La fel cum fiecare persoana este definita de spatiul in care traieste, locuitorii unui oras sau ai unei tari sunt responsabili pentru amprenta pe care si-o lasa asupra zidurilor, strazilor sau altor spatii publice. In 2017, CIF ii incurajeaza pe romani sa lucreze impreuna pentru a curata Romania, iar agentia MullenLowe a fost desemnata pentru comunicarea acestui demers. Astfel, dupa ce a castigat procesul de selectie desfasurat de Unilever la finalul anului trecut, MullenLowe va dezvolta campania de comunicare a celei de-a patra editii CIF Curata Romania.
Platforma CIF este una dintre cele mai curajoase initiative din categorie, intrucat brandul demonstreaza ca este nu doar ajutorul fiecarei consumatoare in propria locuinta, ci si al comunitatilor, curatand si redand frumusetea spatiilor cu adevarat importante pentru membrii acestora.
„In urma cu trei ani, ne-am asumat misiunea de a curata Romania, astfel ca ne-am dedicat 100% dezvoltarii acestei platforme atat de importante nu doar pentru brandul nostru, ci si pentru comunitatile care au beneficiat de rezultatele directe. Pentru anul acesta, ne-am propus sa implicam activ cat mai multi romani, iar propunerea creativa a agentiei MullenLowe raspunde cel mai bine obiectivelor noastre si suntem siguri ca ne va ajuta sa fim in continuare aproape de consumatorii nostri”, a declarat Andra Sima, Brand Building Category Manager HHC, Unilever.
CIF Curata Romania a debutat in 2014 prin curatarea strazilor de mesaje si insemne agresive sau vulgare, care pot afecta dezvoltarea copiilor, iar editiile din 2015 si 2016 au vizat curatarea si infrumusetarea scarilor de bloc – locuri pline de amintiri pentru fiecare dintre noi. Editia de anul acesta va avea un concept nou, dezvoltat de MullenLowe, elementul de noutate fiind adus de implicarea directa a consumatorilor in demersul CIF.
„Incepem noul an prin consolidarea parteneriatului cu Unilever, odata cu castigarea contului CIF. Dupa rezultatele foarte bune obtinute impreuna in 2016 pentru brandul OMO, suntem pregatiti sa comunicam cea de-a patra editie a campaniei CIF Curata Romania intr-un mod memorabil pentru consumatori. Pe langa continuitatea la nivel de mesaje si rezultate, ne concentram pe implementarea unor solutii creative noi, care sa-i aduca pe romani mai aproape de valorile brandului”, adauga Alina Balan, Client Service Director, MullenLowe.
Echipa Unilever implicata in campanie este formata din Andra Sima (Brand Building Category Manager – Household Cleaning at Unilever), Maria Dumitrescu (Junior Brand Manager Cif), Denisa Coman (Brand Building Assistant Household Cleaning).
Din echipa MullenLowe fac parte Eugen Suman (Executive Creative Director), Simina Zidaru (Copywriter), Alina Nechita (Art Director), Adrian Chiuhan (Head of Strategy), Alina Balan (Client Service Director), Ionela Ionescu (Account Manager).
Pentru mai multe detalii:
Oana Cojocaru, Senior Media Manager
Golin Romania
Despre MullenLowe
Detinuta de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agentii in 65 de tari. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat reteaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru in WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agentii si campanii din lume, realizat pe baza eficientei, strategiei si creativitatii.
In Romania, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alaturi de Initiative (media), Golin (relatii publice), Profero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare in domeniul medical si farmaceutic).
Pentru mai multe informatii vizitati romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook MullenLowe Romania.
Comentarii recente