Activitate IAB
IAB DigiTalk – 1 an de GDPR in publicitatea online
Pe 22 Mai, IAB Romania organizeaza un nou IAB DigiTalk pe tema efectelor Regulamentului General pentru Protectia Datelor Personale la un an dupa implementare. Intr-o dezbatere deschisa cu o serie de invitati din industrie vor fi analizate efectele acestui regulament...
IAB Romania: OLX si Gemius completeaza Consiliul Director al IAB Romania, crescand implicarea in furnizarea de date relevante pentru piata
In cadrul celei mai recente Adunari Generale a Asociatilor IAB Romania, a fost completat Consiliul Director al IAB Romania, prin votul membrilor prezenti, cu reprezentantii companiilor Gemius si OLX. Noul Consiliu Director al Asociatiei pentru viitorul an va fi compus...
Piaţa de publicitate online din România în semestrul 1 2017 crește cu 15% față de perioada similară a anului trecut
Conform celei mai recente editii a studiului ROADS, derulat de IAB Romania cu sprijinul PwC Romania, valoarea totala raportata a pietei de publicitate online din Romania, pentru primul semestru al anului 2017 a fost de aprox 20.3 mil EUR (92,560,911 lei), inregistrand...
IAB Digital Talk – GDPR si Eprivacy Regulation – viitorul industriei de comunicare online sub noile reglementari de privacy
Pe 22 februarie, IAB Romania a organizat o prima editie a dezbaterilor deschise - IAB Digital Talk, pe tema reglementarilor europene in privinta datelor cu caracter personal: GDPR (care va intra in vigoare pe 25 mai 2018) si EPrivacy Regulation (aflat inca in...
Gabriel Pătru, Președintele IAB România: 2018 este anul cel mai important de până acum în ceea ce privește reglementarea industriei digitale la nivel European și național
Din perspective pieței de online, 2017 a fost un an cel puțin interesant, în care, după Regulamentul General Pentru Protecția Datelor Personale (GDPR ), Parlamentul European a votat proiectul legislativ cu privire la e-Privacy. 2018 este un an foarte important în ceea...
Apel la responsabilitate in comunicarea online a produselor de tutun fara fum
IAB Romania recomanda responsabilitate maxima in comunicarea online a produselor din tutun fara fum si incepe lucrul la un standard de semnalizare a publicitatii online adresata adultilor 20 septembrie, Bucuresti - Avand in vedere ca au aparut deja campanii online...