Bruxelles, 27 mai 2013: IAB Europe a anunţat componenţa noului său  Consiliu Director, care a fost ales la Adunarea Generală din cadrul Congresului anual Interact din Barcelona. Noul Board va avea un mandat de 2 ani.  O prezenţă mai numeroasă a membrilor din zona Central- Est Europeană in consiliul director ii conferă o reprezentativitate sporită la nivelul intregului peisaj digital European.Constantine Kamaras, membru in consiliul director al IAB Grecia, a fost ales Preşedinte al Board-ului European. Noul Vicepreşedinte este Stéphanie Hospital, Executive Vice President la Orange Digital. Alţi noi membri ai Comitetului Executiv îi includ pe: Didier Ongena, General Manager al Microsoft Advertising Western Europe, care a fost ales Administrator (trezorier), Fabiano Lazzarini, General Manager IAB Italia, şi Thomas Schauf, Head of European and International Affairs BVDW (IAB Germania).

Membrii ai board-ului care au fost realeşi pentru încă un mandat sunt: Thomas Duhr, Vicepreşedinte Executiv Interactive IP Deutschland (din partea United Internet Media), Patrick Marck, General Manager, IAB Belgia, Guy Phillipson, CEO al IAB Regatul Unit, Mike Read, SVP şi Managing Director, comScore Europe şi Antonio Traugott, General Manager, IAB Spania.

Noii membri din filialele IAB îi includ pe: Ioana Anescu, Managing Director al IAB România, Neslihan Mesutoglu, membru al board-ului IAB Turcia, şi Wlodzimierz Schmidt, preşedinte al IAB Polonia.

Membrii din partea corporaţiilor care se alătură board-ului pentru prima oară sunt: Anne Goodman, Senior VP Marketing Ad Sales, BBC Worldwide; Ben Humphry, Managing Director, Regatul Unit/Irlanda, nugg.ad; Janneke Niessen, Co-fondator şi CIO al Improve Digital (din partea Publicitas); Marc Panic, COO EMEA, GroupM şi Estelle Werth, Legal Director, Commercial and Privacy, Criteo.

“Sunt încântat să conduc Board-ul şi sunt nerabdător să lucrez cu acesta şi cu echipa de management, pentru a ne asigura că ne vom îndeplini promisiunile către membrii noştri şi că vom continua să consolidăm puterea mediului digital în Europa”, a declarat Constantine Kamaras, preşedinte al Board-ului.

“Prezenta României în Board arata că industria noastra locală de digital are un cuvânt de spus în ceea ce priveşte evoluţia domeniului la nivel european. Ma bucura faptul că ţara noastră este recunoscută ca un factor de decizie important în business-ul digital si ca, in felul acesta, ii este recunoscuta si participarea activa ca membru al IAB Europe la actiunile acesteia. In plus, pentru Romania ca industrie, prezenta in board inseamna o mai mare vizibilitate a mediului de afaceri si o mai buna reprezentare a intereselor acestuia si al altor industrii regionale emergente”, a declarat Ioana Anescu, Managing Director IAB România.

Kimon Zorbas, CEO IAB Europa, i-a felicitat pe noii membri ai Board-ului şi ai Comitetului de Publicitate de Brand, subliniind că noul Board va continua să conducă asociaţia spre viziunea pe termen lung a IAB asupra succesului.  “Zona Europei Centrale şi de Sud-Est, inclusiv Turcia, este puternic reprezentată în noul Board, ceea ce arată gradul de dezvoltare şi valoarea a acestei regiuni”, completând că: “Sectorul nostru recunoaşte, de asemenea, importanţa echităţii de gen în cadrul Board-ului, şi avantajele intrinseci pe care le aduce, urmând tendinţele mediului de afaceri al secolului 21”, a adăugat acesta.

“Orange Digital e dedicat sprijinirii obiectivelor de business ale mediului online european. De aceea, am decis să ajut la modelarea viziunii şi vocii domeniului nostru şi la definirea celui mai bun viitor posibil pentru industria europeana de digital. Sunt foarte entuziasmată de oportunităţile care ne aşteaptă”, a spus Stéphanie Hospital, Vice Chair.

“Sunt nerăbdător să îmi folosesc experienţa în management şi finanţe pentru a construi mai departe pe fundaţia care a fost deja aşezată, să sprijin acţiunile managementulului şi să ducem asociaţia la nivelul următor”, a declarat Didier Ongena, General Manager, Microsoft Advertising Western Europe la Microsoft, care a fost ales Administrator.