- InternetCorp doneaza 10% din campaniile de comunicare catre Crucea Rosie Romana
- Rock FM ofera spatiu de emisie pentru comunicari esentiale in aceasta perioada si initiativele de sustinere.
- BRAT solicita autoritatilor sprijin pentru editorii legitimi de presa scrisa si online.
- Philip Morris doneaza 1 Mil de dolari pentru Crucea Rosie
- Sfaturi pentru cumparatorul online in timpul crizei – Trusted.ro
Surse de informare oficiale ale Comisiei Europene – feriti-va de Infodemie si Fake news - PWC lanseaza Crisis Centre -> o platforma care reunește informații esențiale și recomandări utile mediului de afaceri în contextul epidemiei COVID-19. Platfoma include secțiuni referitoare la managementul crizei, piața muncii, noutăți fiscale și legislative adoptate în această perioadă, raportarea financiară și contabilă.
- Revista BIZ lanseaza platforma bizromania.ro dedicata informarii mediului de business cu privire la soluții pentru marile companii, IMM-uri, dar și pentru angajați. Fără lecții din bestseller-uri sau de la mari guru, ci cu recomandări de la oamenii de afaceri și analiștii care trăiesc acum criza globală a coronavirusului.
- 13 recomandari despre cum sa va feriti brandul de fake-news
- New Crisis Hotline de la Neticle
- Project Agora oferă brandurilor soluția tehnică prin care acestea pot face publicitate online fără să se asocieze cu articolele negative legate de pandemia COVID-19.
- Planul de masuri al 2Performant pentru adaptarea industriei online la noua realitate a pietei
- Advertising vs Coronavirus – Partea 1 -. zona de AdTech
- A fost lansata aplicatia Trackmycircle.com – care te ajuta sa identifici daca ai fost in contact cu o persoana potential infectata cu covid19
Comentarii recente