Fundamente ale comunicarii digitale – Modulul I
Trainer: Calin Rotarus, BCCR https://goo.gl/oNRWFB
Durata: 1 zi, joi, 5 mai
Adresabilitate: juniori sau cei care sunt relativ noi in domeniul online: absolventi de facultate, masteranzi, antreprenori, reprezentanti ai IMM-urilor, marketing & brand manageri fara experienta in mediul digital etc.
Continutul cursului:
Vedere de ansamblu a pietei media si a comportamentului consumatorului in mediul digital. Cum se lucreaza eficient cu tehnologia digitala Publicitate, comunicare si business Intelegerea notiunilor de baza din spatele marketingului digital Oportunitatile publicitatii de tip Display-ului – cum sa creezi reclame memorabile, non-intruzive si cu implicarea utilizatorului. Instrumente si notiuni legate de optimizarea si masurarea campaniilor digitale Notiuni introductive despre construirea relatiilor brandului prin intermediul CRM si Data Management Landing Page – Notiuni de HTML/Wordpress & notiuni de creatie
Tarif de participare: 200 Eur/ membri IAB 350 Eur/ non-membri IAB
*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare
Mobile Engagement – Modulul II
Trainer: Vasile Hodorogea, ARworks Romania https://goo.gl/PyoaOs
Durata: 1 zi, vineri, 6 mai
Structura cursului:
Introducere – evolutia mediei mobile si cum poate genera ea engagement Ce stie un dispozitiv inteligent – disponibilitati ale tehnologiei mobile, de la public – privat – intruziv Apps & features – Augmented Reality, Virtual Reality, Beacons, Aplicatii cu functii multiple (AR, QR, VR, continut etc), Intergrare cu alte platforme (online & offline) Concluzii: Relevanta & credibilitate, verosmil & veridic; user vs consumer – ce misca de fapt produsul din raft in cos
Tarif de participare: 250 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB
*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare
Proiecte speciale – de la crearea de continut la comunicare digitala – Modulul I
Trainer: Doru Panaitescu, Marketeer.net https://goo.gl/Qut1WZ
Durata: 1 zi, joi, 12 mai
Adresabilitate: persoane care lucreaza in publicitate online, atat de la clienti cat si de la agentii, marketing & brand manageri, etc.
Continutul cursului:
- Beyond the banner vs inbound markting
- Tipuri de content marketing
- Canale de content marketing (blogging, videoblogging, offline integration)
- Masurare ROI in content marketing
- Nevoia companiilor de a produce content de calitate
- Proiectele speciale si specificul comunicarii lor pe diverse canale digitale
Tarif de participare: 200 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB
*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare
Vanzarea in comunicare digitala – specificul procesului de vanzare al publicitatii online – Modulul I
Trainer: Calin Rotarus, BCCR https://goo.gl/oNRWFB
Durata – 1 zi, vineri, 13 mai
Adresabilitate: Accounti, Client service, Sales people din partea publisherilor
Cursul reprezinta si pregatire pentru sustinerea examenului de Digital Sales Certificate (http://www.iab.com/iab-digital-media-sales-certification-overview/)
Continutul cursului: instrumentele și tehnologiile cheie cu care lucrează publicitatea online, diferentierea intre mediile traditionale si cele digitale (cu sublinierea beneficiilor), intelegerea media value chain (crearea de content, content packaging, livrarea continutului, interferenta cu consumatorul, consumatorul), formatele din publicitatea digitala, platformele publicitatii digitale, standarde si politici, calcule si formule matematice (pricing, performance). vânzarea de spațiu media online: consilierea clientului, evaluarea nevoilor si obiectivelor de comunicare, integrarea studiilor si cercetarilor terte in propunere, elaborarea propunerii finale managementul campaniilor digitale: lansarea si monitorizarea campaniilor online evaluarea și analiza rezultatelor campaniilor de online advertising: analiza, revizuire si raportare catre client.
Tarif de participare: 200 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB
*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare
Performance marketing si instrumente Google – Modulul I
Trainer: Cristi Ignat, Canopy Digital https://goo.gl/UHm5pc
Durata: 1 zi, joi, 19 mai
Adresabilitate: persoane care lucreaza in comunicare online atat din partea agentiilor cat si clientilor, antreprenori si oameni de marketing de la IMM-uri.
1) Intro: Features | Advantages | Benefits Inainte de a incepe sa te promovezi online trebuie sa-ti stabilesti corect care sunt beneficiile tale in fata concurentei. Vom face exercitii practice prin care vom raspunde la intrebarea: de ce sa cumpere cineva de la mine si nu de la concurentii mei? Vom invata sa ne definim concurenta online dar si sa gasim metode prin care sa fim mai buni decat cei cu care concuram.
2) Unelte gratuite oferite de Google Google Trends, Consumer Barometer, Google Analytics sunt cateva din uneltele gratuite oferite de Google. Vom invata cum sa le folosim, cand sunt utile si cum sa le folosim eficient.
3) Google AdWords Google AdWords este platforma prin care putem ajunge la publicul care ne cauta folosind Google. In Romania, Google are o cota de 99% din piata iar prin partenerii sai de continut (publisheri, bloguri etc.) putem ajunge la 90% din romanii online. YouTube este deasemenea o platforma pe care o putem folosi in strategia noastra de marketin online. In aceasta parte vom invata cum sa gandim o strategie Google AdWords aplicata pe un business online. Vom avea un studiu de caz pe care vom lucra tot timpul astfel incat la sfarsitul zilei vei sti cum sa-ti setezi corect un cont Google AdWords si ce parametri sa urmaresti pentru a optimiza campaniile.
Tarif de participare: 200 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB
*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare
Managementul proiectelor de comunicare digitale – Modulul I
Trainer: Robert Anghel, ING https://goo.gl/c7FmH9
Durata: 1 zi, vineri, 20 mai
Adresabilitate: Junior Account, Account Executive, Project Manager, Persoane cu responsabilitati de strategie, Client Service etc.
Seminarul are ca scop introducerea in procesele si rolurile pe care le au fiecare din etapele unui proiect de comunicare digitala – organizarea si etapizarea lor astfel incat proiectul sa fie livrat cat mai performant catre client si/sau agentie.
Continutul cursului:
Provocarile managementului de proiecte digitale Initializare, planificare, executie, monitorizare si raportare Stabilirea cerintelor si specificului businessului, usability, rapoarte Cum se citeste si intelege un mediaplan Alocarea responsabilitatii si a organizarea fluxurilor de lucru Managementul eficient al riscului si planificarii in timp Monitorizare si control – instrumente si tactici de monitorizare si management al bugetelor Testare, proceduri si remedieri Intelegerea indicatorilor de succes Tehnici vitale pentru livrarea la timp, conform briefului si in buget Instrumente de project management – Agile Procesul de evaluare
Tarif de participare: 200 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB
*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare
Marketing Relational & Social Media – Modulul I
Trainer: Ionut Oprea, Standout https://goo.gl/8rWSLG
Durata: 1 zi, vineri, 27 mai
Adresabilitate: Specialisti in comunicare atat de la agentii cat si de la clienti, brand manageri, accounti, persoane care doresc sa inteleaga si sa utilizeze mai bine social media etc
Scopul cursului: intelegerea corecta a functionarii canalelor social media si a oportunitatilor de marketing si comunicare pe care acestea le creeaza.
Continutul cursului: Orientare in landscape-ul international si local al canalelor social media: retele sociale, comunitati, bloguri Proprietati specifice ale social media: dialogul, conversatia, schimbul de idei, formarea grupurilor si comunitatilor interactiunea, engagementul si raspandirea: definitii, moduri de manifestare continutul: concept, tipuri de continut, caracteristicile fiecaruia
Influenceri, lideri de opinie, vedete in social media – capital de influenta
Perspective necesare pentru folosirea la maximum a social media in mixul de marketing Creare, filtrare si management de continut Utilitate si divertisment Inbound vs outbound marketing Marketing relational Real-time marketing
Prezenta comerciala in social media Campanii si programe de marketing in social media Masurarea, monitorizarea si analiza comunicarii in social media: concepte, instrumente si elemente practice
Tarif de participare: 200 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB
*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare
*Modulul I: Bazele comunicarii digitale – cuprinde 6 cursuri in urma carora orice absolvent dobandeste cunostintele esentiale pentru a putea profesa in domeniul comunicarii online
*Modulul II: Specializare in marketing & publicitate digitala – seminarii nisate, cu informatii specifice pe domenii ale comunicarii online
Discounturi aplicabile (discounturile se cumuleaza/ se aplica secvential)
Early bird: 25%
3 participanti de la aceeasi companie: 10%
3 cursuri achizitionate de acelasi cursant/companie: 10%
Acelasi participant pentru toate cursurile unui modul: 25%
Oferta speciala pentru agentii: Un curs gratuit la fiecare 5 inscrieri din partea clientilor sai
Pentru cursuri solicitate special pentru o companie sau mai multe din acelasi oras va rugam sa ne contactati pentru o oferta adaptata: academy@iab-romania.ro
Contact: https://www.facebook.com/IABAcademyRomania/
academy@iab-romania.ro | contact@iab-romania.ro
Comentarii recente