CEL.ro lanseaza competitia Ad Labs Awards 2016 pentru tanara generatie de publicitari si da startul la inscrieri. Incepand de astazi cei pasionati de publicitate isi pot incrie ideile intr-una dintre cele mai mari competitii nationale pentru a obtine un loc pe podium si unul dintre premiile oferite de organizatori.
Organizatorii relateaza ca programul, aparte in sectorul publicitatii din Romania, este o reactie fireasca la nevoile identificate in randul tinerilor pasionati de publicitate care continua sa se confrunte cu lipsa experientelor practice cerute de majoritatea angajatorilor.
Ad Labs Awards se adreseaza astfel celor cu varsta cuprinsa intre 18-25 de ani care studiaza sau sunt atrasi de domenii precum publicitate, marketing, comunicare, design, creative writing etc si care activeaza sau vor sa activeze la un moment dat in industria publicitara.
La finalul competitiei 3 cele mai bune si originale idei vor fi premiate de organizatori existand posibiliatea aplicarii lor in strategiile viitoare de comunicare.
Creat pentru a identifica si promova talentele noii generatii de publicitari din Romania, Ad Labs Awards ofera sansa participantilor sa-si foloseasca know-how-ul si informatiile dobandite pana in prezent si sa concureze pentru recunoasterea nationala a ideilor lor.
Competitia provoaca asadar tanara generatie sa fie vizionara si inovativa, sa-si depaseasca limitele si sa-si demonstreze talentul intr-un maraton ce se va incheia pe 15 iunie cu anuntarea castigatorilor.
In cadrul concursului participantii au posibilitatea sa-si exerseze abilitatile pe un brief real. Platforma aceasta reprezinta pentru majoritatea primul contact cu industria publicitara si cererea pietei dintr-o perspectiva practica, complementara si indispensabila celei teroretice predata in cadrul cursurilor de profil.
Ad Labs Awards este o experienta unica si reala pentru tanara generatie, pentru cei aflati inca la inceput de cariera si care incearca sa-si construiasca un portofoliu relevant pentru viitoarele aplicatii la joburile mult visate.
Fiecare participant va primi un brief pe baza caruia va trebui sa ofere solutii creative. Inscrierile pot fi individuale, dar si pe echipe.
La prima editie a Ad Labs Awards participantii vor avea de construit un video viral in jurul unei idei creative si originale. Mai multe detalii gasiti pe site-ul competitiei www.cel.ro/adlabs.
Aplicatiile vor fi jurizate de persoane cu experienta relevanta in domeniu.
Pentru a-ti inscrie ideea in competitie nu se accepta nicio taxa de participare.
Deadline-ul aplicatiilor este 10 iunie 2016, ora 23:59, iar castigatorii vor fi anuntati public pe 15 iunie pe site-ul competitiei.
CEL.ro este cel mai mare magazin online din Romania cu actionariat integral romanesc și a inregistrat in anul 2015 vanzari de 40 milioane EUR, are un portofoliu de peste 100.000 de produse si are peste 1.000.000 de comenzi procesate pana in prezent.
Informatii suplimentare:
vera.petrescu@cel.ro
0733 949518
Comentarii recente