Studiul ROADS

Studiul ROADS (Romanian Online Advertising Study) reprezinta studiul cel mai important pentru industria locala de advertising online din Romania, analizand piata in functie de trei criterii principale: formatele de publicitate folosite, categoriile de advertiseri care au utilizat publicitatea pe Internet si lunile din fiecare semestru pentru determinarea sezonalitatii.

Realizat incepand cu anul 2008, ROADS oferă date relevante despre incasarile nete provenite din publicitate online si contorizeaza atat datele furnizate de catre publisheri care vand direct din propriul portofoliu de site-uri, cat pe si cele furnizate de catre regii si/sau agentii media – pe alte canale decat cele deja incluse in studiu. Cifrele nu includ costuri de productie.

Raportul complet, care include – printre altele – cifrele detaliate, grafice de sezonalitate, tabelele complete si rate de crestere pe mai multi ani, este disponibil gratuit EXCLUSIV membrilor asociației IAB Romania, impreuna cu raportul similar la nivel european realizat de catre IAB Europe (ADEX), asociatia europeana in care IAB Romania este membru fondator.

Companiile care nu sunt inca membre IAB pot achizitiona acest raport si sunt invitate sa contacteze IAB Romania in aceasta privinta.