IAB Romania
  • Noutati
    • Stiri
    • Comunicate de presa
    • Evenimente
    • Activitate IAB
  • IAB Romania
    • Cine suntem
    • Devino membru
    • Consiliul Director
    • Experti IAB Romania
    • Grupuri de lucru
    • Start Mobile
    • IAB Breakfast
  • Standarde IAB
    • Decalogul IAB
    • Influencer Marketing
    • Publicitate online – Display
    • Email Marketing
    • Publicitate targetata comportamental
    • Direct Response – Bune practici
    • Ghidul pentru publisheri – AdViewability
    • Sesizari standarde IAB Romania
  • Studii si cercetari
    • Studiul ROADS
    • AdBlocking in Romania
    • Perceptia publicitatii targetate
  • Membri
  • Contact
Selectează o Pagină

Calendarul Cursurilor IAB Academy

de IAB Romania | apr. 12, 2016 | Activitate IAB, Comunicate de presa, Evenimente, Evenimente & Training, IAB Romania, Stiri

Fundamente ale comunicarii digitale – Modulul I

Trainer: Calin Rotarus, BCCR https://goo.gl/oNRWFB

Durata: 1 zi, joi, 5 mai

Adresabilitate: juniori sau cei care sunt relativ noi in domeniul online: absolventi de facultate, masteranzi, antreprenori, reprezentanti ai IMM-urilor, marketing & brand manageri fara experienta in mediul digital etc.

Continutul cursului:

Vedere de ansamblu a pietei media si a comportamentului consumatorului in mediul digital. Cum se lucreaza eficient cu tehnologia digitala Publicitate, comunicare si business Intelegerea notiunilor de baza din spatele marketingului digital Oportunitatile publicitatii de tip Display-ului – cum sa creezi reclame memorabile, non-intruzive si cu implicarea utilizatorului. Instrumente si notiuni legate de optimizarea si masurarea campaniilor digitale Notiuni introductive despre construirea relatiilor brandului prin intermediul CRM si Data Management Landing Page – Notiuni de HTML/Wordpress & notiuni de creatie

Tarif de participare: 200 Eur/ membri IAB 350 Eur/ non-membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare

 

Mobile Engagement – Modulul II

Trainer: Vasile Hodorogea, ARworks Romania https://goo.gl/PyoaOs

Durata: 1 zi, vineri, 6 mai

Structura cursului:

Introducere – evolutia mediei mobile si cum poate genera ea engagement Ce stie un dispozitiv inteligent – disponibilitati ale tehnologiei mobile, de la public – privat – intruziv Apps & features – Augmented Reality, Virtual Reality, Beacons, Aplicatii cu functii multiple (AR, QR, VR, continut etc), Intergrare cu alte platforme (online & offline) Concluzii: Relevanta & credibilitate, verosmil & veridic; user vs consumer – ce misca de fapt produsul din raft in cos

Tarif de participare: 250 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare

 

Proiecte speciale – de la crearea de continut la comunicare digitala – Modulul I

Trainer: Doru Panaitescu, Marketeer.net https://goo.gl/Qut1WZ

Durata: 1 zi, joi, 12 mai

Adresabilitate: persoane care lucreaza in publicitate online, atat de la clienti cat si de la agentii, marketing & brand manageri, etc.

Continutul cursului:

  1. Beyond the banner vs inbound markting
  2. Tipuri de content marketing
  3. Canale de content marketing (blogging, videoblogging, offline integration)
  4. Masurare ROI in content marketing
  5. Nevoia companiilor de a produce content de calitate
  6. Proiectele speciale si specificul comunicarii lor pe diverse canale digitale

Tarif de participare: 200 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare

 

Vanzarea in comunicare digitala – specificul procesului de vanzare al publicitatii online – Modulul I

Trainer: Calin Rotarus, BCCR https://goo.gl/oNRWFB

Durata – 1 zi, vineri, 13 mai

Adresabilitate: Accounti, Client service, Sales people din partea publisherilor

Cursul reprezinta si pregatire pentru sustinerea examenului de Digital Sales Certificate (http://www.iab.com/iab-digital-media-sales-certification-overview/)

Continutul cursului: instrumentele și tehnologiile cheie cu care lucrează publicitatea online, diferentierea intre mediile traditionale si cele digitale (cu sublinierea beneficiilor), intelegerea media value chain (crearea de content, content packaging, livrarea continutului, interferenta cu consumatorul, consumatorul), formatele din publicitatea digitala, platformele publicitatii digitale, standarde si politici, calcule si formule matematice (pricing, performance). vânzarea de spațiu media online: consilierea clientului, evaluarea nevoilor si obiectivelor de comunicare, integrarea studiilor si cercetarilor terte in propunere, elaborarea propunerii finale managementul campaniilor digitale: lansarea si monitorizarea campaniilor online evaluarea și analiza rezultatelor campaniilor de online advertising: analiza, revizuire si raportare catre client.

Tarif de participare: 200 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare

 

Performance marketing si instrumente Google – Modulul I

Trainer: Cristi Ignat, Canopy Digital https://goo.gl/UHm5pc

Durata: 1 zi, joi, 19 mai

Adresabilitate: persoane care lucreaza in comunicare online atat din partea agentiilor cat si clientilor, antreprenori si oameni de marketing de la IMM-uri.

1) Intro: Features | Advantages | Benefits Inainte de a incepe sa te promovezi online trebuie sa-ti stabilesti corect care sunt beneficiile tale in fata concurentei. Vom face exercitii practice prin care vom raspunde la intrebarea: de ce sa cumpere cineva de la mine si nu de la concurentii mei? Vom invata sa ne definim concurenta online dar si sa gasim metode prin care sa fim mai buni decat cei cu care concuram.

2) Unelte gratuite oferite de Google Google Trends, Consumer Barometer, Google Analytics sunt cateva din uneltele gratuite oferite de Google. Vom invata cum sa le folosim, cand sunt utile si cum sa le folosim eficient.

3) Google AdWords Google AdWords este platforma prin care putem ajunge la publicul care ne cauta folosind Google. In Romania, Google are o cota de 99% din piata iar prin partenerii sai de continut (publisheri, bloguri etc.) putem ajunge la 90% din romanii online. YouTube este deasemenea o platforma pe care o putem folosi in strategia noastra de marketin online. In aceasta parte vom invata cum sa gandim o strategie Google AdWords aplicata pe un business online. Vom avea un studiu de caz pe care vom lucra tot timpul astfel incat la sfarsitul zilei vei sti cum sa-ti setezi corect un cont Google AdWords si ce parametri sa urmaresti pentru a optimiza campaniile.

Tarif de participare: 200 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare

 

Managementul proiectelor de comunicare digitale – Modulul I

Trainer: Robert Anghel, ING https://goo.gl/c7FmH9

Durata: 1 zi, vineri, 20 mai

Adresabilitate: Junior Account, Account Executive, Project Manager, Persoane cu responsabilitati de strategie, Client Service etc.

Seminarul are ca scop introducerea in procesele si rolurile pe care le au fiecare din etapele unui proiect de comunicare digitala – organizarea si etapizarea lor astfel incat proiectul sa fie livrat cat mai performant catre client si/sau agentie.

Continutul cursului:

Provocarile managementului de proiecte digitale Initializare, planificare, executie, monitorizare si raportare Stabilirea cerintelor si specificului businessului, usability, rapoarte Cum se citeste si intelege un mediaplan Alocarea responsabilitatii si a organizarea fluxurilor de lucru Managementul eficient al riscului si planificarii in timp Monitorizare si control – instrumente si tactici de monitorizare si management al bugetelor Testare, proceduri si remedieri Intelegerea indicatorilor de succes Tehnici vitale pentru livrarea la timp, conform briefului si in buget Instrumente de project management – Agile Procesul de evaluare

Tarif de participare: 200 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare

 

Marketing Relational & Social Media – Modulul I

Trainer: Ionut Oprea, Standout https://goo.gl/8rWSLG

Durata: 1 zi, vineri, 27 mai

Adresabilitate: Specialisti in comunicare atat de la agentii cat si de la clienti, brand manageri, accounti, persoane care doresc sa inteleaga si sa utilizeze mai bine social media etc

Scopul cursului: intelegerea corecta a functionarii canalelor social media si a oportunitatilor de marketing si comunicare pe care acestea le creeaza.

Continutul cursului: Orientare in landscape-ul international si local al canalelor social media: retele sociale, comunitati, bloguri Proprietati specifice ale social media: dialogul, conversatia, schimbul de idei, formarea grupurilor si comunitatilor interactiunea, engagementul si raspandirea: definitii, moduri de manifestare continutul: concept, tipuri de continut, caracteristicile fiecaruia

Influenceri, lideri de opinie, vedete in social media – capital de influenta

Perspective necesare pentru folosirea la maximum a social media in mixul de marketing Creare, filtrare si management de continut Utilitate si divertisment Inbound vs outbound marketing Marketing relational Real-time marketing

Prezenta comerciala in social media Campanii si programe de marketing in social media Masurarea, monitorizarea si analiza comunicarii in social media: concepte, instrumente si elemente practice

Tarif de participare: 200 Eur/membri IAB 350 Eur/non-membri IAB

*sunt incluse bauturi si snack-uri pentru pauze, eventuale materiale printate, diploma de participare

 

*Modulul I: Bazele comunicarii digitale – cuprinde 6 cursuri in urma carora orice absolvent dobandeste cunostintele esentiale pentru a putea profesa in domeniul comunicarii online

*Modulul II: Specializare in marketing & publicitate digitala – seminarii nisate, cu informatii specifice pe domenii ale comunicarii online

 

Discounturi aplicabile (discounturile se cumuleaza/ se aplica secvential)

Early bird: 25%

3 participanti de la aceeasi companie: 10%

3 cursuri achizitionate de acelasi cursant/companie: 10%

Acelasi participant pentru toate cursurile unui modul: 25%

Oferta speciala pentru agentii: Un curs gratuit la fiecare 5 inscrieri din partea clientilor sai

Pentru cursuri solicitate special pentru o companie sau mai multe din acelasi oras va rugam sa ne contactati pentru o oferta adaptata: academy@iab-romania.ro

 

Contact: https://www.facebook.com/IABAcademyRomania/

academy@iab-romania.ro | contact@iab-romania.ro

 

Articole recente

  • Visualfest 2022 anunță cele mai noi tendințe în comunicare vizuală!
  • Ghidul marketerului în căutarea campaniilor ideale
  • Digital Marketing Forum revine!
  • IAB Romania: O nouă componență a conducerii și focus pe educație în mandatul 2022 – 2024
  • IAB Romania este solidara si isi ofera sprijinul colegilor din Ucraina

Comentarii recente

  • Magda la Pozitia IAB Europe fata de plangerile NOYB – Max Schrems
  • Premiera: Samsung si ProTV vor lansa primul Live Stream Shopping din Romania – cefaci.online la IAB România și 2Performant lansează Codul de bune practici în influencer marketing din România
  • Mihaela la IAB România și 2Performant lansează Codul de bune practici în influencer marketing din România
  • aham la Ghid de Supraviețuire Online – Opinii si recomandari ale membrilor IAB Romania (1)
  • Andrei la Solidaritate – Publicitate gratuită prin SmartTube pentru membrii IAB Romania

Arhive

  • iunie 2022
  • mai 2022
  • aprilie 2022
  • martie 2022
  • februarie 2022
  • ianuarie 2022
  • decembrie 2021
  • noiembrie 2021
  • iunie 2021
  • aprilie 2021
  • februarie 2021
  • decembrie 2020
  • noiembrie 2020
  • octombrie 2020
  • iulie 2020
  • iunie 2020
  • mai 2020
  • aprilie 2020
  • martie 2020
  • februarie 2020
  • ianuarie 2020
  • octombrie 2019
  • iulie 2019
  • mai 2019
  • aprilie 2019
  • ianuarie 2019
  • noiembrie 2018
  • octombrie 2018
  • august 2018
  • iulie 2018
  • mai 2018
  • aprilie 2018
  • martie 2018
  • februarie 2018
  • ianuarie 2018
  • decembrie 2017
  • noiembrie 2017
  • octombrie 2017
  • septembrie 2017
  • august 2017
  • iulie 2017
  • martie 2017
  • februarie 2017
  • ianuarie 2017
  • noiembrie 2016
  • octombrie 2016
  • septembrie 2016
  • august 2016
  • iunie 2016
  • mai 2016
  • aprilie 2016
  • martie 2016
  • februarie 2016
  • ianuarie 2016
  • decembrie 2015
  • noiembrie 2015
  • octombrie 2015
  • septembrie 2015
  • august 2015
  • iunie 2015
  • mai 2015
  • martie 2015
  • ianuarie 2015
  • decembrie 2014
  • octombrie 2014
  • august 2014
  • iulie 2014
  • iunie 2014
  • mai 2014
  • aprilie 2014
  • martie 2014
  • februarie 2014
  • ianuarie 2014
  • decembrie 2013
  • noiembrie 2013
  • octombrie 2013
  • septembrie 2013
  • iulie 2013
  • iunie 2013
  • mai 2013
  • aprilie 2013
  • februarie 2013
  • ianuarie 2013
  • decembrie 2012
  • noiembrie 2012
  • octombrie 2012
  • august 2012
  • iulie 2012
  • aprilie 2012
  • februarie 2012
  • ianuarie 2012
  • decembrie 2011
  • noiembrie 2011
  • octombrie 2011
  • iulie 2010
  • aprilie 2010
  • martie 2010
  • februarie 2010

Categorii

  • Activitate IAB
  • Comunicate de presa
  • Decalog IAB
  • Evenimente
  • Evenimente & Training
  • EXPERTI IAB Romania
  • IAB Members Know-how
  • IAB Romania
  • Interviuri
  • Know-how
  • Membri IAB Romania
  • Noutati
  • ROADS
  • Solidaritate
  • Standarde IAB
  • Standarde online
  • Stiri
  • Uncategorized

Meta

  • Autentificare
  • Flux intrări
  • Flux comentarii
  • WordPress.org

Categorii

  • Activitate IAB
  • Comunicate de presa
  • Decalog IAB
  • Evenimente
  • Evenimente & Training
  • EXPERTI IAB Romania
  • IAB Members Know-how
  • IAB Romania
  • Interviuri
  • Know-how
  • Membri IAB Romania
  • Noutati
  • ROADS
  • Solidaritate
  • Standarde IAB
  • Standarde online
  • Stiri
  • Uncategorized

Inscrie-te la newsletter

Multumim! Te rugam sa iti verifici adresa de email pentru confirmare!

Inscrie-te

Powerd by The webers Politica de confidentialitate