În urma noului research proprietary realizat de Digitas și Publicis Media, numărul de utilizatori ai aplicației s-a triplat: 44% dintre utilizatorii de iPhone din România (vs. 12,9% în luna februarie) și-au instalat Clubhouse. Acest lucru se traduce în faptul că 255.498 de români au devenit membri Clubhouse până la jumătatea lunii aprilie. Și acestea sunt doar câteva dintre noutățile cu care Digitas România și Publicis Media revin în noul studiu asupra fenomenului Clubhouse, realizat pentru luna aprilie.
Creat pe 301 respondenți, studiul vine cu date și concluzii noi, inexistente încă pentru România, redate și în infograficul de mai jos.
“Un alt fapt care ne-a surprins a fost să aflăm că românii preferă “room-urile” locale versus cele internaționale, iar aceasta, pentru că au parte de un content calitativ. Motivul principal pentru care aceștia participă în rooms se datorează dezvoltării personale, mai prezente la categoriile de educație și venituri superioare și cu vârstele la extreme: foarte tineri sau în segmentul cel mai matur. Mai mult, oamenii au descoperit mulți influenceri noi, relevanți pentru comunitățile lor, care ating subiecte actuale”
Mădălina Tătaru, Data & Analysis Manager – Digitas România
Comentarii recente