IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, marchează un nou început pentru campaniile de excepție, invitând profesioniștii din domeniul comunicării digitale să își prezinte lucrările. Perioada de înscriere pentru cea de-a XII-a ediție este stabilită între 16 octombrie și 6 noiembrie: https://www.mixxawards.ro. Evenimentul este realizat în parteneriat cu Stup, o inițiativă Banca Transilvania.
„IAB MIXX Awards România continuă tradiția de a descoperi și recunoaște performanțele industriei de comunicare digitală din România, promovând cele mai bune practici și idei inovatoare. Credem că această provocare ridică standardele și acest lucru se vede în rezultatele pe care agențiile din România le au la festivalul internațional”, spune Doina Radicof, Partnerships Director IAB MIXX Awards 2023.
”Anul acesta, suntem încântați să anunțăm parteneriatul cu BT STUP, o colaborare care promite să aducă o nouă dimensiune evenimentului. Mai mult decât atât, festivalul se extinde cu trei noi categorii de premii: Sustainability Campaign, Ecommerce și In-Gaming – reflectând tendințele și evoluțiile din industria digitală”, adaugă Alexa Constantinescu, Communications Director IAB MIXX Awards 2023.
Agențiile din România, cele mai multe premii la IAB MIXX EUROPE 2023
Conceptul de anul acesta este despre comunitatea oamenilor din MarCom pe care chiar dacă ceilalți nu o înțeleg (mame, prieteni, mătuși etc.), IAB MIXX știe tot ce se întâmplă în interiorul ei.
La fel ca în 2022, campania de promovare a IAB MIXX Awards este realizată de agenția câștigătoare a competiției naționale din anul precedent, în acest caz, v8. La nivel european, v8 a primit 4 distincții: 1 Gold, 2 Silver și 1 Bronze. De altfel, cu 11 premii în total, România a fost cea mai premiată țară la festivalul ce a avut loc la Madrid, în Mai 2023.
„Suntem recunoscători pentru faptul că cele 4 golduri și premiul de Best MIXX Award 2022 s-au transformat în 4 premii internaționale la IAB MIXX Europe. Acum suntem siguri că abordarea noastră de a face în primul rând entertainment pentru oameni funcționează și simțim acest trend și la nivel de industrie. Provocarea organizatorilor de a da tonul campaniei de
comunicare a festivalului din acest an ne-a bucurat. Conceptul pune într-o lumină amuzantă și entertaining fiecare job din industria de MarCom, neînțeles pe deplin de prieteni, părinți, mătuși sau veri. Este, în același timp, o invitație deschisă pentru publicitari, marketeri și oameni de media să se alăture bulei care îi înțelege și premiază pentru ceea ce fac”, a declarat Adina Stănescu, Director de Creație v8.
Juriu format din profesioniști cu experiență internațională
Un juriu format din peste 70 de experți și specialiști din România, dar și din alte țări au misiunea dificilă de a evalua proiectele înscrise. Cele mai bune dintre acestea vor avea șansa de a reprezenta România pe scena europeană la IAB MIXX Europe. În cele 11 ediții precedente, peste 700 de campanii au fost înscrise.
Festivalul IAB MIXX Awards România 2023 nu ar fi posibil fără sprijinul partenerilor:
Sponsor principal: YOXO;
Sponsori: Teads, RTB House
Parteneri media: G4media, IQads, Wall-Street
Parteneri logistici: BT STUP, Therefour – Brand Strategists, DEV51, Absolut Vodka,
Bilet.ro
Echipa de organizare a IAB MIXX Awards 2023:
Alexa Constantinescu, Communications Director
Doina Radicof, Partnerships Director
Gabriel Patru, Presedinte IAB Romania
Mihai Neacsu, Communications Executive
Madalina Giubalca, Communications Executive
Alexandra Neagu, Social Media Manager
Andreea Furtuna, Graphic Design
Antonia Cordos, Communications Executive
Comentarii recente