IAB Romania va invita pe 16 si 17 februarie la un training special IAB Academy Romania – pe tema „Mobile First” – adaptarea eficienta a campaniilor de comunicare la mediul mobil.
Statisticile industriei internationale (StatCounter) arata ca in luna octombrie, la nivel mondial, traficul de pe dispozitive mobile l-a depășit pe cel de pe laptopuri și desktop-uri. La nivel local arata ca 84% din utilizatorii de smartphone intra zilnic pe Internet.
In aceste conditii, IAB Romania, cu aportul lui Gerhard Guenther (trainer IAB Austria) invita la acest seminar toti actorii implicati in dezvoltarea unei afaceri de tip publishing online, agentii sau advertiseri care au nevoie sa inteleaga specificul fundamental al mediului mobil si care vor sa afle cum isi pot constui un portofoliu mobil care sa raspunda nevoilor si sa atraga bugete relevante de marketing – pe masura traficului care vine de pe mobil. De asemenea, pentru cei care vor sa invete cum sa foloseasca mediul mobil pentru a se conecta, pentru a interactiona in mod pozitiv si a crea o experienta memorabila consumatorilor in timpul navigarii lor pe dispozitive mobile.
Seminarul are si o componenta adresata specific advertiserilor si agentiilor – care trebuie si au nevoie sa inteleaga modul in care mediul mobil raspunde nevoilor consumatorilor, care este comportamentul lor pe mobil si cum poate face un brand sa ajuga in atentia lor generand o experienta memorabila, conectandu-se si interactionand cu acestia intr-un spatiu considerat privat si restrictiv.
Mai multe detalii despre acest training, tarife si inscriere – gasiti aici. Membrii IAB Romania beneficiaza de tarif preferential. De asemenea, pentru mai multi participanti de la aceeasi companie se aplica discount. Cei care au participat la alte traininguri din cadrul IAB Academy beneficiaza de un discount suplimentar de 10%.
EARLY BIRD PRICE – pana la 30 ianuarie: 99 eur/membri IAB si 199 pentru non-membri!
Gerhard Guenther – trainerul MOBILE FIRST – are peste 16 ani experienta in online, a studiat la University of Economics and Business Administration in Vienna si la University of Illinois, SUA, cu specializare pe Marketing International. A lucrat pentru diverse companii internationale din zona de new media, precum bwin.com, UPC/chello si Hutchison 3G Austria. In 2007 a fondat Digitalsunray Media, o companie de marketing full-service creative & mobile, cu focus pe dezvoltarea de campanii cross-platform, dezvoltare si app design, mobile marketing, media planning si consultanta in strategie digitala si mobile. Digitalsunray Media are propria retea de publicitate rich-media – ADvantage – care include multe site-uri si aplicatii internationale si din Austria.
Publisheri: 5 motive principale pentru a participa la MOBILE FIRST:
– afli despre tech trends, Native Apps, Hybrid Apps & Web Apps, Responsive Design
– iti certifici sau testezi cu un trainer international strategii si tactici de prezenta in mediul mobil
– afli cum sa atragi bugete relevante de marketing (pe masura traficului)
– afli cum sa integrezi formatele de publicitate potrivite pentru mediul mobil (in concordanta cu standardele internationale) plus, despre trackings & analytics
– ti se vor prezenta exemple si Tips & Tricks adaptate business-ului tau.
Agentii & Advertiseri: 5 motive principale pentru a participa la MOBILE FIRST:
– Aflati cum si de ce sa deblocati bugete relevante pentru mediul mobil & cum sa masurati eficienta acestor bugete
– Setarea corecta a KPI-urilor campaniilor in mediul mobil
– Intelegerea comportamentului utlizatorului in mediul mobil
– Optimizarea engagementului utilizatorului in cadrul experientei sale mobile – de la notorietate la loialitate.
– Formate & dimensiuni de bannere recomandate pe mobile – tips & tricks, exemple si bune practici.
Link Event: https://www.facebook.com/events/1791234644480065/
Comentarii recente