„În fiecare an am văzut idei frumoase, implementări curate şi moderne, dar în general, impactul proiectelor era limitat. Şi asta datorită limitărilor bugetelor, lipsei de sinergie dintre acestea şi celelalte componente ale strategiei de comunicare şi neacordării lor cu strategia generală de business. Ştiu că în cele mai multe cazuri brief-ul este limitativ şi criticile respective nu sunt imputabile celor care fac aceste proiecte, dar apariţia internetului şi generaţiei internet a însemnat o revoluţie. Şi orice generaţie născută dintr-o revoluţie are o forţă care poate să schimbe lumea. Le urez tuturor participanţilor să nu obosească curând în lupta cu fabricanţii de brief-uri”, a declarat Călin Rotăruş – Owner, Biroul de Comunicare Călin Rotăruş.
„M-am uitat la toţi câştigătorii din 2012 până în 2014 şi fiecare campanie este într-adevăr inedită. Anul acesta mă aştept, ca în fiecare an, partea de creativitate să exceleze. Mă aştept însă ca reach-ul să fie unul mai mare iar accentul pe Results & ROI să fie din ce în ce mai mare odată cu evoluţia tehnologiei şi a comportamentului consumatorilor”, a declarat Cristian Ignat, 2Parale.
„Ma astept ca anul acesta sa vad cazuri scrise cu simt de raspundere, cu obiectiv clar la purtator, despre campanii care arata rezultate masurate si relevante. Good creative work would be an asset. Recomand tuturor agentiilor sa participe cu incredere dar si seriozitate. Un MIXX Awards este una dintre cele mai valoroase distinctii in online la nivel international. Plus ca isi deschid calea pentru MIXX Awards Europe, iar sa castigi intr-o competitie la nivel european nu e de ici de colo.” Gabriel Patru, Head of Strategy MEC & VP IAB Romania
“Tehnologia creativa si inovatia sunt staruri in noua directia digitala. Cred ca advertisingul romanesc nu duce lipsa de niciuna din ele asa ca ma astept sa vad cat mai multe case-uri care sa faca acel “extra mile” si sa duca mai departe asteptarile in 2015. Cu siguranta nu e usor insa daca vrem sa fim relevanti pentru consumator in primul rand, trebuie sa gasim intotdeauna solutii care sa tinteasca tot mai sus.” VAsile Alboiu, Chief Creative Officer, Lowe Group.
„Sunt putini cei care pun la indoiala creativitatea industriei digitale romanesti, dar cred ca, spre deosebire de alte tari, zona in care noi mai avem de lucru este cea a rezultatelor la nivel de business. Ceea ce distinge IAB MIXX Awards de alte competitii similare este tocmai abilitatea juriului de privi dincolo de creativitate, de a premia acele campanii care performeaza in adevaratul sens al cuvantului. Aceasta industrie isi va arata adevarata valoare doar daca deopotriva agentiile si clientii investesc mai mult timp si energie pentru a dovedi cu cifre care este ROI-ul unei campanii bine gandite din punct de vedere strategic si implementate adecvat. Iata de ce, pentru editia din acest an mi-as dori sa vad mai multe studii de caz scrise cu multa implicare si seriozitate. In aceeasi masura, ar fi extraordinar sa vedem campanii din industrii care la acest festival nu s-au evidentiat in mod deosebit, iar aici ma gandesc la turism sau entertainment.”Ana-Maria Bogdan – General Manager R/GA
Comentarii recente