*Am intrebat membrii IAB Romania despre cum vad ei viitorul, care va fi cea mai mare provocare a business-ului pe care il reprezinta si care ar fi 3 recomandari pentru colegii de industrie.

Horatiu Dimulescu, Vodafone

Cred ca viitorul va schimba modul de comunicare pentru ca in aceasta perioada se vor gasi cai inovative de interactiune cu clientii. Depinde de cat va dura aceasta situatie speciala. Industriile afectate puternic ar trebui sa aleaga canale neconventionale de marketing direct pentru a reusi sa revina cat mai repede. Daca vor alege toti sa revina in doar in canalele media standard, atunci vor fi doar unii din sutele de branduri vizibile.

In urmatoarele luni si pana la final de an provocarea noastra este sa pastram business-ul activ, sa diversificam tipul de industrii care vor dori sa incerce serviciile noastre, precum si sa ne concentram pe noutatile care vor veni in curand, noutati relevante pentru comunicarea de marketing direct.

Recomandarea pentru urmatoarele luni ar fi orientarea campaniilor catre acele canale media care sunt cele mai relevante, regandirea strategiei de comunicare, optimizarea bugetelor pe canalele de masa vs. marketing direct pentru anumite industrii, discutii cu clientii pentru a le intelege nevoile actuale.