Prima versiune a calendarului evenimentelor de business care nu trebuie sa lipseasca din agenda specialistilor ce activeaza in mediul digital, in acest an.

15 Februarie – World IA Day – organizat de Grapefruit, in Bucuresti – Eveniment dedicat discutiilor si studiilor de caz legate de Arhitectura Informatiei, Content Digital si Usability. Tema editiei de anul acesta se refera la modul in care arhitectura informatiei poate influenta in mod pozitiv interactiunea cu utilizatorii.

26 – 27 Februarie – Digital Marketing Forum – organizat de Evensys, in Bucuresti – conferinta dedicata marketingului online. Editia de anul acesta isi propune sa prezinte o imagine clara asupra transformarilor prin care trece marketingul online in 2014:cele mai noi tendinte la nivel mondial, cele mai noi idei care pot fi integrate in campaniile de marketing la nivel local, dar si strategii de comunicare care optimizeaza bugetul de promovare.

Martie – Mobile Advertising Congress, Marriott Bucuresti – Conferinta dedicata zonei de comunicare si marketing in mediul mobil.

2 – 3 Aprilie – EcomTEAM – organizat de InternetCorp la Brasov – un eveniment bazat pe mixul ideal intre key speeches oferite de specialisti in ecommerce, studii de caz pe best practices si povesti de succes, dezbateri dedicate temelor de interes cu focus pe date relevante si sesiuni de Q&A.

10 aprilie – Mobile Marketing Conference, Bucuresti – Eveniment local dedicat promovarii si dezvoltarii de aplicatii in mediul mobil.

15 Aprilie – Digital Publishing and Advertising Day, Bucuresti – Organizat de Agora Group in parteneriat cu IAB Romania, este conferinta dedicata publishingului autohton: speakerii vor aborda subiecte de interes pentru industria de publishing online – content, usability, UGC, video advertising, cifre si statistici, strategii de dezvoltare si tehnologii.

Mai 2014 – Conferintele nationale de e-commerce GPEC – editia de primavara – acest eveniment face parte din actiunile incluse in programul GPEC dedicat magazinelor online, din care mai amintim: competitia magazinelor online (aprilie – noiembrie 2014), E-commerce Expo (Mai 2014), Intalnirile consultative GPEC (iunie 2014), Scoala de vara GPEC (august – septembrie), Targul magazinelor online (octombrie 2014).

20 – 21 Mai – Interact,  Paris – conferinta internationala a industriei de publicitate digitala, organizata de IAB Europe. Oportunitate de networking cu specialisti din domeniu din Europa si Statele Unite. Key note speakerii sunt nume importante din randul celor mai importanti advertiseri europeni si lideri ai celor mai mari agentii de publicitate digitala din intreaga lume.

12 – 13 Iunie – ICEEFest, Bucuresti – cel mai de amploare eveniment romanesc dedicat industriei digitale regionale. In cadrul ICEEFest se prezinta tendinte internationale, tehnologii dedicate zonei de digital, studii de caz, cercetari si statistici, etc. Anul acesta peste 80 de speakeri de calibru vor aborda teme precum: Digital Creativity, Social Media, Mobile, Programmatic, eCommerce, Performance Marketing & Entrepreneurship.

12 Iunie – IAB Romania MIXX Awards Gala – Premiile industriei de publicitate online din Romania. Acordate de IAB Romania in cadrul ICEEFest, MIXX Awards premiaza (dupa standarde internationale) cele mai bune campanii ale anului trecut tinand cont de 4 criterii majore: Strategie, Executie si integrare a canalelor media, Rezultate si ROI, Creativitate. Inscrierea campaniilor va avea loc in perioada 1 aprilie – 15 mai 2014.

10 – 11 Septembrie – DMEXCO, Koln, Germania – Digital Marketing Expo and Conference. Cea mai mare Expozitie dedicata industriei digitale – 550.000m2 de spatiu dedicat standurilor expozitionale, 3 pavilioane dedicate celor mai importante companii din domeniul digital, furnizori de tehnologie, agentii, regii, firme de cercetare, grupuri media etc. Evenimentul gazduieste peste 22.000 de vizitatori anual, din care 5500 internationali. Participarea este gratuita. Pe langa zona expozitionala, evenimentul gazduieste conferinte, seminarii, workshopuri, dezbateri si petreceri.

23 – 24 Septembrie – SmartWeb Conference, Bucuresti – conferinta dedicata web-designerilor si developerilor est-europeni.

26 Septembrie – Webstock, Bucuresti – cea mai importanta conferinta dedicata social media din Romania.

1 Octombrie – IAB Forum Romania, Bucuresti – evenimentul industriei de publicitate online din Romania, aduce pe scena speakeri cu greutate in industria locala si internationala, studii de caz, cercetari, analize, dezbateri si tendinte internationale. Misiunea evenimentului este de a conecta industria romaneasca la trendurile internationale in sfera marketingului digital. In cele 3 editii de pana acum, invitatii au provenit din zona celor mai importante si premiate agentii digitale internationale, cele mai mari companii de tehnologie si servicii dedicate publicitatii online si din partea unora din cele mai puternice organizatii si asociatii de reglementare in domeniu.

Octombrie – Retail Arena, Bucuresti – eveniment organizat de InternetCorp, conferinta care analizeaza trendurile, business-urile si abordarilor principalilor jucatori din retail fie ei online sau offline

Noiembrie 2014 – Conferintele GPEC (editia de toamna) si Festivitatea de decernare a premiilor GPEC – ed aIX-a.

Alte doua evenimente de referinta, Internet & Mobile World si How To Web, sunt si ele in pregatire pentru aceasta toamna. Lista evenimentelor este in continua actualizare. Alte recomandari si sugestii de evenimente dedicate industriei de digital le primim la contact@iab-romania.ro