IAB Breakfast

IAB Breakfast este un concept de intalniri informale, pe diverse teme dedicate mediului online, cu recurenta lunara – ne vedem in fiecare ultima zi de vineri a fiecarei luni, sa dezbatem diverse teme, sa facem networking, sa ne cunoastem, sa prezentam si sa discutam pe diverse studii de caz, proiecte si initiative dedicate publicitatii online.

Prin aceste intalniri si expuneri de teme va invtam la dialog si la dezbateri constructive pentru industrie.

Intalnirile au loc la Hotel Caro – Winebar, iar intrarea este libera in conditiile in care consumatia este suportata personal. IAB Breakfast este sustinut de Danone, care vine de fiecare data cu surprize delicioase si sanatoase, pentru micul dejun!

Din editiile anterioare IAB Breakfast, s-au abordat urmatoarele teme:

IAB Breakfast #1 - Autoreglementare si provocari legislative

 

– Drepturile de Autor si Copyright in mediul digital cu av. Andreea Tigau, partener in cadrul SCA Grecu si Asociatii- Neutralitatea Internetului – impact legislativ & provocari viitoare cu Bogdan Manolea, APTI si www.legi-internet.ro
– Cybrecrime – prevenire, statistici, impact – cu Inspector General Politie Ovidiu Moise – Directia de Combatere a Criminalitatii Organizate, Serviciul Criminalitate Informatica din cadrul M.A.I
– Consiliul Roman de Publicitate (RAC) – actiuni & demersuri de implementare a Codului de Publicitate

 

IAB Breakfast #2: Viewability si Calitate in Publicitatea Online

 

– Despre Manifestul IAB care, prin vocea si exemplul membrilor sai care au contribuit la acest document, expune principiile calitatii si eticii in publicitatea online – atat in relatia cu consumatorii cat si in relatia cu ceilalti parteneri.

– Tema „Viewability” – ca fiind unul dintre pilonii calitatii in publicitatea online – atat din perspectiva clientului cat si a publisherului – cu trimitere la Ghidul de Viewability pentru publisheri pregatit de IAB Romania. Vom povesti si despre actiunile de viewability intreprinse la nivel pan-european.
– Contextualizare, creativitate si interactivitate – ca piloni ai calitatii in publicitatea pe mobil – Madhouse Romania

 

IAB Breakfast #3 - Calificarea resurselor umane in Digital

 

Avem acces la informatii si tehnologii de marketing la nivel global, dar nu avem neaparat si abilitatile necesare pentru a le implementa si local. Dintr-un studiu intern realizat local reiese ca majoritatea marketerilor sunt de acord ca mediul digital este viitorul (de fapt deja prezentul, crescand continuu in importanta) dar sunt inca foarte multe lucruri de invatat in acest domeniu si importanta utilizarii acestui mediu depinde mult de gradul de calificare a resurselor umane implicate!

Companiile investesc sau doresc sa investeasca in training-uri digitale pentru ca au impresia ca performantele se vad in principal in activitatile externalizate la agentii mai degraba decat cele din departamentele interne.

Vrem sa exploram tema abilitatilor de digital marketing existente in piata impreuna cu voi si sa vedem cum se vede marketingul digital la nivel de competente din perspectiva clientului, a agentiei de digital si media, a publisherului, dar si din perspectiva uneia dintre cele mai importante platforme de job-uri online din Romania – ejobs.ro.

IAB Breakfast #4: AdBlocking si impactul asupra bugetelor 2017

 

Dezbatere alaturi de agentii, publisheri, marketeri – pe baza rezultatelor preliminare ale editiei a 2 a studiului „AdBlock in Romania” derulat in parteneriat cu Project Agora si BRAT – despre impactul pe care Adblock-ul il are in alocarea bugetelor catre online in 2017.

IAB Breakfast #5 - Pasi practici pentru cresterea calitatii in industria de publicitate interactiva

 

O dezbatere despre actiuni concrete de crestere a calitatii in publicitate online: gestionarea spatiilor de publicitate in conformitate cu recomandarile IAB pe plan local si international, actiuni de diminuare a numarului celor care utilizeaza ad-block, creare de continut de calitate, community management etc.

Exemple de bune practici aplicate deja cat si de un program in 3 pasi, initiat de IAB Romania de certificare a site-urilor care aplica principii de crestere a calitatii in publicitate online.