Anul 2021 este un moment al acțiunii, al campaniilor tactice și al strategiilor creative
în promovarea online. Acum, mai mult ca oricând, oamenii de marketing trebuie să
fie mereu la zi cu noutățile și să aibă la îndemână atât instrumentele, cât și soluțiile
pentru orice provocare apărută în promovarea brand-urilor. Mediul digital a devenit
un canal și mai important astăzi, când pandemia ne-a forțat să comunicăm de la
distanță.
De mai bine de 14 ani, Digital Marketing Forum este prima sursă de know-how,
inspirație și studii de caz pentru comunitatea specialiștilor în promovare online din
România. Anul acesta, pe 14 și 15 aprilie, evenimentul reunește pe unii dintre cei
mai buni practicieni locali în marketing și vorbitori cu experiență, pentru a oferi
informații și idei noi brand-urilor de pe piața noastră.

ZIUA 1 | Digital Marketing Conference | 14 aprilie
Prima zi a evenimentul aduce împreună la Digital Marketing Forum 2021 peste 15
specialiști recunoscuți și cu experinta în marketing și comunicare online. Conferința
pune la dispoziția oamenilor de marketing kit-ul de informații necesar pentru a face
față provocărilor în mediul digital.
Evenimentul aduce pe scenă branduri implicate și agenții de renume cu rezultate
dovedite, cu un singur motiv: să ofere soluții și idei adaptate contextului actual.
Program & Agenda – aici.
Dintre vorbitori: Laura Barbu (Brand & Marketing Communication Director,
Vodafone), Ana Maria Băjan (Marketing, Business Development & PR Executive
Director, Caroli Foods Group), Patricia Zegreanu (Marketing & Communication
Manager, Porsche România), Alexandru Mihalache (Head of Digital, UniCredit
Bank România), Mihai Caluseriu (Creative Director, Conversion), Laurențiu Ion
(Sr. Digital & Media Manager Beverages, PepsiCo), Raluca Duță (Chief Marketing
Officer, L’Oreal România), Alexandra Caciur (Head of Data & Business Intelligence,
Digitas România), Mihai Tănase (Head of Digital & CRM – Southern Eastern Europe
Cluster, Renault & Dacia), Gabriel Eremia (Marketing & Product Management
Director Arctic), Claudia Chirilescu (Director General, Spoon), Alin Vlad (Chief
Marketing Officer, Otter Distribution), Gabriel Pătru (Brand Strategy Consultant,
Therefour & Membru Consiliu Director IAB România), Bogdan Nițu (General
Manager, GMP Webstyler).

ZIUA 2 | Digital Marketing Strategy Masterclass | 15 aprilie

Ce de-a doua zi a evenimentului este dedicată laboratorul de idei unde practicieni cu
activitate recunoscută în digital marketing vin cu know-how valoros, pentru a te
învață cum să implementezi noi tehnologi și soluții pe platformele digitale.
Training-ul abordează aspecte cheie ale marketingului digital, oferind sfaturi despre
cum poți integra noi tactici, cum să ajungi în mod creativ la clienți și să obții cele mai
bune rezultate. Vezi program.

Dintre vorbitori: Raluca Radu (Founder, MTH Digital), Ionuț Munteanu (Digital
Marketing Evangelist & Founder Reefkig, Webdigital, Upgradient), Ciprian Susanu
(General Manager, Dare Digital), Dragoș Smeu (General Manager, Mavericks),
Mihai Andrei (Managing Partner, WebDigital), Eugen Predescu (CEO, Canopy
Digital), Cristian Iosub (Digital Platforms Manager, Conversion), Anabela Luca
(Managing Director & Google Certified Trainer, AdLemonade).

OFERTĂ SPECIALĂ
Fiecare bilet achiziționat pentru cele 2 zile de eveniment (conferință + training) aduce
participanților un exemplar al volumului „Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?”,
scris de Cristian-China Birta. Cartea este un ghid util celor care desfășoară campanii
cu influenceri sau doresc să afle mai multe despre fenomenul Influencer Marketing.

Mai multe informații despre eveniment, agendă și vorbitori sunt disponibile pe
www.digitalforum.ro.

Conferința este organizată sub conceptul evenimentelor „fară atingere”, ce țin cont
de normele de distanțare socială și de siguranță tuturor persoanelor implicate, de la
staff la vorbitori. Conceptul propune vorbitorilor o experiență pe scenă apropiată de
cea a unei conferințe clasice, gândită însă ca o apariție live într-un studio TV.
Digital Marketing Forum este un eveniment organizat de Evensys în parteneriat cu
UniCredit Bank România, Vodafone România, Skoda România, Conversion,
Campofrio și Answear.

Despre Evensys
Evensys este o companie de planificare de evenimente, cu peste 15 ani de
experiență în organizarea de evenimente business. Evensys este specializată
exclusiv pe dezvoltarea de conferințe și de seminarii proprii, ce acoperă șapte
domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar &
Investiții, HR, Real Estate, Production și Retail. Evenimentele organizate tratează
tematici actuale, care privesc atât industria de business locală, cât și cea din Europa
Centrala și de Sud-Est.