IAB Academy este un program educational dezvoltat de IAB Romania cu aportul specialistilor din industria locala si internationala – profesionisti cu experienta extinsa in domeniul digital – si conceput cu sustinerea si certificarea IAB Europe.
Scopul sau este dezvoltarea pietei de publicitate online prin transmiterea de know-how specializat si formarea profesionistilor in mod continuu, de a ajuta participantii sa inteleaga rolul marketingului digital in strategia de comunicare generala, utilizarea canalelor si a tehnologiilor disponibile in mediul digital pentru atingerea obiectivelor propuse si managementul intregului proces de comunicare de in spatiul digital.
Programul este impartit in 2 module:
M O D U L U L 1 – Fundamentele Comunicarii Digitale
Adresat persoanelor la inceput de drum in comunicare digitala si celor care vor sa capete cunostintele de baza pentru a putea lucra in domeniu, include cursuri precum:
- Fundamente ale comunicarii digitale – Calin Rotarus – BCCR, 3,4 noiembrie
- Managementul proiectelor de comunicare digitale – Robert Anghel, 9 decembrie
- Proiecte speciale – de la crearea de continut la comunicare digitala – Doru Panaitescu – Marketeer.net, 15 decembrie
- Marketing Relational & Social Media – Ionut Oprea – Standout, 25 noiembrie
- Performance marketing si utilizarea instrumentelor Google – Cristi Ignat – Canopy Digital, 18 noiembrie
- Digital Sales – Calin Rotarus – BCCR, 11 noiembrie
M O D U L U L 2 – Traininguri specializate
Adresat specialistilor, clientilor si celor care vor sa isi consolideze cunostintele deja detinute si aplicate in publicitate online, include cursuri precum:
- Native Advertising – Steve Thompson, Trainer IAB Irlanda si UK (a multi-disciplinary and practical workshop to creating, developing, executing and managing native advertising campaigns), 27 octombrie
- Programmatic Buying – Steve Thompson, Trainer IAB Irlanda si UK (evolution of advertising technology, and how programmatic buying and selling of advertising has grown within the search and display disciplines; the rise of audience data and how this can be utilised to refine marketing activities, and we will consider the current issues in the AdTech space and a look to the future of this exciting technology space), 28 octombrie
- Eficientizarea investitiei in media – Daniel Secareanu, 18 noiembrie
- Mobile Engagement – Vasile Hodorogea, AR Works, 10 noiembrie
- Understanding Digital Data – Adrian Motirliche, Tailwind EMEA, 8 decembrie
- Cum sa scrii un brief corect – Andreea Bozoi & Ana Maria Bogdan, 9 decembrie
PENTRU MAI MULTE DETALII SI INSCRIERI INTRATI PE SITE-UL IAB ACADEMY: http://iab-academy.iab-romania.ro/
Comentarii recente