IAB Academy este un program educational dezvoltat de IAB Romania cu aportul specialistilor din industria locala si internationala – profesionisti cu experienta extinsa in domeniul digital – si conceput cu sustinerea si certificarea IAB Europe.

Scopul sau este dezvoltarea pietei de publicitate online prin transmiterea de know-how specializat si formarea profesionistilor in mod continuu, de a ajuta participantii sa inteleaga rolul marketingului digital in strategia de comunicare generala, utilizarea canalelor si a tehnologiilor disponibile in mediul digital pentru atingerea obiectivelor propuse si managementul intregului proces de comunicare de in spatiul digital. 

Programul este impartit in 2 module:

M O D U L U L  1 – Fundamentele Comunicarii Digitale

Adresat persoanelor la inceput de drum in comunicare digitala si celor care vor sa capete cunostintele de baza pentru a putea lucra in domeniu, include cursuri precum:

  1. Fundamente ale comunicarii digitale – Calin Rotarus – BCCR, 3,4 noiembrie
  2. Managementul proiectelor de comunicare digitale – Robert Anghel, 9 decembrie
  3. Proiecte speciale – de la crearea de continut la comunicare digitala – Doru Panaitescu – Marketeer.net, 15 decembrie
  4. Marketing Relational & Social Media – Ionut Oprea – Standout, 25 noiembrie
  5. Performance marketing si utilizarea instrumentelor Google – Cristi Ignat – Canopy Digital, 18 noiembrie
  6. Digital Sales – Calin Rotarus – BCCR, 11 noiembrie

M O D U L U L  2 – Traininguri specializate

Adresat specialistilor, clientilor si celor care vor sa isi consolideze cunostintele deja detinute si aplicate in publicitate online, include cursuri precum:

  1. Native Advertising – Steve Thompson, Trainer IAB Irlanda si UK (a multi-disciplinary and practical workshop to creating, developing, executing and managing native advertising campaigns), 27 octombrie
  2. Programmatic Buying – Steve Thompson, Trainer IAB Irlanda si UK (evolution of advertising technology, and how programmatic buying and selling of advertising has grown within the search and display disciplines; the rise of audience data and how this can be utilised to refine marketing activities, and we will consider the current issues in the AdTech space and a look to the future of this exciting technology space), 28 octombrie
  3. Eficientizarea investitiei in media – Daniel Secareanu, 18 noiembrie
  4. Mobile Engagement – Vasile Hodorogea, AR Works, 10 noiembrie
  5. Understanding Digital Data – Adrian Motirliche, Tailwind EMEA, 8 decembrie
  6. Cum sa scrii un brief corect – Andreea Bozoi & Ana Maria Bogdan, 9 decembrie

PENTRU MAI MULTE DETALII SI INSCRIERI INTRATI PE SITE-UL IAB ACADEMYhttp://iab-academy.iab-romania.ro/