Provocarile cu care oamenii de marketing se confrunta astazi sunt mai acute ca oricand. Publicul este mai retinut, mai precaut si se gandeste de doua ori inainte de a-si cheltui banii. In acest context, misiunea oamenilor de marketing devine si mai dificila. Ei trebuie, de aceea, sa aiba la indemana atat instrumentele, cat si solutiile la orice provocare, pentru a genera valoare in companiile lor.

Digital Marketing Forum, cel mai important eveniment dedicat tendintelor din marketingul digital, revine cu o noua editie, pe 16-17 mai, in format hibrid, cu audienta in sala de conferinta a Hotel JW Marriott Bucharest si una virtuala deopotriva. Ca de obicei, evenimentul conecteaza comunitatea de marketing la ultimele tendinte, tactici inedite si oportunitati noi in promovarea online.

De mai bine de 15 ani, Digital Marketing Forum este prima sursa de know-how, inspiratie si studii de caz pentru specialistii din domeniu. Formarea continua este calea pentru a tine pasul cu schimbarile din marketing si comunicare. Cele 2 zile ale evenimentului cuprind o conferinta si un training menite sa ofere participantilor o imagine de ansamblu asupra celor mai bune oportunitati pentru brandurile lor si instrumentele necesare pentru imbunatatirea prezentei in mediul online.

ZIUA1| Digital MarketingTraining| 16 mai

Prima zi a evenimentului este dedicata unui training intensiv de marketing digital pentru profesionistii din companiile de toate marimile care vor sa isi valideze strategia actuala si in acelasi timp sa afle tactici noi. Practicieni cu activitate recunoscuta vin cu know-how valoros in cadrul unor sesiuni aplicate, pentru a te ajuta sa-ti dezvolti aptitudinile, sa integrezi noi tactici, sa ajungi in mod creativ la clienti si sa obtii cele mai bune rezultate.

Dintre vorbitori: Victor Rotariu (Head of Strategy and Insights, GroupM), Eugen Predescu (Paid Media Managing Director, DWF), Mihai Andrei (Managing Partner, Webdigital), Dragos Smeu (Founder, Mavericks), Catalin Macovei (Founder, Moloso).

ZIUA 2| Digital Marketing Conference | 17 mai

A doua zi a evenimentului aduce impreuna specialisti locali si internationali recunoscuti, cu experienta in marketingul interactiv si comunicare online. Conferinta aduce pe scena branduri implicate si agentii de renume cu rezultate dovedite, oferind profesionistilor din marcom kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor actuale din mediul digital.

Dintre vorbitori: Laurentiu Ion (Head of Total Connections Planning & Media, PepsiCo Romania), Bogdan Turcanu (Head of Marketing, PROTV), Gabriela Nanu (Head Of Marketing & Digital Product Gas & Power, OMV Petrom), Patricia Zegreanu (Marketing & Communication Manager, Porsche Romania), Ana Maria Ghiurca (Head of Digital Marketing, BCR), Olimpia Norsesovici (Senior Sales Manager, MGID Romania), Sergiu Gruita (Industry Director Romania, Teads – The Global Media Platform), Adrian Calarasu (Digital Category Manager,Unilever), Aneta Plesa (Agency Partner Manager, Google), Andrei Gradinaru (Agency Sales Manager, RTBHouse), Simina Zidaru (Managing Director & Creative Director, Tribal DDB), Mihai Caluseriu (Creative Director, Conversion), Robert Dumitru (Deputy General Manager, MTHDigital), Ioana Petrovici (Brand Manager Pepsi, PepsiCo Romania), Victor Stroe (Chief Strategy Officer & Associate Director, Leo Burnett), Gabriel Patru (Brand Strategists Therefour.io & President IAB Romania).

Mai multe informatii despre eveniment, agenda si vorbitori sunt disponibile pe www.digitalforum.ro.

Digital Marketing Forum este un eveniment organizat de Evensys, realizat in parteneriat cu PepsiCo Romania si cu sprijinul: BCR, Teads – The Global Media Platform, MGID, Skoda, Conversion, RTB House, MTH Digital.

Despre Evensys

Evensys este o companie de planificare de evenimente, cu peste 16 ani de experienta in organizarea de evenimente business. Evensys este specializata exclusiv pe dezvoltarea de conferinte si de seminarii proprii, ce acopera saptedomenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, HR, Real Estate,Production si Retail. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale, care privesc atat industria de business locala, cat si cea din Europa Centrala si de Sud-Est.