Cei mai mari jucatori din Europa in domeniul digital se reunesc in cadrul congresului INTERACT. Advertiseri, agentii si media owneri, autoritati si politicieni vor fi pe scena si in audienta pentru 2 zile de dezbateri pe tema ‘The Battle of the Screens: Compete or collaborate?’. Un eveniment care nu trebuie ratat de niciun specialist in digital care vrea sa fie la curent cu tendinte, viziuni, strategii si bugete – in special in contextul multiplicarii ecranelor – ca punct de interactiune cu consumatorii. Liderii unora din cei mai puternici advertiseri in ceea ce priveste bugetele alocate online-ului vin pe scena congresului de la Barcelona pentru a vorbi despre provocarile brandului in era multi-screen, despre interactiunea cu consumatorul in acest context si despre viziunea lor asupra relatiei brand – consumator – canale de comunicare. Alaturi de ei, liderii celor mai importante agentii media si digitale Europene isi vor prezenta la randul lor viziunea legata de retele, media owneri si abordarea de catre agentii a consumatorului post – digital. In plus, cei de la Nielsen vor discuta cu publicul despre noi tehnici de masurare si despre noi indicatori utili si relevanti in ceea ce priveste impactul online-ului.
Din partea advertiserilor: Georges-Edouard Dias, Senior Vice President, digital business – L’Oréal, Patrick Hoffstetter, Director of The Digital Factory – Renault, Geoff Seeley, Global Communications Planning Director – Unilever si Pete Blackshaw, Global Head of Digital & Social Media – Nestlé vor sustine prezentari keynote si vor discuta despre schimbarea fundamentala a comportamentului consumatorului si cum aceasta poate avea impact asupra brandului in conditiile exploziei telefoanelor mobile si a tabletelor.
Alti speakeri si vizionari ai industriei se regasesc aici.
Programul conferintei este inca in definitivare pe masura ce alti speakeri se alatura panelului
In cadrul evenimentului se vor inmana atat prestigioasele premii MIXX Awards Europe precum si Research Awards (dedicate cercetarilor din domeniul digital). Astfel se vor celebra cele mai bune campanii interactive la nivel European dar si cele mai semnificative proiecte de cercetare in domeniul digital in cadrul Galei de premiere.
Va reamintim ca membrii IAB Romania beneficiaza de 30% discount la taxa de inscriere! Pentru inscriere si solicitarea codului de reducere va rugam sa ne contactati.
Comentarii recente