Ghidul pentru publisheri – AdViewability

Transformarile in ceea ce priveste masurarea si evaluarea publicitatii online aduc cu ele necesitatea imperativa de schimbare in procesele si responsabilitatile asociate cu o serie de atributii cheie ale publisherilor. Publisherii trebuie sa inceapa sa foloseasca indicatorul  “viewability” la scara larga, pentru a optimiza monetizarea spatiilor de reclama si pentru a minimiza pierderile. In plus, si de o importanta capitala, publisherii trebuie sa atinga aceste obiective avand in vedere interesele utilizatorului in centrul acestor eforturi de schimbare, deoarece chiar si in conditii de viewability imbunatatit, o experienta negativa a utilizatorului pe un site, nu va genera rezultatele dorite.

De peste un an companiile membre IAB la nivel international au facut schimb de know-how si experiente in legatura cu implementarea viewability. Recomandarile cu privire la punerea in aplicare si imbunatatirea viewability au fost colectate de la publisheri, atat de dimensiuni mari cat sii mici, unele companii potential mare de resurse tehnologice si de expertiza si altele mai
putin orientate spre tehnologie.
Scopul acestui document este de a ajuta publisherii in eforturile lor de a mari vizibilitatea/oportunitatea de a fi vazute pentru reclamele de tip Display & Video (exclusiv Mobile, native/in-stream) pe site-ul lor, imbunatatind astfel valoarea acestor anunturi pentru
advertiseri, marketeri si imbunatatind totodata si experienta utilizatorului. Acest ghid intentioneaza sa fie aplicabil indiferent de ad-server, content management si va putea acoperi si imbunatatiri tehnologice ulterioare schimbari ale site-ului si/sau ale modelului de business al site-ului care pot fi intreprinse in viitor.

 

Enjoy this site? Please spread the word :)