Demaram de astazi proiectul „Experti IAB” – infiintarea panelului de EXPERTI IAB Romania – persoane cu experienta, rezultate si know-how pe anumite teme ale mediului digital, care doresc sa impartaseasca din experienta lor, sa invete industria si viitorii oameni de digital, sa reprezinte IAB-ul in grupuri de lucru si proiecte locale si internationale, sa fie consilieri dpdv know-how punctual, punct de referinta atunci cand e nevoie de expertiza si pareri avizate pe diferite proiecte si initiative si sustinatori atunci cand Asociatia are nevoie de informatii, sfaturi si raspunsuri rapide, de materiale in presa si prezentari la evenimente locale si internationale sau de „profesori” specialisti in cadrul proiectelor educationale. Expertii IAB Romania vor fi alesi si recunoscuti ca fiind cei mai buni oameni din mediul digital din punct de vedere experienta, know-how, credibilitate si vor reprezenta industria de publicitate online la cele mai inalte standarde de excelenta si profesionalism! Expertii IAB vor fi promovati si recomandati in reteaua internationala IAB, vor aparea pe materialele la care au contribuit si vor fi invitati la evenimente si seminarii. De asemenea, vor avea o sectiune dedicata pe site-ul IAB Romania unde, in timp vom adauga si proiectele la care au contribuit si participat. De asemenea, EXPERTII IAB pot conduce cate un Grup de Lucru atunci cand este cazul.

Pentru ca cei mai buni oameni din digital contribuie si se implica in dezvoltarea industriei, in calitate de Membri IAB, panelul de EXPERTI IAB este format exclusiv din persoane din randul membrilor si a membrilor colaboratori ai IAB Romania.

Panelul de EXPERTI IAB va fi cel care va contribui cu know-how si experienta la materialele IAB, la grupurile de lucru locale si internationale, ne va ajuta sa raspundem promt solicitarilor si initiativelor colegilor din Europa si US (membrii putand face parte chiar din comisii internationale); totodata membrii panelului vor fi prezenti in presa si la evenimente in calitate de speakeri si purtatori de cuvant ai IAB si ai industriei pe anumite teme si subiecte, vor fi invitati la cursuri, seminarii si implicati in proiecte educationale ale IAB.

Domeniile pentru care suntem in cautare de EXPERTI sunt/vizeaza (dar nu se limiteaza la):

Performance Marketing & Lead Generation – specialisti capabili sa explice, descrie, sa vina cu pareri si sugestii pertinente legate de subiect, sa contribuie la materiale, prezentari, standarde si recomandari si sa sustina discursuri pe aceste subiecte.

Display Advertising & Online Branding – specialisti capabili sa contribuie cu propuneri, pareri, exemple, sugestii legate de formate de bannere si implementarea lor dpdv tehnic, recomandari legate de formate si folosirea lor in scopuri de branding, sa se implice in procesul de standardizare si creare de recomandari ale IAB pe plan local si international – atat dpdv tehnic cat si creativ, sa cunoasca, sa prezinte si sa evalueze propuneri de noi formate (ex Rising Stars) etc.

Cercetare si studii (pe domeniul online) – specialisti capabili sa interpreteze date si rezultate, sa contribuie cu pareri relevante, sugestii si propuneri legate de metodologii si proiecte de cercetare, sa ofere feedback, sa se implice in prezentarea studiilor IAB,
whitepapers si alte materiale care implica date si cifre, sa modereze sau sa faca parte din paneluri referitoare la rezultatele unor cercetari si studii, tendinte si previziuni legate de piata de publicitate online, etc.

Mobile Marketing – specialisti capabili sa ofere pareri, feedback si sugestii legate de mediul mobil din Romania, tendinte, directii de dezvoltare, aspecte tehnice si legale ale marketingului pe mobil si ale implementarii tehnologiei mobile, sa contribuie la recomandari, standarde si bune practici in marketingul pe mobil, sa evalueze proiecte si propuneri de proiecte in zona mobile, atat campanii cat si proiecte de cercetare, sa sustina prezentari sau luari de pozitie pe teme legate de mobile.

Social Media – specialisti capabili sa argumenteze, sa explice, sa evidentieze beneficiile social media, sa contribuie la crearea de standarde si bune practici in domeniul social media, sa contribuie cu pareri si idei legate de implementarea social media in campanii cross media, sa sustina prezentari la evenimente, cursuri si materiale in presa, sa poata exprima tendinte si previziuni legate de zona de social media in ansamblu si cu toate aspectele ei.

B2B Digital Marketing – specialisti capabili sa contribuie cu argumente si exemple, sa se implice in crearea de materiale, whitepapers, ghiduri de bune practici, coduri de conduita si proceduri adresate marketerilor, mediului de afaceri si celor dornici sa inteleaga si sa integreze corect canalele digitale in strategia de business si comunicare.

Legislatie si politici publice, protectia datelor & alte regulamente privind business-ul in mediul digital – specialisti capabili sa inteleaga si/sau sa explice si sa argumenteze impactul legislatiei asupra business-ului online, sa citeasca si sa interpreteze texte legale sau sa vina cu exemple legate de reglementari si proceduri, etc.

Ad Serving/Aspecte tehnice – specialisti capabili sa ofere sugestii, explicatii, idei, feedback, recomandari si bune practici de ordin tehnic atunci cand este cazul pe teme precum: ad-serving, web tracking, boti & spiders, web analytics, aspecte tehnice legate de webdesign & platforme si implementari etc.

Future Trends – specialisti cu experienta extinsa in domeniul digital, capabili sa prezinte si argumenteze tendintele si previziunile pentru viitorul publicitatii digitale. Ei vor fi cei pe care ii vom aborda pentru materiale de presa, sustinerea sau pregatirea de cursuri si seminarii sau alte materiale necesare pentru diverse proiecte de cercetare, whitepapers, infografice, studii de caz, date si cercetari etc

Measurement & Metrics – specialisti dornici sa contribuie cu idei, feedback, sugestii si recomandari pe teme ce tin de analiza traficului, metrici de masurare a audientei, traficului, vizibilitatii. Acesti specialisti vor fi cei implicati in proiecte precum Making Measurement Make Sense si alte proiecte ce tin de conceptul de „eGRP”, definirea unor metrici care sa faca treacerea de la „Served” la „viewed” impression si altele.

Video Digital – specialisti capabili sa explice dpdv tehnic si de marketing impactul video marketingului – atat din perspectiva includerii formatelor video in bannere cat si din perspectiva video-ului ca suport pentru comunicare. Expertii pe acest domeniu trebuie sa poata sustina prezentari, sa vina cu sugestii, idei, propuneri si feedback legat de materiale, cursuri, prezentari, studii, definitii, ghiduri de bune practici, standarde si recomandari legate de intregul potential al publicitatii video online in toate formele ei disponibile.

Pentru fiecare sectiune este recomandabil sa fie minim doi Experti IAB.

EXPERTII IAB vor avea sectiune dedicata pe site-ul IAB Romania unde, in timp vom adauga si proiectele la care au contribuit si participat.

Deveniti EXPERT IAB!

Cei care doresc sa faca parte din panelul de EXPERTI IAB trebuie sa ne trimita (contact@iab-romania.ro) o argumentare a nominalizarii (fie proprie, fie a altei persoane) in care sa se sublinieze:
– experienta si cunostintele pe tema respectiva;
– motivatia de a participa in panel
– domeniul pe care doresc sa il reprezinte,
– o fotografie (va fi postata pe site) si o scurta biografie sau descriere personala.

In cazul in care se propune o alta persoana , va rugam sa ne furnizati si datele ei de contact!

Termenul limita pentru inscrierea in randul Expertilor IAB este 8 decembrie. Componenta finala a Panelului de Experti IAB Romania va fi comunicata dupa o analiza si in urma deciziei Consiliului Director al IAB, pe data de 11 Decembrie.

Cine poate fi EXPERT IAB?

Orice persoana din randul membrilor IAB sau a membrilor colaboratori IAB (cu cotizatia platita la zi) care detine suficienta experienta dovedita si recunoscuta (min 4 ani si peste – depinzand de subiect) si cunostinte pe una din temele de mai sus si care, prin manifestarea dorintei de a fi inclusa in panel, isi ia angajamentul de a contribui activ la actiunile si proiectele IAB atunci cand este necesar. Orice persoana care intelege necesitatea alocarii de timp cand este cazul pentru prezentari publice, sustinerea de seminarii sau cursuri – sau contributia la ele – in cadrul proiectelor educationale IAB sau pentru a raspunde unor intrebari menite sa alcatuiasca un material de presa etc.

ATENTIE!

Expertii nu au rol executiv (cum sunt Grupurile de Lucru) decat daca se doreste acest lucru la nivel individual! Expertii au rol consultativ si de reprezentare!

Pentru mai multe detalii sau pentru eventuale intrebari si clarificari va rugam sa ne contactati la contact@iab-romania.ro.