București, 19 noiembrie 2018 – Vineri seara au fost anuntate campaniile castigatoare ale celei de-a 7 a editii a IAB MIXX Awards România (www.mixxawards.ro).
Anul acesta, in concurs s-au inscris 28 de agentii (atat digitale cat si media, independente sau parte a grupurilor internationale, precum si publisheri – pentru prima data) si cele mai disputate premii inregistrandu-se la categoriile: Best Brand Campaign, Best PR Campaign si Best Content Marketing Project, – subliniind astfel si evolutia industriei de publicitate, catre o mai mare atentie acordata continutului, ca baza definitorie a unei relatii de lunga durata cu clientul.
Câștigătorii IAB Mixx Awards 2018, sunt:
-
- Best Brand Campaign: Manifesto .calif – Agentie: Mainstage; Client: Calif
- Best Performance Campaign: Product launch Samsung Galaxy S9|S9+ – Agentie: Starcom; Client: Samsung Electronics Romania
- Best Native Advertising campaign/project: Sandwich and off you go – Agentie: Ringier Romania; Client: Hochland
- Best Video Campaign: SUPER TOP – Glet Rich or Die Tryin’ – Agentie: Friends TBWA client: Saint-Gobain Rigips Romania si The 2 Million + Department. A 24 hours Facebook Live Celebration – Agentie: Jazz Communication; Client: LIDL Romania
- Best Content Marketing Project: Felicitari! Au castigat! – Agentie: First Content Studio; Client: Delaco
- Best Digital PR Campaign – Cronicari digitali – Agentie: Zaga Brand; Client: Institutul National al Patrimoniului
- Best Social Media Campaign – Samsung Live Museum: Agentie: Centrade Integrated; Client: Samsung Romania
- Best Interactive Experience – H.ELL Cyber Cursed – Agentie: Kinecto International; Client: Bitdefender
- Most Experimental and Innovative Campaign:Uncut – Agentie: Kinecto International; Client: Greenpeace
- Best Mobile Campaign: Cornetto mini-game: Agentie: Mindshare; Client: Unilever
Elementul de noutate la IAB MIXX Awards 2018 din România a fost adus de V8 Interactive, agenția care s-a ocupat anul acesta de imaginea și de campania de promovare a festivalului, și a constat în faptul că au intrat în competiție și ideile/campaniile nefăcute, din motive diverse, dar a căror implementare s-ar fi dovedit a fi de succes. Castigatoare la acesta categorie a fost campania Bravest Man in Romania inscrisa de agentia Wavemaker.
Campania Uncut pentru Greenpeace si-a adjudecat de asemenea si trofeul Best Digital MIXX 2018!
Castigatorii IAB MIXX Awards vor fi recomandati pentru competitia internationala – IAB MIXX Europe 2019, care va avea loc in cadrul evenimentului INTERACT de la Varsovia, in iunie anul viitor.
Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck’s, Staropramen, mPlatform, Renault Romania, Samsung Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Aqua Carpatica, Stalinskaya,
Parteneri logistici: V8Interactive si Mercury 360
Parteneri media: Ringier, InternetCorp, ProTV, RCS&RDS, ThinkDigital, ArboMedia, 2Performant, Netgeo, Femeia.ro, Cosmopolitan, IQAds, Pagina de media, AdPlayers
Despre MIXX Awards
IAB MIXX Awards este o competiție internațională care celebrează cele mai creative și de impact campanii de publicitate din mediul online. Premiile MIXX Awards sunt organizate de reprezentanții locali ai IAB (Interactive Advertising Bureau) și au loc anual în țări precum: SUA, Italia, Belgia, Turcia, \Polonia, Serbia, Suedia, Rusia etc., fiind considerate pe plan internațional unele dintre cele mai importante distincții ale publicității online. Asociația IAB România derulează evenimentul IAB MIXX Awards începând cu anul 2012 – fiind singurul concurs din România organizat strict la nivel de industrie, fără scop comercial și având recunoaștere internațională. Structura și formatul evenimentului sunt sub licență IAB US – desfășurându-se sub aceleasi criterii la nivel internațional. Prin intermediul competiției IAB MIXX Awards, Asociația IAB și-a propus recunoașterea și promovarea celor mai creative lucrări în domeniul publicității online, utilizarea cât mai creativă și inovatoare a canalelor digitale existente pentru atingerea obiectivelor mărcilor și advertiserilor și dezvoltarea creativității proiectelor digitale. Specialiștii implicați în cele șase ediții ale competiției derulate până acum sunt profesioniști cu peste 10 ani experiență în agenții de publicitate, departamente de marketing ale unora dintre cele mai mari companii locale și internaționale. De asemenea, juriul este format atât din specialiști locali cât și internaționali de renume. Criteriile de jurizare pun accent pe eficiența campaniilor, dar și pe creativitatea lor. Premiile IAB MIXX Awards reprezintă un pas important pentru industria de advertising digital din România, pentru că încurajează și răsplătesc excelența în utilizarea mediului online ca instrument de comunicare și în crearea unor branduri digitale puternice. Agenții câștigătoare a unuia sau mai multor trofee MIXX Awards la nivel local și mondial, de-a lungul timpului! (și care s-au și lăudat cu ele): AKQA, We are Social, Mindshare Worldwide, Geometry Global, Digital Star, Interactions, BBDO, Leo Burnett, Digitas, Wundermann, Isobar, R/GA, Droga5, MEC Global, Starcom Mediavest, Razorfish, Young&Rubicam și altele.
Despre IAB România
IAB România este asociația industriei de marketing și publicitate online din România, membru al rețelei IAB Europe (www.iabeurope.eu). Fondată în 2006, reunește în prezent agenții de publicitate, regii de media, publisheri autohtoni și companii prestatoare de servicii dedicate industriei de publicitate online.
Este o asociație profesională, fără scop lucrativ, neguvernamentală, apolitică și autonomă, care își propune să protejeze și să promoveze interesele profesionale și investițiile realizate pe piața de publicitate online din România pentru a susține dezvoltarea acestui mediu și pentru a facilita accesul la rescurse pentru cei care activează în acest domeniu. În plus, IAB România își propune să elaboreze standarde ale industriei de publicitate online și să creeze cadrul pentru autoreglementare.
Comentarii recente