GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing Online din Europa Centrala si de Est – se va desfasura la Bucuresti, in zilele de 14-15 noiembrie. Organizatorii au anuntat primii sapte speakeri care vor urca pe scena GPeC SUMMIT, trei dintre acestia fiind capul de afis al celor mai importante conferinte internationale de profil, iar in toamna se vor afla in Romania: Neil Patel, Amy Harrison si Oli Gardner.

Cei mai buni specialisti in E-Commerce & Marketing Online vor urca pe scena GPeC SUMMIT

Neil Patel este Co-Fondatorul Crazy Egg, Hello Bar, KISSmetrics si un adevarat geniu in Marketing Online. Wall Street Journal il considera “unul din cei mai importanti influenceri de pe web la nivel global”, Forbes il plaseaza in top 10 marketeri online, iar Entrepreneur Magazine spune despre Neil ca “a fondat una din cele mai de succes 100 de companii din intreaga lume.”

Fostul Presedinte al Statelor Unite ale Americii, Barack Obama, l-a inclus in top 100 antreprenori sub 30 de ani, iar United Nations i-au acordat aceeasi distinctie in top 100 antreprenori sub 35 de ani.

Neil Patel a consiliat unele din cele mai importante companii din lume, ajutandu-le sa isi creasca vanzarile si veniturile, printre aceste companii numarandu-se: Amazon, NBC, Google, eBay, General Motors, HP si Viacom.

Neil Patel va sustine un keynote de 45 de minute in cadrul GPeC SUMMIT pe 14 noiembrie, iar pe 15 noiembrie va avea o sesiune practica de 90 de minute in cadrul GPeC Special Day.

Amy Harrison este Fondatorul si Owner-ul Write With Influence, una din cele mai apreciate resurse online de Content Marketing din intreaga lume. Ea ii ajuta pe detinatorii de afaceri online cu sfaturi concrete si testate despre cum sa scrie cel mai bun continut de marketing repede si usor.

Amy este copywriter si consultant specializat pe Content Marketing, fiind recomandata drept „cel mai bun specialist si speaker din domeniu” de catre personalitati precum Bryan Eisenberg, Oli Gardner sau Karl Gilis.

Pe 14 noiembrie, in cadrul GPeC SUMMIT, Amy Harrison va sustine un keynote de 45 de minute intitulat “The Customer Disconnect: How Inside-Out Copy Makes You Invisible”, iar pe 15 noiembrie va avea un workshop practic de 90 de minute in cadrul GPeC Special Day.

Oli Gardner este Co-Fondatorul Unbounce, una din cele mai cunoscute platforme de Conversion Marketing la nivel international si expert in optimizarea ratei de conversie si a landing page-urilor din cadrul unui website.

„Reteta de succes pentru cresterea ratei de conversie sta in amestecul perfect dintre date si design (user experience), impreuna cu serviciile calitative oferite clientilor de magazinele online”, sustine Oli Gardner in articole si interviuri.

Pasionat de optimizarea fiecarui element dintr-un landing page, Oli Gardner spune ca a vazut si a analizat mai multe landing page-uri decat oricine altcineva din lume. A lucrat personal cu Amazon, Vodafone, Canon, LinkedIN, iar compania fondata de el are peste 10.000 de clienti la nivel global.

Oli Gardner va urca pe scena GPeC SUMMIT pe 14 noiembrie, sustinand un keynote de 45 de minute despre Data Driven Design.

Totul despre cum sa vinzi in afara granitelor tarii in cadrul GPeC RED – Regional Expansion Debate

Una din noutatile pregatite de organizatori la GPeC SUMMIT este GPeC RED – Regional Expansion Debate, prima dezbatere cu cele mai importante personalitati ale comertului online din regiune, menita sa aduca magazinelor online romanesti o radiografie la zi a pietei de e-commerce la nivel european si oportunitatile de extindere regionala.

“Tot mai multe magazine online romanesti vor sa isi extinda operatiunile in alte tari pentru ca oportunitatile de a accesa un public nou si de a largi baza de potentiali clienti sunt uriase. De aceea, reunim la aceeasi masa reprezentantii celor mai importante companii si Asociatii E-Commerce din regiune, cu scopul de a afla care este situatia pietelor din jur, ce se cumpara, care este valoarea cosului mediu, ce verticale de piata nu sunt inca acoperite, care sunt particularitatile de consum in fiecare piata etc. tocmai pentru a inlesni tranzactionarea cross-border. E-Commerce nu tine cont de limitele geografice.”, explica Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

GPeC RED va avea loc in cadrul GPeC SUMMIT, in ziua de 14 noiembrie, iar la dezbatere sunt invitate persoanele cheie din tarile cu crestere semnificativa in e-commerce: Zoltán Ormos (Ungaria), Justyna Skorupska (Polonia), Stephan Grad (Austria), Simona Kijonková (Cehia), iar lista nu se opreste aici, potrivit organizatorilor.

Inscrierile la GPeC SUMMIT au inceput, iar organizatorii au pregatit o oferta speciala de pret Early Bird pentru primii inscrisi

Pana pe 23 octombrie, ora 23:59, inscrierile la GPeC SUMMIT costa 109 EUR + TVA/persoana si includ: acces la ambele zile de eveniment (14-15 noiembrie), acces la GPeC E-Commerce Expo (14-15 noiembrie), servicii de catering & coffee breaks, servicii de traducere simultana (Engleza-Romana si viceversa). Pretul unui bilet de acces va deveni 149 EUR in perioada 24 octombrie – 10 noiembrie.

Inscrierile se fac completand formularul de inscriere online de pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-noiembrie/

Informatii actualizate permanent despre GPeC SUMMIT pot fi regasite pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

 

—————————————————————

GPeC 2017, editia de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier

Sustinut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD Romania, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb

Partener al Competitiei Magazinelor Online GPeC: Carrefour Romania

Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Apa Oficiala GPeC: Aqua Carpatica

Limousine Service: CityLimo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta

 

Please follow and like us: