Peste 300 de cursanti au participat in editiile de pana acum

GPeC, cel mai mare eveniment de eCommerce din Europa Centrala si de Est, anunta organizarea celei de-a saptea editii a proiectului Scoala de Vara GPeC.

In perioada 23-28 august, 12 mentori vor sustine 18 ore de cursuri intensive de comert electronic si marketing online in fata a 50 de participanti. O parte dintre temele abordate in cadrul evenimentului sunt: optimizarea conversiilor, cursuri practice de usability, campanii AdWords si SEO, informatii despre Marketing Online si Social Media, logistica sau Customer Experience.

”Am inceput Scoala de Vara GPeC acum sapte ani din dorinta de a ajuta antreprenorii online si pe toti cei care activeaza in domeniul eCommerce. Piata locala este intr-o continua expansiune, iar nivelul celor ce vor sa isi deschida un magazin online sau lucreaza deja in domeniu trebuie sa fie unul ridicat. De-a lungul editiilor de pana acum, am rafinat cursurile si subiectele pe care le abordam, pastrand tot timpul o abordare cat mai pragmatica si axata pe exemple concrete. Obiectivul nostru este de a le oferi participantilor cunostintele si uneltele necesare pentru ca acestia sa isi poata imbunatati activitatea si sa vina catre clientii lor cu servicii cat mai bune”, mentioneaza Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Pana in prezent, peste 300 de cursanti au participat la cursurile organizate de GPeC pe perioada verii. Programul de mentorat se adreseaza atat celor pasionati de comertul online, antreprenorilor ce si-au deschis deja propriul magazin online, cat si furnizorilor de servicii si solutii eCommerce, procesatorilor de plati, companiilor de curierat si agentiilor specializate.

Mentorii acestei sesiuni de vara sunt: Valentin Radu (Fondator Omniconvent), Horia Neagu (Digital Marketing Consultant), Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science), Liviu Taloi (Senior eCommerce Consultant), Anabela Luca (CEO adLemonade), Sergiu Negut (Business Angel si Associate Dean in cadrul Maastricht School of Management), Roxana Magopet (Marketing & PR Manager FAN Courier), Dan Virtopeanu (Managing Partner BreezeMobile), Marian Hurducas (Manager & Founder Necktie Agency), Ioana Barbu (Managing Partner Bright Agency), alaturi de Raluca Radu (Country Manager Answear.ro) si Andrei Radu (Fondator GPeC).

“Pentru mine, Scoala de Vara GPeC a fost o surpriza foarte placuta: sesiunile de training sunt concentrate si urmate de activitati practice, ce ii transforma pe oameni din simpli participanti intr-o adevarata echipa! Cat despre oameni… atat cursantii, cat si trainerii sunt acolo pentru ca vor sa cunoasca, sunt curiosi, entuziasti si motivati. Iar acest lucru conteaza enorm cand vrei sa creezi un mediu potrivit pentru invatare”, spune Lucia Ciuca, Managing Director Quantum Data Science, aflata pentru a doua oara in calitate de trainer la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC.

Cei ce isi doresc sa participe in cadrul Scolii de Vara GPeC se pot inscrie pana la data de 1 august 2017 pe site-ul www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec/, beneficiind de preturi promotionale Early-Bird. Evenimentul se organizeaza la Family Hotel Arnica din Bran, judetul Brasov in perioada 23-28 august.

GPeC 2017, editia de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier

Sustinut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD Romania, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb

Partener al Competitiei Magazinelor Online GPeC: Carrefour Romania

Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Apa Oficiala GPeC: Aqua Carpatica

Limousine Service: CityLimo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta