IAB Romania evidentiaza o serie de recomandari de tactici pentru imbunatatirea vizibilitatii reclamelor in noul Ghid de Viewability adresat publisherilor.

IAB Romania face publica adaptarea locala a Ghidului de Imbunatatire a Vizibilitatii Reclamelor ( Ad Viewability) destinat Publisherilor. In cadrul acestui document sunt evidentiate o serie de tactici pe care publisherii, indiferent de dimensiunea lor, le pot utiliza pentru sporirea vizibilitatii reclamelor online, precum si explicatii despre cum pot fi aplicate aceste conncepte si in alte situatii.

Intr-o piata in care, din pacate, inca predomina cantitatea in detrimentul calitatii, ghidul IAB reprezinta o initiativa pe care publisherii locali ar trebui sa o adopte cu bratele deschise si sa o implementeze cat mai curand posibil pentru a imbunatati atat valoarea oferita clientilor de publicitate cat si experienta utilizatorilor ce consuma continut online. Clientii si agentiile ar trebui sa sustina si ei aceasta initiativa, aratandu-si disponibilitatea de a plati un pret coret pentru o vizibilitate mai buna a mesajelor lor.” declara Daniel Secareanu, Chief Digital Officer Burda Romania si membru in CD al IAB Romania .

Toti publisherii, indiferent de dimensiunea lor sau de resursele tehnologice pe care le au la dispozitie, regasesc in acest ghid strategii testate in mediul real pe care le pot adapta, astfel incat sa implementeze acest nou criteriu – viewability – ca un factor cheie in livrarea calitatii solicitate de advertiseri, precum si pentru a creste valoarea inventory-ului de pe site-urile proprii.

Exista 4 puncte principale identificate in acest ghid, care pot imbunatati substantial rata de viewability pe site-uri:

  • Continut editorial captivant care atrage si mentine atentia si interesul utilizatorului pe pagina respectiva, sau pe site
  • Re-designul site-ului pentru asigurarea plasarii optime a reclamelor
  • Imbunatatirea timpului de incarcare a paginii pentru a reduce timpii morti
  • Strategii si politici de livrare a reclamelor adaptate la bunele practici si standarde din industrie

Ghidul pune accent pe importanta capitala a dezvoltarii de continut superior din punct de vedere al calitatii si examineaza diferite strategii de colaborare cu agentiile, clientii si alte organisme terte de masurare pentru implementarea mai buna a criteriilor de viewability.

Mai multe detalii pot fi regasite in ghidul alaturat sau solicitate la contact@iab-romania.ro