Aboneaza-te la Tuesletter-ul IAB Romania

Fii la curent cu informatiile importante din publicitatea online locala si internationala! 

Aboneaza-te la Tuesletter – Newsletterul saptamanal al IAB Romania, in fiecare marti, in Inbox-ul tau.

    Vei gasi

     
    • Highlight of the week: 1 – 2 evenimente, proiecte sau actiuni remarcabile pentru saptamana in curs, de retinut sau de avut in vedere.
    • Resurse – studii, tool-uri, cercetari, informatii care sa te ajute in conturarea strategiei de marketing digital, in implementarea corecta a campaniilor digitale, in day-to-day work, in intelegerea contextului local si international al publicitatii online.
    • Noutati de la Membrii IAB si din industria locala si internationala: Aici anuntam tot ce este nou si interesant din viata membrilor nostri si a altor companii din industria locala si internationala – studii de caz, bune practici, proiecte inspirationale, lansari, fuziuni, schimbari in echipe & conducere, etc. Tot aici anuntam si noutatile legislative aparute local si international care vizeaza mediul digital precum si informarile & noutatile IAB Europe & IAB Network – proiecte, cercetari, studii, call to action, noi membri etc
    • Inspiratie & creativitate: O sectiune dedicata campaniilor din digital, concursurilor locale si internationale, insight-urilor si mesajelor din partea creativilor si membrilor din juriile celor mai cunoscute festivaluri internationale.
    • Cookieless World: este o sectiune cu materiale dedicate tranzitiei la aceasta noua era din publicitatea online. Aici vom impartasi noutati, instrumente, opinii, materiale educationale si informative, ghiduri de tranzitie, recomandari, standarde, actiuni si proiecte internationale si alte informatii „good-to-know” pe acest subiect.
    • Food for thought: Interviuri, opinii, tendinte, materiale informative interesante si utile pentru business, digital, viitor.
    • De pus in calendar: Evenimente, conferinte, webinarii etc recomandate de noi (unele si testate in timp) si pe care credem ca nu ar trebui sa le ratati.