Pe 22 Mai, IAB Romania organizeaza un nou IAB DigiTalk pe tema efectelor Regulamentului General pentru Protectia Datelor Personale la un an dupa implementare. Intr-o dezbatere deschisa cu o serie de invitati din industrie vor fi analizate efectele acestui regulament asupra business-urilor din publicitatea online – ce provocari au intampinat, ce solutii au fost gasite atat la nivel international cat si local, ce s-a schimbat in business model, cum au fost afectate bugetele playerilor, cum au fost afectate campaniile derulate in sistem programmatic, ce urmeaza din perspectiva privacy si alte intrebari, raspunsuri, probleme sau beneficii pe care aceasta controversata regementare le-a adus in businessul digital. Va fi o discutie interactiva, cu intrebari sau exemple si dinspre participantii din sala – dar tonul va fi dat de invitatii din panel:
Cristiana Deca (Data protection specialist CIPP/E & Decalex), Raluca Comanescu (Vice Presedinte al Asociatiei pentru bune practici GDPR si Partner in cadrul SCA Grecu & Asociatii), Constantin Popa (Director Audit BRAT) si Mihai Badea (Director SATI), Bogdan Manolea (APTI), Doina Radicof (Head of Sales & Client Service la Gemius Romania), Andrei Ursuleanu (Head of Advertising Sales, Ringier), Georgiana Bedivan (Commercial Director Avandor)

Discutiile vor viza in principal o retrospectiva a ultimului an din perspectiva industriei de publicitate online, provocari si solutii la 1 an de GDPR, initiativele internationale (Transparency & Consent Framework al IAB Europe) sau locale (Codul de conduita privind prelucrarea datelor cu caracter personal in domeniul marketingului si publicitatii online si platforma de management al consimtamantului elaborate in cadrul BRAT), solutii tehnice deja existente, atentionari sau avertismente venite din partea ANSPDCCP si o viziune asupra viitorului (Regulamentul de ePrivacy )

Coffee & cookies – provided by Avandor!

Evenimentul va avea loc la Bistro Matrioska (Str Visarion 20), intre orele 12 – 15, participarea este gratuita si deschisa, pe baza de confirmare la [email protected]!

Please follow and like us:
error