IAB Romania sustine si saluta infiintarea Coalitiei pentru Publicitate Mai Buna  ( Coalition for better Ads) lansata saptamana trecuta, in cadrul evenimentului DMEXCO din Koln, Germania – in cadrul acestei coalitii internationale, companii, asociatii si alte entitati din mediul digital isi unesc fortele pentru a creste calitatea experientei utilizatorilor in relatia cu publicitatea online.  Aceasta coalitie va evidentia insighturile consumatorilor punandu-le in practica prin standarde universale ale publicitatii digitale, dezvoltate pe baza expertizei specialistilor implicati. 

„Aceasta initiativa globala vine in completarea si continuare actiunilor si activitarilor pe care le-am facut la IAB Romania, inca de la inceput, pe plan local, pentru a creste calitatea publicitatii online, atat pentru companiile care folosesc acest mediu, cat si pentru utilizatorii carora publicitatea li se adreseaza. Publicitatea nu trebuie sa fie agresiva pentru a avea succes, ci trebuie sa gasim impreuna la nivel de industrie cele mai bune moduri in care sa stimulam participarea voita a utilizatorilor in experientele pe care le pregatim pentru ei. ” a declarat Ionut Oprea, Presedintele IAB Romania, prezent si el la evenimentul din Germania.

Crearea acestei coalitii subliniaza credinta ca, un efort sustinut al unei industrii unite va genera schimbarea pe care o dresc utilizatorii in modul de interactiune cu publicitatea online. Acest efort colaborativ reflecta angajamentul industriei de comunicare digitala de a imbunatati atat experienta utilizatorului de Internet de pe intreg mapamondul cat si experienta de interactiune cu brandurile.

Din coalitie fac parte nume importante precum: Google, Facebook, Procter & Gamble, Unilever, Asociatia 4A, Asociatia Advertiserilor (ANA), Federatia Mondiala a Advertiserilor (WFA), The Washington Post, GroupM si Interactive Advertising Bureau.

Mai multe detalii despre Coalitie si actiunile imediate regasiti aici.

IAB Romania incurajeaza membrii sai sa sustina actiunile coalitiei si sa sa implice activ in actiuni ce au ca obiectiv imbunatatirea calitatii comunicarii online.