Experti IAB Romania

Expertii IAB Romania sunt persoane cu experienta, rezultate si know-how pe segmente/categorii ale mediului digital, care doresc sa impartaseasca din experienta lor, sa contribuie direct la cresterea industriei si a viitoriilor specialisti in marketing digital, sa reprezinte industria si asociatia acesteia, IAB Romania, in grupuri de lucru si proiecte locale si internationale. Ei reprezinta industria de publicitate online la cele mai inalte standarde de excelenta si profesionalism!

Panelul de EXPERTI IAB Romania este cel care contribuie cu know-how si experienta la materialele IAB, la grupurile de lucru locale si internationale, care ne ajuta raspundem promt solicitarilor si initiativelor colegilor din Europa si US (si nu numai), membrii sai sunt  prezenti in presa,  la evenimente (ca speakeri si purtatori de cuvant ai IAB si ai industriei locale pe anumite teme), precum si la cursuri, seminarii si alte proiecte educationale ale IAB Romania.

 

EXPERTII IAB Romania sunt:

Cosmin Nastasa – Managing Director @ Edge 2 Performant & Trainer DIMAQ

Are o experienta de 13 ani in online marketing si comunicare, de-a lungul anilor lucrand in agentii de publicitate si media, precum Universal McCann, iLeo si Leo Burnett.

Si-a inceput activitatea de trainer in urma cu 5 ani la cursurile de master din cadrul Facultatii de Jurnalistm si Stiintele Comunicarii, urmand apoi sustinerea Cursului de Marketing Online de la DallesGO pentru 2 ani si peste 6 generatii de cursanti. In 2017, alaturi de o echipa de specialisti in marketing online, a deschis un program educational pentru specialistii in marketing online, sub umbrela OK Institute.

Doru Panaitescu – Consultant independent & Trainer DIMAQ

Antreprenor, trainer si speaker in marketing digital, are o experienta de 19 ani in domeniu, atat ca vanzator sau cumparator de publicitate online, cat si ca proprietar de vehicule media de nisa sau coordonator al multor campanii online gandite si implementate pentru clienti din diverse industrii.

Doru a lucrat pana in 2007 pentru companii precum Astral Telecom, Arbomedia sau Initiative Media. De zece ani este trainer de publicitate online si consultant independent. In portofoliul sau de clienti de training se numara majoritatea publisherilor si regiilor de publicitate online, precum si numerosi clienti si agentii de publicitate si media.

Calin Rotarus  Owner, Biroul de Comunicare Calin Rotarus & Trainer DIMAQ

Calin are un istoric profesional impresionant in domeniul online: General Manager ARBOinteractive/Goldbach Audience intre anii 2008-2013, Sales/Strategy Director la ARBOmedia intre 2002 si 2008 precum si numeroase aparitii pe scenele celor mai importante evenimente de digital din Romania si din alte tari:

Speaker at Webit Congress Istanbul, Webit Expo and Conference Sofia, AdWeb Chisinau, RoNewMedia Bucharest, Mobile Conference Vodafone, Zilele Biz, Digital Marketing Forum, GPeC, CEE Marketing Strategies, Top Social Brands, Social Networks Conference, Mixing the Channels, Marketing in direct etc.

De asemenea, este fondator al celor mai importante asociatii si organisme din industrie (SATI, IAB Romania, MMA Romania) precum si al Rockschool – un proiect personal plecat de la pasiunea pentru muzica.

Gabriel Patru – Head of Strategy @ MEC Romania

“Prin natura muncii de planificare a comunicarii/strategie my daily job consta in analiza si sinteza de informatii atat calitative cat si cantitative, pe baza carora dezvolt fiecare propunere strategica. De asemenea, am lucrat atat pe parte de creatie, media (si online si offline), dar si digital 100% – un  added benefit direct fiind capacitatea de a oferi o perspectiva mai larga decat ecosistemul digital.

Considerand cele scrise anterior, am increderea ca pot veni cu insight-uri valoroase la nivel de prezentare a studiilor, identificare a trendurilor de industrie sau consumator. In plus, am experienta in key note speaking: Promotions Now, IAB, Think Strategy, MNAC Workshops, cursurile pe care le sustin in cadrul ASE si FJSC.”

Arina Ureche – Director General, BRAT

Din pozitia de Director General al BRAT coordoneaza intreaga activitate a asociatiei, urmarind indeaproape realizarea Studiului de Audienta si Trafic Internet (SATI) si pe cea a Studiului National de Audienta (SNA FOCUS). Analizeaza metodologiile disponibile in domeniul masurarii performantelor produselor media la nivel international si propune pietei de profil din Romania solutii adecvate.

Coordoneaza intreaga activitate de standardizare a masurarii, monitorizarii si verificarii indicatorilor de performanta specifici industriei de media si publicitate pentru mediul online. Cu un background solid in matematica, specialist in statistica, Arina Ureche si-a inceput cariera ca asistent universitar la Universitatea Politehnica din Bucuresti.

In 1999 si-a inceput cariera in media, mai intai ca cercetator, si apoi Director de Cercetare la Publimedia. In iulie 2001 a devenit director de proiect pentru Studiul National de Audienta, pentru ca in martie 2006 sa preia functia de de Director General al BRAT. Din aceasta pozitie a coordonat lansarea SATI si pe ce a Monitorizarii Investitiilor in Pulicitatea Online (MIPO).

In schimbul activitatii lor in interesul industriei, Expertii IAB vor primi recunoasterea asociatiei IAB Romania: vor fi recomandati in reteaua internationala IAB, vor semna materialele informative IAB la care au contribuit si vor reprezenta industria si IAB Romania la evenimente si seminarii. De asemenea, vor avea o sectiune dedicata pe site-ul IAB Romania unde vor fi notate si activitatile de industrie in care s-au implicat. De asemenea, Expertii IAB pot conduce cate un Grup de Lucru atunci cand este cazul.
error

Enjoy this site? Please spread the word :)