ecomTIM 2013, cea de-a treia editie a celui mai important eveniment regional din Romania de ecommerce si marketing online.

„Piata de comert electronic a ajuns la 600 de milioane de euro anul trecut, iar in 2013 ar putea avea o valoare de 750 de milioane de euro. Numarul de magazine online a ajuns la circa 3.500, iar tot mai multi romani renunta la plata ramburs si aleg sa plateasca prin card bancar atunci cand cumpara online. De asemenea, segmentul de mobile commerce s-a dezvoltat foarte mult. Astfel, cea de-a treia editie a ecomTIM vine intr-un moment in care piata de comert electronic se niseaza si se maturizeaza, asa ca anul acesta vom vorbi atat despre business-urile care au avut succes in e-commerce, dar mai ales despre <<What’s next>>”,a declarat Claudiu Vrinceanu, redactor-sef al cotidianului online de business Wall-Street.ro.

Printre cei care vor participa la cea de-a treia editie a ecomTIMse numara: Laurent Crouet (COO pe Europa al PrestaShop), Lisa Myers (CEO, Verve Search), Elisabeta Moraru (Industry Manager Google Romania), Roberto Gil Del Sol (Founder & CEO reallylatebooking.com), Catalin Cretu(Director general pentru Romania al Visa Europe), Daniel Nicolescu (Head of Business Development PayU Goup), Marius Ghenea(Fondator si presedinte FIT Distribution), Claudiu Murariu(Cofondator Padicode), Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale), Dorin Boerescu (CEO 2Parale), Vlad Stanila(Portfolio Manager 2Parale), Alin Gherman(Director comercial DPD Romania), Daniel Enescu(Fondator al Daedalus Group), Cristian Manafu (Social Media Trainer & Consultant), Laura Teposu (Director de dezvoltare Libris.ro), Zoli Herczeg(Business Development Manager – Applications, Microsoft Romania), Remus Visan (Deputy Managing Director Paravion Tour), Andrei Georgescu (Fondator si managing director al White Image – Loyalty Solutions), Alexandru Lapusan (CEO si cofondator al Zitec), Alexandru Iosef (Marketing Manager & Managing partner Imedia Plus Group).

In cadrul primei zile a ecomTIM 2013 se va discuta despre tendintele pietei locale de comert electronic, mobile commerce, despre ecosistemul de care are nevoie un magazin online pentru a deveni un brand de incredere, dar si despre afacerile online romanesti de succes.  Cea de-a a doua zi a evenimentului, dedicata workshop-urilor, va pune in discutie teme precum promovarea site-urilor in social media, usability, afiliere sau analytics.

Biletele pentru prima zi din cadrul ecomTIM se pot achizitiona la pretul de 69E iar cele care vor garanta accesul la workshop-uri se gasesc la preturile de 39E sau 59E, in functie de durata si complexitate.

Pana la data de 8 februarie este valabila reducerea speciala early bird in valoare de 35%! Pe langa discountul early bird, pentru plata online cu un card VISA sau VISA Electron exista o extra reducere in valoare de 10%. Reducerea VISA se acorda din suma de plata finala dupa aplicarea reducerii early bird.

Evenimentul este sustinut de: Visa, DPD, Allegro Group, Microsoft, Daedalus Millward Brown, PayU. Printre partenerii media care sustin ecomTIM se numara: The Next Web, IAB Romania, Shopmania, ARMO, Avocatnet.ro, Magazinul Progresiv, Liga AC, PMR.

Mai multe detalii despre eveniment, program si vorbitori sunt disponibile pe site-ul evenimentului.